*leven in een paleis*

7.2K 240 46
                                    

Thuis aan gekomen begin ik met in pakken tegen mijn zin. Wanneer ik klaar ben vertrekken we weer naar het paleis (zie foto bovenaan). Daar aangekomen neem ik afscheid van mijn ouders ze wensen me succes. Ik ga naar binnen en daar komt er meteen een vrouw naar me toe ze vraagt " wat is je naam? "Ik antwoord " Belle Evens" ze kijkt op een lijst en brengt me dan naar een kamer. Wanner ik de kamer binnen kom valt mijn mond open. Het is een prachtige kamer en hij is super groot en het beste is dat ik hem niet moet delen ik loop door de kamer en als ik de kast open trek valt mijn mond voor de tweede keer open er hangen prachtige jurken in de kast. Dan hoor ik iemand kloppen op de deur. Ik loop naar de deur en open hem. Aan de andere kant van de deur staat een meisje ik denk dat ze een paar jaar ouder is dan mij ze vraagt of ze mag binnen komen en ik knik. Ze loopt naar binnen en stelt zich voor " ik ben Ella en ik ben jouw persoonlijke dienstmeisje dus als je iets nodig hebt of een vraag hebt kun je bij mij terecht." Ik knik en Ella begint meteen een jurk voor me uit te zoeken. Na een tijdje geeft ze me een jurk aan het is een donker blauwe jurk

 Na een tijdje geeft ze me een jurk aan het is een donker blauwe jurk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trek de jurk aan en verlaat de kamer. Wanneer ik aan het einde van de gang ben zie ik Nina uit haar kamer komen. Wanneer ze me ziet geeft ze me een knuffel. We wandelen een beetje door de gangen tot ik Ella mijn naam hoor rorpen ik draai me om. Als ze ziet dat ik me omdraai zegt ze " Belle je moet naar de grote zaal komen " ik knik. Onderweg naar de grote zaal komen we Nina haar dienstmeisje ook tegen. Zei zegt net het zelfde als Ella. We wandelen de grote zaal binnen alle andere meisjes zijn er al. De vrouw die ook deze ochtend alles had uitgelegt begon opnieuw haar uitleg te doen "gefeliciteert jullie zijn de 12 meisjes die door mogen naar de volgende ronde jullie zullen hier dag en nacht verblijven en jullie zullen lessen krijgen later zal er een test zijn over wat jullie hebben geleert het meisje met de slechtste score moet haar koffers pakken en gaat weer naar huis vandaag zullen jullie een rondleiding krijgen van jullie dienstmeisje en zullen jullie elkaar beter leren kennen" een zucht verlaat mijn mond de vrouw gaat weer verder "ik zal beginnen met me zelf voor te stellen ik ben Alexia en ik zal jullie begelijden  en nu is het aan jullie je zegt om de beurt je naam verder zeg je niets" de vrouw kinikt naar het eerste meisje en we zeggen om de beurt onze naam Sofie Anna Jenifer Ellen Dana Liena Linde Elene Sara Olivia Nina en als laatste ben ik aan de beurt Belle. Zo nu weten jullie elkaars namen. "Ga nu maar naar jullie dienst meisje dan kunnen zij jullie rondlijden" Alexia klapt in haar handen en alle meisjes gaan naar hun dienstmeisjes. Ik kijk de zaal rond en zie aan de andere kant Ella staan ik ga naar haar toe en we vertrekken meteen ze zegt " ik zal me eerst even voorstelllen mijn nam is Ella maar dat wist je dus al ik werk hier al 5 jaar en ken dus het hele paleis vanbuiten in mijn vrije tijd teken ik dan zit ik in de tuin en ik ben super blij dat ik jouw dienst meisje mag zijn jij was toch dat meisje dat zich tijdens het gesprek misdragen had" ik knikte en zei " ja dat was ik weet echt iedereen dat" Ella grinikt " ja Belle iedereen in het paleis weet het en nu jij" ik twijfel even maar begin me dan toch voor te stellen " ik ben dus Belle maar dat wist je al ik ben het meisje dat zich misdroeg bij het gesprek ik ben net 19 geworden ik studeerde om arts te worden en ik wil hier helemaal niet zijn." Ella kijkt me aan en vraagt " waarom?" Ik antwoord omdat ik dit niet wil ik wil geen prinses worden en ik dacht dat als ik me misdraag tijdens het gesprek dat ik dan gewoon weer verder kon met mij leven maar blijkbaar zie ze dat hier niet en dit alles. Komt door die stomme prins die niet zelf standig een bruid kan zoeken hij is daar gewoon te lui voor" ondertussen ben ik in tranen uitgebarste en hoor ik opeens iemand zeggen " dat je hier niet wil zijn betekent niet dat je mij hier gewoon mag uitschelden in het midden van de gang" ik draai me om en zie prins Oliver staan en in bied meteen mijn excuses aan hij zegt" het is ok. Ik zal je een geheim vertellen" hij komt naar me toe en fluistert "ik heb hier niet voor gekozen mijn ouders vonden dat het tijd werd dat ik een bruid zou gaan zoeken ik was er tegen maar ze hadden alles achter mijn rug geregeld.  Ik ben hier ook niet blij mee hoor" en met die woorden loopt hij weer weg.
-------------------------------
Hallo lezers
Hier is hoofdstuk 3 ik hoop dat jullie mijn boek een beetje leuk vinden.
Als je nog tips voor me hebt laat het me dan weten dan kan ik mijn boek nog beter maken.
Groetjes DangerousWhiteWolf

12 meisjes 1 prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu