Het meisje dat moet vertrekken is Danna. Wanneer Danna haar naam hoort begint ze te huilen. Ik wil naar haar toe gaan maar ik wordt tegen gehouden door prins Oliver. Hij fluistert in mijn oor "Belle niet doen" ik kijk hem kwaad aan en zeg/roep "laat me los het is niet eerlijk ik had het moeten zijn ik had naar huis gemoeten niet Danna ze is te lief en te beleefd om te moeten vertrekken" Ik wordt de zaal uitgedragen door prins Oliver. Door mijn uitbarsting kijkt iedereen toe hoe ik de zaal wordt uitgedragen. Als we in de gang staan zet de prins me weer neer. Ik kijk naar de grond maar voel opeens een hand onder mijn kin. Hij duwt mijn kin omhoog zodat ik hem aankijk hij vraagt me " ben je gekalmeert " ik knik en hij zegt " Belle je kunt er niks aan doen zo gaat het nu eenmaal Dana had de minste punten bij deze test en ze moet dus vertrekken." Ik knik en samen lopen we naar mijn kamer. Wanneer we bij mijn kamer komen zegt prins Oliver "slaap lekker en tot morgen " ik knik en wens hem ook en goede nacht. Ik ga mijn kamer binnen en zie Ella in mijn kamer staan wanneer ze mij ziet vliegt ze meteen tegen me uit " Belle waarom ben je zo laat en waat was dat daarnet in de zaal je bent gewoon uitgevlogen tegen de prins" ik geef haar mijn antwoordt terwijl ik naar mijn schoene kijk "ik heb daarnet nog even met de prins gesproken nadat ik mijn excuses heb aangeboden en hij heeft die aanvaart" Ella knikt en zegt dat ik best kan gaan slapen omdat er morgen weer een test is.
De volgende dag
Ella komt me wakker maken om 8 uur. Want ik wordt om 10 uur in de grote zaal verwacht. Ik vind het niet nodig om 2 uur op voorhand al wakker gemaakt maar Ella denkt daar anders over. Ze wil dat alles altijd perfect is en ik moet volgens haar altijd een half uur op voorhand op de afgesproken plaats zijn. Nu is het 9:30 en ik ben net aangekomen in de grote zaal na een tijdje komt Jenifer de zaal binnen en ik besluit om een gesprek met haar te beginnen ik ga naar haar toe en zeg hallo zei zegt hallo terug. Na een tijdje vraag ik haar "wat vind jij van heel deze wedstrijd?" Zei antwoord "ik vind dat het allemaal doorgestoken kaart is." Ik kijk haar niet begrijpend aan ze begint te lachen en zegt "je hebt het echt niet door hé? De prins trekt altijd met maar één meisje op" ik antwoord "de prins en ik zijn gewoon vrienden." Jenifer begint weer te lachen en zegt "als jullie dan 'vrienden' zijn vind je vast niet erg dat ik hem zal krijgen toch?" Ik kijk haar aan en lach "nee tuurlijk niet we zijn gewoon goede vrienden" ik draai me om en ga naar de andere kant van de zaal. Daar ga ik in één van de zeteltjes zitten en begin na te denken. Jenifer heeft gelijk de prins trekt wel heel erg veel met me op en bijna nooit met de andere meisjes. Maar dat betekent toch niet dat hij gevoelens voor me heeft we zijn gewoon goede vrienden. Ik was zo in mijn gedachten verzonken dat ik niet door had dat Nina voor me stond "Wow Belle jij was diep aan het na denken" ik lach en dan komt Alexia en voor een keer ben ik blij dat ze om stilte vraagt "Meisjes vandaag doen we de tweede test jullie gaan allemaal een uurtje met de prins doorbrengen zie het als een soort van date" aan de andere kant van de zaal zie ik Jenifer grijnzen. Ga jullie klaar maken en kom dan maar weer naar hier. Ik ga naar mijn kamer en daar staat Ella al een jurk voor me uit te kiezen. Na een tijdje haalt ze een soort licht blauwe jurk uit mijn kast hij is echt prachtig
Na ongeveer 15 minuten ben ik klaar en kan ik weer naar de grote zaal gaan. Ik ben blijkbaar één van de laatste. Nog geen 5 minuten later vraagt Alexia om onze aandacht "ik ga jullie nu vertellen in welke volgorde jullie moeten Sofie Anna Ellen Liena Linde Elene Sara Olivia Nina Jenifer Belle. Veel succes." Het wachten duurt verschrikkelijk lang langzaam verdwijnen de meisjes uit de zaal en dan is het eindelijk aan mij ik moet naar de tuin gaan. Als ik daar aankom zie ik iets wat ik niet kan geloven ik begin te huilen en ren naar mijn kamer ik hoor iemand achter me komen en dan pakt opeens iemand mijn pols als ik me omdraai zie ik dat het prins Oliver is. Ik sla hem in zijn gezicht en roep "waarom loop je achter me aan ga gewoon weer naar je vriendinnetje Jenifer. Ik haat je!" Ik trek mijn pols los en ren naar mijn kamer. Als ik mijn kamer binnen kom zie dat Ella er is. Ze ziet dat ik huil en komt naar me toen en knuffelt me. Na een tijdje vraagt ze "wat is er gebeurt?" Ik antwoord " Het was dus mijn beurt en ik ging naar de tuin toen ik daar aankwam zag ik prins Oliver en Jenifer kussen ik liep toen weg en prins Oliver kwam achter me aan hij pakte mijn pols ik draaide me om sloeg hem in zijn gezicht en heb hem gezegt dat ik hem haat" Ik barst weer in tranen uit. Ella komt naast me zitten op het bed en zegt "Belle toch, ik denk dat hier iemand verliefd is" ik schud mijn hoofd en zeg "we zijn gewoon goede vrienden niets meer" Ella schud haar hoofd en zegt "het feit dat je nu huilt is omdat je echt verliefd bent anders zou je het hem toch gunnen" Dan wordt er op de deur geklopt Ella doet open en Prins Oliver komt de kamer binnen hij zet zich naast me neer en zegt "Belle luister alsjeblieft naar me" ik schud mijn hoofd. Hij vraagt aan Ella om de kamer te verlaten. Ella verlaat de kamer en nu zit ik hier met de prins in mijn kamer ik vraag "ga je het nu nog uitleggen" hij knikt en begint te vertellen "Jenifer en ik hebben de hele tijd gepraat eigenlijk was zij die pratte en ik luisterde omdat ik nooit de kans kreeg en net op het moment da jij de tuin binnen kwam kuste zij mij" ik knik en zeg "ik begrijp het" en dan knuffelt hij me en ik knuffel hem terug.
---------------------------------
Hey iedereen hier is een nieuw hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik wel nog even BlauweAlien bedanken ze heeft mij geholpen met de inspiratie voor dit hoofdstuk. Als je nog ideetjes voor me hebt laat het me dan weten.Groetjes DangerousWhiteWolf
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...