De volgende ochtend wordt ik wakker van geklop op mijn deur. Aangezien dat ik niet kan lopen ga ik rechtop zitten in bed en riep "binnen!!!!" De deur gaat open en Oliver komt de kamer binnen. Als hij ziet dat ik nog niet ben aangekleed zegt hij "wacht even ik ben zo terug" en hij verlaat de kamer even later komt hij de kamer binnen samen met Ella hij gaat op de gang staan en Ella laat me een prachtige jurk zien.
Ze helpt me met de jurk aan te trekken en ik zeg "wauw Ella deze jurk is echt te mooi voor mij" ze schud haar hoofd en zegt "Bella je moet er vandaag perfect uitzien je bent jarig vandaag" daarna gaat ze verder met mijn haar en make up. Na een tijdje is ze klaar. Ze opent de deur en Oliver komt de kamer binnen. Waneer hij me ziet worden zijn ogen groot en hij zegt "ik vond deze jurk alleen al mooi maar nu dat jij hem aan hebt is die oogverblindend" ik lach en begin te bloze. Oliver komt naar me toe en tilt me op. Met mij in zijn arme loopt hij naar de eetzaal als we binnen komen is iedereen er al en kijkt ook iedereen naar ons. Oliver zet me op mijn stoel en hij gaat achter zijn stoel staan. Hij vraagt om aandacht en begint te spreken "goede morgen meisjes zoals jullie weten hebben jullie gisteren een test afgelegd 2 van jullie hebben geen goede punten gehaalt ik breng dus voor twee van jullie slecht nieuws twee van jullie moeten naar huis en die twee meisjes zijn Elene en Sara. Na het ontbijt moeten jullie je koffers gaan maken en worden jullie naar huis gebracht. En de andere meisjes jullie hebben dansles behalve Belle want zij mag dat niet van de dokter" hij gaat zitten en iedereen begint te eten. Na het ontbijt komt Oliver naar me toe en vraagt of ik genoeg heb gegeten. Ik antwoordt "ja het was heel erg lekker" hij trekt mijn stoel wat naar achter en tilt me op. Hij wandelt de eetzaal uit en ik vraag "waar gaan we heen?" Oliver grinikt en zegt "dat zul je wel zien als we er zijn" hij wandelt verder en we komen uit bij het meer daar staat een bootje op het water en Oliver zet me neer in het boodje en hij gaat tegen over me zitten. We dobberen een tijdje op het water. Wanneer het 12 uur is gaan we weer aan land en brengt Oliver me naar een bloemen tuin in die bloemen tuin staat een tafel en twee stoelen en op die tafel staan broodjes cupcakes aardbeien met chocolade enz. we eten alles op en dan haalt Oliver een doosje tevoorschijn en daarin zit een prachtige ketting.
Hij komt achter me staan en doet de ketting bij me aan en fluistert in mijn oor dit is je verjaardagscadeau van mij. Ik vraag aan hem "hoe wist je dat ik vandaag jarig ben?" Hij antwoordt "ik kan toch niet de verjaardag van mijn beste vriendin vergeten toch en ik weet wel nog meer dingen van jou" ik lach en zeg "zoals?" Hij gaat weer op zijn stoel zitten en zegt "zoals dat je ouders een winkel in het dorp hebben en dat je ouders Anna en Ben heten." Ik lach en zeg "jij zit ook echt vol verassingen hè" Hij knikt en staat op hij komt naar me toe en tilt me op hij brengt me naar het paleis. De rest van de dag brengen we pratend door. We stellen net als de vorige keer weer vragen aan elkaar Oliver begint. Hij vraagt aan mij "heb je een relatie?" ik schud mijn hoofd en zie iets in zijn ogen wat ik niet direct kan plaatsen iets positief alsof hij daar blij om is iets zoals ... hoop. Ik besluit om mijn eerste vraag te stellen "heb je ooit al eens gevoelens voor iemand gehad zo ja wanneer". Oliver kijkt verrast op en zegt "ja, nu op dit moment en dit is zo al een paar weken" hij begint te bloosen en zegt dan "dat waren eigenlijk 2 vragen in plaats van 1 dus nu mag ik er ook 2 stellen" ik schud lachend mijn hoofd. Wij blijven een tijdje vragen aan elkaar stellen maar na een tijdje moet Oliver ergens naar toe. Hij tilde me op en brengt me naar mijn kamer onderweg stoppen we even bij de bibliotheek omdat ik hem dat vroeg toen ik een boek gekozen had bracht hij me naar mijn kamer.
______________________________________
Hallo iedereen
Ik wil jullie allemaal bedanken omdat jullie mijn boek lezen ik ben echt super blij met jullie als mijn lezers naar de weten dat je van het hooofdstuk vond ideeën zijn altijd welkom.Groetjes DangerousWhiteWolf
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...