Ik wordt wakker in de ziekenboeg. Wanneer Oliver ziet dat ik wakker ben zegt hij "Belle doe me dat nooit meer aan" ik knik en zeg "ok ik zal het proberen" de dokter komt de kamer binnen en komt naar me toe en stelt me een paar vragen "hebt u deze ochtend ontbeten?" Ik schud mijn hoofd "bent u misselijk" ik knik. De dokter zegt "Dit is misschien een vreemde vraag maar bent u onlangs seksueel actief geweest" ik schrik van de vraag en kijk naar Oliver hij knikt en ik zeg "ja ik ben onlangs seksueel actief geweest" de dokter knikt na een tijdje lijkt het tot haar door te dringen ze kijkt van Oliver naar mij. Oliver zegt "u hebt beroepsgeheim dus mag hierover tegen niemand iets zeggen begrepen?" De dokter glimlacht en zegt "natuurlijk jullie geheim is veilig bij mij, Belle ik ga even wat bloed nemen ik heb een vermoedde maar ik wil voor de zekerheid een bloedtest doen". Ik vraag "kunt u me vertellen dat u vermoedens zijn" de dokter schud haar hoofd "sorry dat kan ik niet doen. Ik raad u wel aan om voor de rest van. De dag in bed te rusten. Vanavond zal ik de resultaten hebben en dan zal ik ze komen brengen" Ik knik Oliver tilt me op en brengt me naar mijn kamer. Daar aangekomen helpt hij me met mijn jurk uit te trekken en doet mijn pyjama aan legt me in bed. Hij komt naast me liggen en ik leg mijn hoofd op zijn borst na een tijdje van ik in slaap. Ik schrik wakker van geklop op de deur Oliver staat op en ik zeg me recht hij loopt naar de deur en opent de dokter komt mijn kamer binnen. Ze pakt een stoel uit de hoek van de kamer en gaat er op zitten ze kijkt me aan en zegt "ik heb de uitslag en mijn vermoedens kloppen gefeliciteerd u bent zwanger" dat laatste woord blijft maar door mijn hoofd spoken ik ben zwanger dat kan toch niet "z... z... zwanger?" "Ja inderdaad nog eens gefeliciteerd" ik knik geschrokken mijn hoofd en ze verlaat de kamer. Voor het eerst na dat ik te horen kreeg dat ik zwanger ben kijk ik naar Oliver hij zit lijkbleek in een stoel voor zich uit te staren. Als hij ziet dat ik naar hem kijk geeft hij me een zwakke glimlach en komt naast me zitten op bed en zegt "blijkbaar komt er vroeger een kindje dan gedacht" ik glimlach en zeg "ja inderdaad" ik kijk naar mijn buik en leg mijn hand er op. Oliver legt zijn hand op de mijne. Zo vallen we samen in slaap. De volgende ochtend wordt ik weer misselijk wakker. Oliver houdt weer mijn haren naar achter en geeft me een kus op mijn hoofd. Ik ga weer in bed liggen als ik net weer in bed lig wordt er op de deur geklopt. Oliver doet open en Ella komt de kamer binnen. Als ze ziet dat ik nog steeds in bed lig zegt ze "Belle mee je dit je bent nog nie eens uit bed"ik voel we weer heel erg misselijk worden en ren naar de badkamer Oliver houd weer mijn haar naar achter en daarna ga ik weer in bed liggen Ella zegt "sorry ik wist niet dat je ziek was het spijt me echt" ik zeg tegen haar "het heeft niks Ella je kon het niet weten. Ik weet dat jij alleen je werk doet" ze knikt en vraagt "wat heb je of weet je dat nog niet" ik kijk naar Oliver en hij zegt "waarschijnlijk is het van de stress" ze kijkt me met aan met opgetrokken wenkbrouw en zegt "zeker want jullie gezichten zeggen iets anders" ik kijk weer naar Oliver hij knikt en ik zeg "ik zal het je vertellen maar je moet echt zweren dat je niks zegt tegen wie dan ook je moet dit voor jezelf anders wordt Oliver echt kwaad" de knikt en ik zeg "ik ben zwanger" haar ogen worden groot en ze zegt "omg dat is geweldig jullie krijgen een kindje omg zo geweldig" ze komt naar me toe en heeft me een knuffel en ik grinik om haar reactie.
_____________________________________Hallo iedereen
Niet is weer een hoofdstuk
Ideeën en tips maar ook meningen zijn welkomGroetjes DangerousWhiteWolf
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...