het interview

2.5K 110 4
                                    

Ik wordt wakker doordat iemand mijn naam fluisterd. Ik open mijn ogen en zie een glimlachende Oliver op zijn arm zit Amalia de heeft haar jurkje al aan. Ik glimlach en hij zegt "Belle we moeten naar de troonzaal iedereen is er al" ik knik en zeg "ok ik ga eerst even mijn haar nog eens kammen" ik kam mijn haren en samen gaan we naar de troonzaal. We gaan op onze tronen zitten Amalia zit op mijn schoot. En dan begint het interview de ene na de andere vraag wordt gesteld. Het lijkt wel een eeuwigheid te duren. Maar dan zegt een reporter "prinses Belle hoe is het met jullie dochter?" Ik kijk naar Amalia die al heel het interview stil was geweest en zeg dan "het gaat heel erg goed met haar" een andere journalist vraagt "en hoe is het met u. Het lijkt alsof u heel erg moe bent" ik kijk naar Oliver en hij antwoordt "de voorbije dagen hebben we beiden niet zo heel erg veel geslapen" de journalist knikt en zegt "bent u daar zeker van. Misschien is er een baby op komst" mijn ogen worden groot en ik kijk naar Oliver hij schraapt zijn keel en zegt "ik denk dat het interview al lang genoeg geduurt heeft toch vader" Oliver zijn vader knikt. Ik sta samen met Oliver op en verlaat de troonzaal. Ik wil naar onze kamer gaan maar Oliver houd me tegen en zegt "we gaan nu naar dokter Martens" ik antwoordt "meen je dit nu echt je denkt echt dat ik zwanger ben?" Hij trekt een wenkbrauw en zegt "jij niet dan" ik zucht en zeg "de kans is klein maar als jij het wild kunnen we naar de ziekenboeg gaan voor een test" hij knikt en we gaan samen naar de ziekenboeg. Dokter Martens neemt bloed af en doet een paar andere testen en zegt dan "prins prinses ik laat jullie morgen de uitslag weten" ik knik en we bedanken haar daarna gaan we naar onze kamer. Ik doe mijn pyjama aan en trek ook die van Amalia aan en leg haar in haar bedje en daarna ga ik zelf ook in bed liggen ik voel de matras naast me inzakken en daarna voel ik een arm om me heen. Niet veel later valt ik in slaap. De volgende ochtend wordt ik wakker door de zon die in mijn gezicht schijnt Oliver was al opgestaan en had blijkbaar Amalia mee genomen. Ik kleed me aan en ga naar de eetzaal maar daar zijn ze niet daarna ga ik naar de bibliotheek en daar zie ik hem zitten met Amalia op zijn schoot en hij leest naar een verhaaltje voor. Ik leuk tegen de deur aan en glimlach. Het verhaaltje is afgelopen en Oliver kijkt op en zegt "o he je bent wakker" ik knik en vraag "is er al nieuws van dokter Martens. Hij schud zijn hoofd. Ik ga bij hem in de zetel zitten en hij geeft me Amalia. Ze grijpt mijn hand vast en ik geef haar een kusje op haar hoofd. Samen gaan we weer naar onze kamer en niet veel later wordt er op de deur geklopt. Oliver opent de deur en dokter Martens komt de kamer binnen. Oliver komt naast me op bed zitten en dokter Martens zegt "ik heb de resultaten van de test. U bent niet zwanger" een zucht van opluchting verlaat mijn mond. Plots voel ik me niet zo goed alles begint te draaien en ik zie zwarte vlekken en daarna wordt alles zwart. Wanneer ik wakker wordt zit Oliver naast me op bed. Dokter Martens zit op een stoel in de kamer en vraagt "hebt u de afgelopen dagen voldoende gegeten" ik slik en schud mijn hoofd ze zegt "prinses u moet voldoende eten en drinken dat is echt nodig omdat u de laatste dagen slecht slaapt is het echt nodig om voldoend te eten" ik knik en ze gaat verder "ik raad aan om de volgende dagen in bed te blijven" ik knik en bedank haar en de verlaat de kamer. Oliver pakt mijn hand en zegt "Belle ik was zo geschrokken toen je flauwviel" ik buig naar hem toe en kus hem. Daarna zeg ik "ik ben in orde zie je en ik vind het fijn als je bezorgd bent" hij grinikt en zegt "jij bent ook een speciaal geval" ik kijk hem vragend aan en hij zegt "in welke situatie we ook zitten jij ziet altijd het positieve" ik glimlach en dan begint Amalia te huilen ik wil opstaan maar Oliver zegt "nee Belle ik ga haar wel halen jij moet rusten" ik zucht en hij pakt Amalia en komt naast me zitten en geeft haar aan mij en ze valt meteen weer in slaap. Oliver fluisterd in mijn oor "ik hou van je" en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik fluister terug "ik ook van jou"

12 meisjes 1 prinsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu