de tweeling

2K 91 6
                                    

Sins gisteren avond heb ik al weeën. Ik wist dat het bijna zo ver zou zijn maar ik had toch gehoopt dat het nog iets langer geduurd had. Oliver zit als een kip zonder kop door de kamer te ijsberen. Ik wordt er helemaal gek van en zeg "Oliver kun je alsjeblieft gaan zitten ik wordt helemaal gek van je geijsbeer" hij zucht en zegt "het spijt me maar dit is gewoon zo stresserend ik ben gewoon bang om nog een kindje te verliezen" ik kijk hem aan en zeg "dat gaat echt niet gebeuren" ik voel weer een wee op komen en zeg tegen Oliver "wil je alsjeblieft bij me komen zitten en mijn hand vasthouden?" Hij knikt en komt naast me op bed zitten. Hij drukt een kus op mijn hoofd en zegt "je kunt het ik ben er zeker van"

Na de bevaling
Ik zit met mijn dochtertje in mijn armen ze heeft net als Amalia Oliver zijn ogen. Oliver heeft ons zoontje in zijn armen en hij zegt "hij heeft jouw ogen" ik grinik en zeg "toch één van de drie die mijn ogen heeft" hij grinikt en zegt "ik kan er toch niks aan doen dat onze dochters allebei mijn ogen wouden" ik schud lachend mijn hoofd. Dan wordt er op de deur geklopt en komt Ella binnen en vraagt "kan ik het bezoek binnen laten?" Ik glimlach en voordat ik iets kan zeggen zegt Oliver "tuurlijk laat ze er maar in en Ella je krijgt de rest van de dag en morgen vrij ga maar naar je vriendje" ze glimlacht en zegt "bedankt uwe majesteit" ik knipoog naar haar en ze zegt "vind u het erg als ik nog even blijf?" Oliver antwoord "natuurlijk niet maar mag ik je vragen waarom" ze grinnikt en zegt "mag ik dan niet op baby bezoek komen bij mijn beste vriendin" ik glimlach en Oliver zegt "tuurlijk mag dat" ze gaat even de kamer uit en komt daarna terug met al het bezoek het zijn de zelfde mensen als hij de geboorte van Amalia. Als iedereen er is vraagt Nina "kom vertel me wat zijn hun namen?" Ik grinik en zeg "de oudste van de twee is onze dochter en zei heet Yasmine en onze zoon heet jay" ik zie Ella met een grote glimlach naar onze tweeling kijken. Ze bijt op haar lip en zegt dan "ik moet iets vertellen" iedereen werd stil en kijkt naar haar ik knik naar haar en de zegt "ik ben zwanger" Na een kort stilte zegt Nina "geweldig gefeliciteerd" ik sta op met Yasmine in mijn armen ik geef haar aan mijn moeder en geef Ella een knuffel. Daarna ga ik weer op bed zitten en geeft mijn moeder me Yasmine weer. Na een tijdje verlaat iedereen de kamer. Oliver legt eerst jay is zijn wiegje en dan neemt hij Yasmine uit mijn armen en legt haar in haar wiegje. Hij komt naast me zitten. Daarna geeft hij me een kus en zegt "je hebt het geweldig gedaan" ik glimlach en beiden gaan we liggen ik voel Oliver zijn arm rond mijn middel en samen vallen we in slaap.
______________________________________
Het iedereen
Stem op dit boek
Tips of reacties zijn ook nog steeds welkom
Groetjes DangerousWhiteWolf

12 meisjes 1 prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu