Hallo iedereen
Ik wil eerst BlauweAlien , FedervanUytfanghe,Dreams_And_Stories,fiepien en roomytje2005 bedanken voor hun steun
____________________________________
2 maanden later
We zitten allemaal samen aan tafel: Oliver, zijn ouders, Amalia en ik. Zoals altijd eten we in stilte tot dat de vader van Oliver zegt "Oliver je moeder en ik hebben gewacht om dit te zeggen tot dat je getrouwd was" hij kucht even en gaat dan verder "ik wil troonafstand doen" ik nam net op het moment een slok van mij water en verslikte me in me er in. Oliver zijn ogen werden groot en hij zei "je wilt wat doen" zijn vader zegt "ik wil troonsafstand doen ik ben lang genoeg koning geweest je weet dat dit zou gebeuren. We hebben een nieuwe koningin een nieuwe troonopvolgster dus ik zie geen enkel probleem" Oliver zegt "pap dit kun je niet menen wanneer ga je het vertellen aan het volk?" Oliver zijn vader slikt hoorbaar en zegt "vandaag komt er een cameraploeg en die zend het live uit op televisie en er komen ook journalisten" Oliver staat nu op ontploffen hij staat op het punt om uit te vliegen maar ik leg mijn hand op zijn schouder en zeg tegen hem "Oliver rustig aan denk goed na voor je dat zegt straks zeg je nog iets waar je later spijt van gaat krijgen. Weet je wat laten we even naar buiten gaan" hij knikt en staat op ik sta ook op en haal Amalia uit naar stoeltje en samen lopen we naar de tuin. Hij zucht en begint te praten "ik ben bang Belle ik ben hier nog niet klaar voor ik kan nog geen land regeren ik wist inderdaad dat dit zou gebeuren maar ik dacht dat hij zeker nog een paar jaar zou verder regeren ik had het echt niet zien aankomen" Amalia begint in haar eigen taaltje te brabbelen en ik zeg "ik denk dat Amalia zegt: ik geloof in je papa" hij glimlacht en geeft Amalia een kus op haar hoofdje. Hij kijkt me aan en zegt "zijn we er klaar voor om Eden te regeren?" Ik knik maar ben toch nog niet helemaal overtuigd en ik denk dat Oliver het gemerkt had want hij zei "het komt goed Belle ik weet dat jij totaal geen ervaring hebt met het hele prinses/koningin zijn maar ik weet zeker dat mijn moeder je wilt helpen"
Ik knik en hij pakt mijn hand en met zen drie gaan we weer het paleis binnen. We gaan weer naar de eetzaal en daarzitten Oliver zijn ouders ze wouden het opstaan tot dat Oliver zegt "pap kunne we het nog eens over de troonsafstand hebben" zijn vader zucht en zegt "Oliver ik weer dat je het niet zitten maar..." Oliver onderbreekt zijn vader en zegt "Belle en ik hebben het er over gehad en we hebben besloten dat wij de troon van jullie willen overnemen het spijt me dat ik zo reageerde daar net" en dan opeens zegt Oliver zijn moeder "liefje het geeft niets we hadden het ook misschien iets vroeger kunnen zeggen" ik was verbaasd want Oliver zijn moeder zegt nooit echt heel erg veel. Toen kwam Ella de eetzaal binnen en zei "koning koningin prins Oliver en prinses Belle u moet uw kleding gaan passen. De koning knikt ik moet er nog steeds aan wennen dat ik prinses wordt genoemd ik heb Ella al zo vaak gezegt dat ze me nog steeds met mijn voornaam mag aanspreken maar ze wijgrt dat te doen als de koning en koningin er bij zijn als ik alleen ben noemt ze me Belle maar de laatste tijd noemt ze me ook bij mijn voornaam als ik bij Oliver ben. Ik ga naar onze kamer met Amalia op mijn arm. Ella heeft een heel erg mooie jurk klaar gelegdVoor Amalia had ze ook een jurkje klaargelegd
Il trok eerst Amalia haar jurkje aan en daarna dat van mij. Oliver kwam de kamer binnen en trok ook zijn kleding aan. Daarna gingen we samen naar de grote zaal om daar alles al eens te oefenen. Na een lange tijd elke keer alles opnieuw te oefenen tot alles perfect was zijn wij eindelijk klaar ik zucht luid en Amalia doet heel erg vervelend omdat ze moe is dus zeg ik "ik ga Amalia even in haar bedje leggen" Oliver knikt en zegt "ik ga mee" samen lopen we naar onze kamer. Ik doe Amalia haar jurkje uit en leg haar in haar bedje daarna geef ik naar nog een kusje op haar voorhoofd en Oliver doet het zelfde. Ik ga op bed zitten en zeg "ik ben zo moe" Oliver komt naast me zitten en zegt "ik ook" ik leg mijn hoofd op zijn schouder en val na een tijdje in slaap.
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...