Het einde

2.4K 106 14
                                    

Maanden gaan voorbij en Amalia begint zich altijd maar meer thuis te voelen in het paleis. De band met haar broer en zus versterkt alleen is de band met haar zus beter dan die met haar broer maar ze snapt het wel. Jennifer is nog steeds niet gevonden. Overal zijn wachters op zoek naar haar de baan naar hier niet mee weg laten komen. Ik ga naar de tuin en die daar Amalia op haar favorite uit kijk plaats zitten ze zit met haar rug naar mij. Ik wandel stil naar haar toe en zeg dan als ik vlak achter haar sta "is het uitzicht mooi" de schrikt zo hard en als ze ziet dat ik het ben word ze helemaal rood. Ik ga naast haar op het bankje zitten en zeg dan tegen haar "ga naar hem toe en begon een gesprek" de antwoord "maar hij is een wachter en hij is trouwens aan het werk" ik glimlach en zeg "ik was ook maar een gewoon meisje en ik zorg er wel voor dat je vader er niet achter komt dat hij niet de hele dag heeft gewerkt" ik knipoog naar haar en ze staat op en gaat naar hem. Amalia is al een tijdje verliefd op een wachter in het paleis zijn naam is Jack het was liefde op het eerste zicht. Ze zit hier vaak naar hem te kijken en eindelijk heb ik haar kunnen over halen om met hem te gaan praten. Hij zegt iets en Amalia begint te lachen. Ik glimlach en sta dan op. Ik ga naar de bibliotheek en ga nog een boek lezen. Als het bijna tijd is voor het avond eten ga ik naar de eetzaal. Na een tijdje komt de rest ook binnen en beginnen we te eten als we allemaal klaar zijn staat Oliver op en zegt "ik heb heel erg goed nieuws Jennifer is gevonden en zou hier morgen moeten aankomen" ik sta op en zeg "echt?" Hij knikt en ik ga naar hem toe en geef hem een kus en dan hoor ik Jay zeggen "alsjeblieft mam moet dit echt niet vlak voor ons allemaal" ik grinik en zeg "wacht maar we zullen dit gesprek nog eens voeren als jij een vriendin hebt" hij rold met zijn ogen.

1 jaar later
Ik wandel door de tuin en zie Amalia en Jack zitten het heeft even geduurt voor dat Oliver akkoord ging met hun relatie maar ik heb hem weten overtuigen ik was namenlijk ook maar een gewoon meisje. Vanavond geven we een groot feest op Amalia haar eerste verjaardag op het paleis te vieren. Ik kwam naar de tuin op Amalia op te halen maar ik vind het erg dat ik haar tijd met Jack moet onderbreken. Ik ga naar hen toe en zeg dan "Amalia de moeten ons gaan klaar maken" ze knikt en staat dan op voordat ze vertrekt geeft Jack haar nog een kus en ze wordt helemaal rood ik grinik en samen gaan we naar binnen. Onderweg zegt ik "waarom schaamde je je toen Jack je kuste" de wordt alweer helemaal rood en zegt dan "het is gewoon het was de eerste keer dat één van mijn ouders er bij waren" ik grinik en zeg "je hoeft je helemaal niet te schamen het is door normaal jullie zijn verliefd" ze zucht en knikt. We gaan allebei naar onze kamer en maken ons klaar. Ella helpt me met mijn jurk aan te trekken. Daarna doet ze mijn haar en make up. Daarna ga ik naar de balzaal niet veel later komt Amalia binnen en ik krijg tranen in mijn ogen. Ze is zo mooi. Ze komt naar me toe en zegt "waar is de rest?" Ik glimlach en zeg ze komen nog ik ben hier meestal altijd als eerste" een tijdje later is iedereen er behalve Jay. Ik zeg dan "heeft iemand Jay gezien?" Iedereen schud zijn hoofd en ik zeg na een zucht "waarom is hij altijd de laatste en dan nog eens veel te laat" ik draai me in en ga hem zoeken. Na een tijdje zoeken vind ik hem en ik zeg "Jay wil je je nu gaan omkleden en naar de balzaal komen" hij zucht en zegt "moet dat echt mam" ik kijk hem boos aan en zeg "ja dat moet echt Jay" hij zucht nog een keer en zegt dan "maar ik heb geen zin" ik pak zij hand en trek hem recht en zeg dan "ga nu onmiddelijk naar je kamer en trek je kleding aan ik verwacht je zometeen in de bal zaal" hij staat op en gaat naar zijn kamer en ik ga weer naar de balzaal. Als Jay dan eindelijk is aangekomen kunnen we onze familie foto maken in de tuin ondertussen komen de mensen al binnen in de bal zaal na de foto gaan we ook naar de bal zaal een wachter kondigd ons aan en Daan gaan we de balzaal binnen. Het is een geweldig feest. Ik ben zo blij dat mijn familie weer compleet is en dat Jennifer opgesloten is.
EINDE
_____________________________________
Hey iedereen
Stem alsjeblieft op mijn boek
Tips en meningen zijn ook altijd welkom

Dit is echt officieel het einde van 12 meisjes 1 prinses ik hoop dat jullie het leuk vonden
Ik wil graag BlauweAlien FedervanUytfanghe Dreams_And_Stories fiepien bedanken voor hun steun en ideeën maar ook roomytje2005 hippekippen en pandatjuh bedanken voor hun ideeën en aan alle andere lezers bedankt jullie zijn echt geweldige lezers en ik hoop dat jullie allemaal mijn volgende boeken gaan lezen ik heb namenlijk al wat ideeën voor andere boeken
Groetjes DangerousWhiteWolf

12 meisjes 1 prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu