De volgende ochtend wordt ik wakker in een onbekende kamer. Het duurt even voordat ik me herinnerde dat er gisteren was gebeurt en waarom ik niet in mijn eigen kamer lag. Ik deed een T-shirt van Oliver aan en ging weer in bed liggen. Ik lag net weer in bed toen ik de deur hoorde open gaan en dat Oliver de kamer binnen komen met een plateau daarop stond ontbijt wanneer hij ziet dat ik wakker ben zegt hij "o je bent al wakker" hij komt naast me op bed zitten en ik ga ook rechtop zitten en samen ontbijten we op bed. We praten over vanalles en dan zegt Oliver "niemand mag van onze relatie iets af weten je vriendinnen je ouders en zelfs mijn ouders niet en alzeker mijn moeder niet" ik kijk hem vragent aan en hij zegt "als mijn moeder hier achter komt dan ze er alles aan om ons uit elkaar te krijgen en ik kan niet zonder je ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen zonder jou" hij leunt naar me toe en en kust me. Ik kijk hem aan en zeg "maar wat als ik naar huis wordt gestuurt" hij antwoordt "zeg dat niet dat gaat echt niet gebeuren ik zal er alles aandoen om er voor te zorgen dat jij wint" ik schud mijn hoofd en zeg "ik wil niet vals spelen" we blijven voor de rest van de dag samen in bed en val uiteindelijk in zijn armen in slaap.
3 weken later
Ik wordt wakker en ga rechtop zitten. Dat had ik beter niet kunnen doen want ik voel me heel erg misselijk en een de badkamer in en geef over ik voel iemend mijn haar naar achter houden. Ik sta weer recht en Oliver kijkt me bezorgt aan en zegt "ga weer in bed liggen" ik schud mijn hoofd en zeg "ik ben ok echt waar ik heb me waarschijnlijk gisteren gewoon overeten en ik heb ook wat stress voor vandaag" hij knikt en zegt "als jij het zegt" ik lach zwakjes en zeg "ik kan vandaag echt nie missen dat weet je" vandaag werden de drie laatste meisjes en de prins geïnterviewd ik was zenuwachtig eigenlijk al heel de week. Ella kwam de kamer binnen en toen ze dat Oliver in de kamer was zei ze "sorry ik kom straks wel weer terug" maar Oliver stopt haar door te zeggen "het is ok je kan Belle nog mooier maken dan dat ze al is" hij knipoogt naar me en verlaat dan mijn kamer. Ella begint mijn kast door te zoeken naar een jurk na een tijdje zoeken haalt ze een groene jurk uit de kastIk trek hem aan en ze doet mijn haar en make up. Daarna ga ik naar de vergader zaal waar het interview door gaat. Het interview begint en de eerst vragen zijn voor Jennifer ze beantwoord de vragen zonder problemen dan is Nina aan de beurt bij haar gaat het ook heel erg goed en dan komt mijn eerste vraag ze vallen allemaal erg goed mee maar dan komt de laatste vraag "Belle wij hebben gehoort dat je goede vrienden bent met prins Oliver is er enkel vriendschap of toch nog iets meer tussen jullie?" Ik kijk naar Oliver met een HELP!! blik en hij geeft me een je weet dat je moet zeggen blik. Ik lach en zeg "er is enkel vriendschap tussen ons niks meer" ze gaan verder met de vragen voor Oliver en langzaam begin ik het warmer en warmer te krijgen ik pak mijn water en drink er wat van mijn handen trillen lichtjes. Het interview is eindelijk afgelopen en ik sta op maar alles begint opeens te draaien ik sluit mijn ogen en gaan diep adem wanneer ik mijn ogen open is het draaien gestopt ik verlaat de kamer en ga naar mijn kamer maar wanneer ik bijna aan het einde van de gang ben roept iemand mijn naam ik draai me om en alles begint weer te draaien en toen werd opeens alles zwart.
_____________________________________Hey iedereen
Hiet is weer een hoofdstuk het is niet zo lang ik weet het maar het is al het tweede vandaag
Ideeën en tips zijn nog steeds welkom.Groetjes DangerousWhiteWolf
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...