2 jaar later
"Oliver!!!!!" Meteen komt Oliver de kamer binnen gestormd en zegt in paniek "is het zover?" Ik schud mijn hoofd en zeg "het spijt me maar kun je me helpen" hij knikt "kun je me even rechte helpen" hij glimlacht en zegt "wat krijg ik daar voor terug?" Ik doe alsof ik diep moet nadenken "uim misschien dat je binnenkort een zoon en dochter krijgt" hij glimlacht en zegt "ok dat is wel een goede reden" en helpt me recht. Ik ben nu 9 maanden zwanger van een tweeling een jonge en een meisje. De dag dat ik te horen kreeg dat het een tweeling was kon ik het niet geloven ik vond het al een wonder om zwanger te zijn van één kindje maar twee kindjes is nog steeds een groter wonder. Elke dag blijf ik maar denken aan Amalia er zal nooit een dag zijn dat ik haar zal vergeten. Ik vraag me vaak af hoe het zou zijn als ze hier nog is of hoe ze er nu uit ziet zou ze op mij of op Oliver lijken. Ik voel twee armen om me heen en Oliver zegt "alles in orde" ik knik. Hij geeft me een kus op mijn hoofd en laat me dan los. Ik draai me om en geef hem een kusje op zijn lippen hij glimlacht en zegt dan "ik moet nog een paar dingen gaan doen" ik grinik en zeg "ga maar lekker koning spelen" glimlachend verlaat hij de kamer en ik blijf alleen achter. Ik zucht dan wordt er geklopt de deur gaat open en Ella komt binnen en zegt "hoe voel je je" ik glimlach en antwoord "heel goed alleen kan ik niet wachten tot ik de allebei in mijn armen kan houden" ze lacht en zegt "je dat kan ik geloven" Ella brengt eind ik uit mijn depresie ben veel tijd met me door. Oliver heeft haar die opdracht gegeven ik heb hen allebei al zo vaak gezegt dat het niet meer nodig is maar ik denk dat Ella het gewoon leuk vind om tijd met me door te brengen. Ze is vaak aan het werk en heeft daar door niet veel tijd om met haar vrienden of vriendje af te spreken ik vind het heel erg voor haar ik heb al geprobeerd om Oliver te overtuigen om het personeel wat meer vrije tijd te geven maar hij zei nee maar ik ben nog niet van plan om het op te geven . Ze komt naast me op bed zitten en we houden weer een meidenmiddag. Ze heeft een heel erg grote glimlach op haar gezicht en ik vraag "wat is er?" De glimlach op haar gezicht wordt alleen maar groter en ze zegt "ik heb super groot nieuws" ik kijk haar vragent aan en ze zegt "ik ben zwanger" een bolletje verlaat mijn mond en ik trek haar in een knuffel. Dan zeg ik dit moeten we vieren met een meidenmiddag. Deze middagen zijn echt geweldig. Samen chocolade en ijs eten op bed samen lachen om grappige herinneringen. Samen huilen om slechte herinneringen en samen dromen over de toekomst. Ik hou echt van deze meidenmiddagen. Ella en ik liggen lachend op bed wanneer Oliver binnen komt. Hij grinikt en zegt "ik zie het al jullie houden weer een meidenmiddag" Ella en ik kijken op het zelfde moment naar elkaar en beginnen weer te lachen. Oliver zucht en zegt "ok ik denk dat de meidenmiddag afgelopen is. Trouwens Ella moet jij niet weer aan het werk" ze staat op en verlaat de kamer. Ik kijk Oliver met opgetrokken wenkbrauw op en zeg "was dat nu echt nodig" hij antwoord "Ella haar pauze was voorbij dus ze moet weer aan het werk" ik zucht en zeg "sinds je koning bent geworden ben je zo altijd zo serieus" nu kijkt hij mij met een opgetrokken wenkbrauw aan en zegt "jij zo je beter wat meer als een koningin gaan gedragen" ik rol met mijn ogen en zeg "stop met zo serieus te zijn waar is de Oliver gebleven waar ik getrouwd mee ben. De Oliver die samen met mij ijs ligt te eten op bed de Oliver die me altijd steunt" tranen rollen over mijn wangen. Oliver kijkt me geiriteert aan en zegt "tuurlijk het is weer zo ver mevrouw de koningin krijgt haar zin weer eens niet dus gaat ze de emotionele vrouw uit hangen" ik kan niet geloven dat hij dit zei en zeg/roep "meen je dit. Waarom doe je dit" ik loop langs hem heen de kamer uit.
_____________________________________
Hey iedereen
Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie stemmen op dit boek. Reacties en tips zijn ook nog altijd welkom.
Groetjes DangerousWhitWolf
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...