7 jaar later

2K 99 7
                                    

Vandaag is het 11 jaar geleden dat Amalia is verdwenen. Elk jaar op deze dag rouwt heel het paleis iedereen draagt zwarte kleding. Oliver en ik hebben deze dag ingevoerd zodat we Amalia nooit zouden vergeten. Ik trek de jurk die Ella klaargelegd heeft aan.

"Mama !!!" Yasmine komt in haar pyjama de kamer binnen gerend

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Mama !!!" Yasmine komt in haar pyjama de kamer binnen gerend. Ik draai me naar haar om en zeg "wat is er liefje" ze begint er vertellen "waarom moet ik een zwart jurkje aan doen. Ik ga op bed zitten en zeg tegen haar "kom eens hier" de komt naar me toe en komt op mijn schoot zitten en ik begin te vertellen "4 jaar voor dat jij en je broer geboren waren hadden papa en ik een kindje gekregen jouw zus maar iemand die verliefd was op papa was boos op mij omdat papa en ik getrouwd waren zij heeft jouw zus mee genomen en ik heb hen naar daarna nooit meer gezien en vandaag is het 11 jaar geleden dat jouw zus is verdwenen daarom doet iedereen vandaag zwart aan" de kijkt me verbaasd aan en knikt ze eens de kamer uit. Na een tijdje komt er de kamer weer ingerend en ze draagt haar zwarte jurkje

 Na een tijdje komt er de kamer weer ingerend en ze draagt haar zwarte jurkje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik glimlach en een traan rolt over mij wang. Yasmine komt naar me toe en knuffelt me. Ik knuffel haar terug. Oliver en Jay komen de kamer binnen als Oliver ziet dat ik huil komt hij naar me toe en trekt me in een knuffel jij fluisterd "ik mis haar ook elke dag verschrikkelijk hard maar vandaag nog meer" ik knik en zeg "ik heb het Yasmine verteld" hij glimlacht en zegt "ik heb het Jay verteld hij weigerde zijn kleding aan te doen" ik lach en zeg "Yasmine ook". Met zen vieren gaan we naar de eetzaal. Ella en Max zitten al aan tafel. Jay gaat meten naast Jayden zitten. Ze zijn al vrienden sinds de eerste keer dat we ze bij elkaar zette. Yasmine zit wat naar haar bord te staren ik glimlach en zeg "Yasmine wat is er" de zucht en zegt "Jay heeft iemand om mee te spelen maar ik heb niemand en als ik aan Jay vraag of ik mag mee doen zegt hij nee" ik geef haar een knuffel. Als ik naar Jay kijk dit hij te prutsen met zijn eten ik zucht en zeg "Jay stop daar alsjeblieft mee" hij doet alsof hij me niet hoort. Ik zucht en zeg "Jay stop daar mee. nu! Ik ga dit niet nog een keer zeggen" dan komt die iritante grijns op zijn gezicht. Ik zucht en zeg "waag het niet Jay"en dan zegt Oliver "Jay is het zo veel gevraagt om naar je moeder te luisteren" Jay zucht maar gedraagt zich wel. Ik kijk naar Oliver en zeg "dankje" hij antwoordt "heeft niks hoor trouwens het iriteerde mij ook" als iedereen klaar is met eten gaan we van tafel Jay en Jayden lopen meteen naar Jay zijn kamer. Yasmine komt naast me lopen en vraagt "mama gaan we samen cakjes of koekjes bakken" ik glimlach en zeg "wat dacht je ervan om het allebei te doen" de knikt heftig en samen gaan we naar de keuken. We beginnen met het beslag voor de cakjes daarna doen we het beslag in de vormpjes en.zet ik de in de oven. Ondertussen beginnen we met het maken van het koekjes deeg. Yasmine is de vormpjes gaan zoeken en komt even later binnen met een hele doos vol. Ik glimlach als ik haar met de dood die lopen het doet er zo schattig uit. We gaan zitten aan de tafel en maken dan koekjes ik haal de cakjes uit de oven en leg de bakplaat met de koekjes in de oven. We laten de cakjes even afkoelen en versieren ze daarna en dan doen we hetzelfde met de koekjes. We hadden een gweldige namiddag. Na het bakken ging ik Oliver op zoeken en ik nam een paar koekjes en cakjes mee. Hij zat zoals altijd verdiept in al de documenten op zijn bureau. Hij merkte zelfs niet dat ik was binnen gekomen. Ik grinnik ik ga naar het bureau en ga er op zitten. Pas dan merkt hij me op en zegt "o hey ik had je niet zien binnenkomen" ik glimlach en zeg "ja dat merkte ik hier Yasmine en ik hebben koekjes en cakjes gebakken" hij staat op en gaat voor me staan. Hij kust me en zegt "o lekker en het spijt me dat ik de laatste tijd niet zo veel bij je ben maar ik heb echt geen veel werk" ik knik en zeg "het geeft niks ik snap het wel" ik geef hem nog een kus en spring dan van het bureau en verlaat de kamer.
_____________________________________
Hey iedereen
Stem alsjeblieft op mijn boek
Tips en meningen zijn altijd welkom net zoals ideeën
Groetjes DangerouWhiteWolf

12 meisjes 1 prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu