Een maand later
Ik maak me klaar voor het bal ik trek mijn jurk aan en toen kwam mijn moeder mijn kamer binnen en ze zegt "Belle je gaat toch niet die jurk aandoen" ik kijk naar aan met een meen je dit echt blij en zeg "Dit is de enige deftige jurk die ik heb". Toen dat ik pas dat ze een kledingshoes vast had en ik vroeg naar "wat heb je in je handen?" Ze lacht en haalt uit de kledingshoes een prachtige jurkIk zeg "mam van waar heb je deze jurk" ze lacht en zegt "een vriendin van me heeft hem gemaakt voor jou."
Ze heeft me de jurk en ik trek hem aan en hij staat me perfect. Ik geef mijn moeder een knuffel en zeg "dankje echt waar" ze glimlacht. Ze gaat samen met me naar buiten en daar staat mijn vader met de auto op me te wachten. Ik stap in en mijn vader brengt me naar het paleis. Daar aangekomen wil ik door de poort lopen maar wordt tegen gehouden een man die aan een tafel zit zegt "juffrouw wat is u naam?"Ik antwoordt "Belle Evans meneer" de man lijkt op zijn lijst en zegt dan "sorry juffrouw maar u staat niet op de lijst" ik zeg "bent u daar zeker van" de man knikt ik zeg " dat kan niet echt niet prins Oliver heeft me zelf gevraagt hij heeft me persoonlijk uitgenodigd" een wachter komt naar me toe en zegt "juffrouw mag ik u vragen om te vertrekken" ik draai me om en dan hoor ik opeens iemand roepen "Belle wacht" ik draai me om en Oliver komt aan gerend" hij zegt tegen de man aan de tafel "laat haar er maar in ik heb haar uitgenodigd maar ben vergeten om haar op de lijst te laten zetten" hij komt naar me toe en hij pakt mijn hand. Hij trekt me naar de andere kant van het paleis en ik zeg "je weet toch dat de balzaal de andere kant op is he?" Hij knikt maar blijft lopen. Dan stopt hij en trekt me zijn kamer in hij sluit de deur en duuwt me ertegen aan en kust me pasioneel ik kus hem terug waneer hij terug trekt zegt hij "Dit heb ik zo gemist" ik zeg "ik ook" en druk mijn lippen op die van hem. Na een tijdje trekken we beiden terug en besluiten we om naar de bal zaal te gaan. Ik ga de bal zaal binnen meteen wordt er me een glas champagne aangeboden ik weiger beleeft omdat ik namenlijk geen alchol mag drinken omdat ik zwanger ben. In plaats daarvan nam ik een glas met fruitsap. Opeens hoor ik iemand achter me iets zeggen "serieus fruitsap dit is een bal belle laat je eens gaan" ik draai me lachend om en zeg "hey Nina" ze komt naar me toe een geeft me een knuffel ze kijkt vragent naar mijn glas en ik zeg "ik mag geen alchol" ze vraagt me "waarom?" Ik nam net een slokje maar verslikte me toen ze vroeg waarom. Gelukkig kwam Oliver net voorbij en vroeg wat er aan de hand was. Nina zei "ik vroeg gewoon aan Belle waarom ze geen alchol dronk en toen zei ze omdat ze niet mag en toen vroeg ik waarom en verslikte zich" ik kijk Oliver aan aan met een help me blik en hij zegt Nina je moet naar het podium gaan voor de bekent making van de winnaar ze knikte en zei nog tegen me "ik verwacht hierna nog een antwoord van je". Ik adem diep in en uit en zeg "bedankt Oliver" hij knipoogt naar me en gaat dan naar het podium. Hij gaat het podium op en begint met spreken "Dames en heren mag ik jullie aandacht. Zo meteen zullen mijn ouders bekent maken welk meisje de wedstrijd heeft gewonnen hier zijn de dan de koning en koningin". Ze gaan het podium op en de koning zegt "ik ga bekent maken wie de toekomstige vrouw van mijn zoon zal zijn. En dat is .... Jenifer. Meteen loopt ee naar Oliver toe en kust hem een steek gaat door mijn hart. Ik kan mijn tranen niet tegen houden. Ik blijf huilen één van de jury leden ziet me en staat recht en zegt "de laatste test is vervalst!!!!" Iedereen keek naar de man hij ging verder "juffrouw Jenifer heeft mij bedreigt en omgekocht om de test van haar en Juffrouw Belle om te wisselen" iedereen schrok van dit nieuws en de koning zei mensen rustig in dit geval is Nina de winnaar. Nina stapte naar voren en zei "er is iemand die zo veel meer recht heeft op die kroon" ze kijkt naar me en zegt "Belle ik weer wat er tussen jou en prins Oliver is ik heb jullie gesprek tijdens de dansles gehoort" ik begin te huilen en Nina komt naar me toe en pakt mijn hand en trekt me net podium op. Ze zegt "ik denk dat Prins Oliver iets moet opbiechten" hij knikt en gaat naar zijn ouders en zegt tegen hen "mam pap ik moet jullie iets vertellen" ze knikken en hij gaat verder "ik heb al ongeveer 2 maanden een relatie met Belle" de koningin zegt "Oliver waarom heb je niets gezegt" hij antwoordt "ik was bang dat jullie onze relatie niet goed zouden keuren" de koningin heeft hem een knuffel en zegt "had dat dan gezegt het enige wat wij willen is dat je gelukkig bent wij willen je niet verplichten op met een meisje te trouwen waar je je niet goed bij voelt" de koningen kijkt naar Nina en zegt "juffrouw Nina ben je zeker dat je de kroon aan juffrouw Belle wilt geven" de knikt. De koning doet een teken naar iemand die vlak bij het podium staat ik kan niet doen die het is. Dan komt Ella met een grote glimlach het podium op en de heeft een tiara in haar handen ze overhandigd de tiara aan de koning. De koning komt naar me toe en zegt "accepteer jij Belle Evans deze kroon en stel je er dan ook in mee dat je met onze zoon prins Oliver zijn trouwen" ik antwoordt "ja uwe majesteit" de koning zet de tiara op mijn hoofd en zegt "welkom in de familie Belle"Ik knik en hij gaat naast zijn vrouw staan Oliver komt naar me toe. Hij gaat voor me staan en zegt "gefeliciteerd" en kust me.
Later op het bal
Iedereen wil Oliver en mij spreken inwoners maar ook journalisten. Na een tijdje begon het me te iriteren en Oliver merkt dat blijkbaar want hij pakte mijn arm en hij trok me de zaal uit naar de tuin hij bracht me naar een prachtig stukje van de tuin.Ik keek vol bewondering rond en wanneer ik me omdraai zie ik Oliver op één knie ik zeg tegen hem "wat ben je aan het doen hij schud lachend zijn hoofd en zegt dan "liefste Belle we zijn nu al bijna 3 maanden samen en ik weet dat drie maanden nog niet super lang is maar ik wil je echt nooit kwijt geraken ik ben je al bijna eens verloren en dat wil ik niet en daarom..." Hij stopt even met praten en haalt een doosje uit zijn zak. Hij opent het doosje en er zit een prachtige ring in. Ik sla mijn hand voor mijn mond en Oliver zegt "Belle Evens wil je met me trouwen?" Ik begin te huilen en knik uiteindelijk en staat op en doet de ring om mijn vinger en kust me en ik kus hem terug. Samen gaan we weer naar binnen en daar komen we Nina tegen als ze me ziet zegt ze "ik dacht nog steeds op een antwoordt" ik kijk naar vragent aan en ze zegt "waarom mag je geen alchol drinken?" Ik kijk naar Oliver en hij knikt en ik zeg op fluister toon tegen Nina "ik ben zwanger" Nina lacht en roept "jes ik wist het" een paar mensen keken om maar gingen terug verder met waar ze me bezig waren. Toen zag Nina de ring rond mijn vinger en zei "wacht die had je daarnet niet aan" ik voel mijn wangen warm worden en Nina schreewd "omg heeft hij je gevraagd !!!!!" Deze keer kijken er weer wat mensen naar ons en ik zeg tegen Nina "niet zo luid" de zegt eigenlijk schreewt ze het "jullie zijn verlooft gefeliciteerd alle mensen kijken nu naar ons Oliver pakt mijn linker hand en steekt hem omhoog iedreen in de bal zaal applaudisseert en ik lach Oliver draait me naar zich toe en kust me dan er wordt weer geapplaudisseert en nu ook gefloten en ook camera flitsen gaan af. Ik voel me op dit moment de gelukkigste persoon op aarde
Na het bal
Ik ben dood moe maar toch moet ik samen met Oliver nog naar zijn ouders. We gaan de eetzaal binnen en de gaan naast elkaar op de stoelen tegen over de koning en koningin zitten. De koning begint te spreken en zegt "Oliver eerst wil ik zeggen gefeliciteerd met jullie verloving en dan Belle nu je verlooft bent met onze zoon zou ik willen dat je niet komt wonen" ik knik en zeg "ik zou niets liever willen dan hier wonen uwe majesteit" de koning lacht en zegt "alsjeblieft Belle noem me Erik" ik knik de koning en koningin staan op en dan zegt de koningin "mij mag je gerust Elise noemen voor" weer knik ik. Oliver heeft al heel het gesprek geen woord gezegd wanneer zijn ouders de zaal willen verlaten zegt hij "wacht er is iets dat ik jullie nog moet opbiechten" hij kijkt naar mij en zegt dan "Belle en ik verwachten een kindje" zijn ouders kijken naar elkaar en dan naar ons en er komt op allebei hun gezichten een glimlach en dan zegt de koningin "gefeliciteerd" ze komt naar me toe en geeft me een knuffel ik knuffel naar terug en zeg "bedankt" ze maar me los en verlaat dan de zaal samen met haar man. Als ze weg zijn zegt Oliver "wow die hebben dat goed opgevangen" ik lach en zeg "ik hou van je"en hij antwoordt "ik hou ook van jou" en hij geeft me een kus.
Einde
_____________________________________
Hallo iedereen
Dit was het laatste hoofdstuk van 12 meisjes 1 prinses. Hierna ga ik nog 2 extra hoofdstukken updaten en dan is het boek echt klaar.
Ik ben misschien van plan om nog een boek te schrijven maar dan door de ogen van Oliver en een tweede deel laat me weten wat jullie van dit idee vindenGroetjes DangerousWhiteWolf
JE LEEST
12 meisjes 1 prinses
Teen FictionAlle meisjes die 19 of 20 zijn of worden en wonen en geboren zijn in Eden moeten verplicht naar het paleis komen. Om op gesprek te komen met de koning en de koningin. De reden? Dat is simpel ze zoeken een bruid voor hun zoon prins Oliver. ...