*De eerste test*

6.6K 208 38
                                    

We zijn nu een maand verder en we hebben al heel wat lessen gehad. Ik vond de lessen echt verschrikkelijk. We leerde hoe we ons beleefd moesten gedragen. Vandaag is het weer zo ver. Ik loop de zaal binnen en word meteen door alle andere meisjes en de leeraar aan gekeken en al ik verder in de zaal kijk zie ik dat ik ook nog eens wordt aangekeken door de prins. Ik ga op mijn plaats staan. De les begint de leeraar is bij iedereen heel erg enthousiast maar wanneer hij bij mij komt begint hij tegen mij te roepen. Altijd is er wel iets dat ik niet goed doe. De leeraar zegt " BELLE RUG REGT SCHOUDERS NAAR AGHTER HOEVEEL KEER MOET IK DIT NOG ZEGGEN" ik kan mijn tranen echt niet meer tegen houden ik begin te huilen en loop de zaal uit. Ik hoor iemand achter me rennen ik loop naar buiten de tuin in en ga op een bankje zitten. Niet veel later komt er iemand naast me zitten als ik op kijk zie ik dat het prins Oliver is. Hij vraagt aan me of ales in orde is. Ik schud mijn hoofd en begin weer te huilen hij trekt me in een knuffel en zo blijven we een tijdje zitten. Als ik uit gehuild ben kijkt hij me aan en zegt "weet je dat je echt snel kunt rennen op hakken" er komt een lach op mijn gezicht en hij zegt "daar is die prachtige lach weer maar ik denk dat het het beste is dat je heel even naar je kamer gaat om je make- up op nieuw te doen" ik kijk naar zijn overhemd en zeg "ik denk dat u ook beter iets anders aan trekt" hij staat op en kinkt. We lopen beiden naar onze kamers en hij zegt "als ik klaar bent kom ik terug naar je kamer" ik knik en ga naar binnen daar doe ik mijn make-up opnieuw op. Even later komt de prins weer terug. Hij zegt dat ik moet gaan zitten en hij komt naast me zitten en zegt " Belle ik weet dat je hier niet wil zijn maar doen morgen alsjeblieft je best bij de test zonder jouw zou het hier saai zijn. Jij zorgt er voor dat hier nog eens iets te beleven valt." Ik knik en zeg "ok ik zal mijn best doen"

De volgende dag

Ik wordt vroeg gewekt door Ella ze zei dat ze nog veel te doen had. Meteen trok ze mijn kledingkast open en begon mijn jurken te doorzoeken. Na een tijdje zoeken had ze de perfecte jurk gevonden. Het was een paarse jurk.

Ik deed de jurk aan en Ella begon meteen met mijn haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed de jurk aan en Ella begon meteen met mijn haar. Daarna deed ze mijn make-up. Ik ging naar de zaal want daar moesten alle meisjes verzamelen. Toen iedereen in de zaal was begon de test. Alexia legde ons de proef uit" dag meisjes jullie hebben de afgelopen maand lessen gehad over hoe jullie je moeten gedragen en vandaag gaan we testen of jullie de leerstof begrepen hebben. Straks worden jullie naar de grote zaal( zie foto bovenaan het hoofdstuk) gebracht. Daar hebben wij een bal nagemaakt. De gasten op dat bal zijn jullie 12 de koning de koningin en de prins. Jullie zullen je moeten gedragen zoals het hoort veel succes." Met die woorden verlaat Alexia de zaal en wordennwijn naar de bal zaal begeleid. Daar aangekomen begint het bal. De koning en koningen begroeten samen met hun zoon alle meisjes. Wanneer ze bij mij komen doe ik heel erg mijn best zoals ik beloofd had. Het lukt me alleen hoop ik dat de koning en de koningin daar ook zo over denken. Een uur gaat voorbij en ik begin me te vervelen. Maar dan hoor ik opeen iemand vragen of ik wil dansen. Als ik me omdraai zie ik dat het prins oliver is. Ik knik en we lopen samen naar het midden van de zaal. Wanneer de muziek stopt wordt er om stilte gevraagt de koning zal ons zeggen wie van ons het kasteel moet verlaten. Het lijkt een eeuwig heid te duren en dan zegt de koning de naam van het meisje het meisje is ...
---------------------------
Hey beste lezers
Hier is hoofdstuk 4 ik hoop echt dat jullie het boek leuk vinden. Als jullie nog tips hebben laat het me weten. Laat me ook weten wat jullie van het boek vinden ( positief of negatief) ik ben namenlijk niet zo super goed in boeken schrijven. ;-)
Groetjes DangerousWhiteWolf

12 meisjes 1 prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu