Pozn. aut: Je to dlouhý, opravdu dlouhý, předem varuji, ale část, kde jsem to rozdělila, neříká nic nového, takže jsem se rozhodla, že vás nebudu dál napínat. Teoreticky po tomhle můžu napsat alternativní konec alternativního konce :D:D ale to je na vás. Doufám, že se vám to bude líbit. Opravdu jsem se na tenhle příběh hrozně (a možná zbytečně) upnula. Proto dál pracuju na věci s pracovním názvem Little Bea in Big Glade. Už mám 4 části, ale pokud jich nebude aspoň šest, tak to do světa nepustím, mám veliký plány... a taky mám moc školy. Vlastně pokud někdo z vás bude chtít odkaz na moji MEDIÁLNÍ tvorbu, nebojte se mě kontaktovat, ráda zašlu odkaz :) tak a teď na Neu.
****
Newt s Minhem seděli v čekárně, jak to označil Krysák. Spolu s Thomasem všichni tři odmítli si nechat vrátit vzpomínky. Pořád v něm bublal vztek, že ho Bea tak opustila. A proč vlastně? K čemu bylo nechat si vrátit paměť? Tommyho odvedli, aby mu ten zákrok stejně udělali a je čekalo to samé. Tři strážci na ně mířili granátomety, aby se nemohli pohnout.
Najednou se ale dveře otevřely a někdo strčil dovnitř postavu, která upadla. Newt v ní poznal Beu. Chtělo se mu vyskočit a zvednout ji. Ale věděl, že to nesmí. Jeden ze strážců namířil další zbraní na ni.
„Zvedni se," poručil jí. Bea se vzpamatovala, zvedla ruce k hlavě ve znamení, že nemusí střílet.
„Už dělám," odvětila a postavila se. Se strážcovým svolením si sedla vedle Newta.
„Co tu děláš?" zašeptal jí.
„Subjekt A7 odmítl vrácení vzpomínek, stejně jako vy. Ale až na sále, takže jsme ji odvedli jinam a dnes se s vámi zúčastní zákroku," odpověděl mu Krysák.
„Nemohla jsem to udělat. Hrozně to bzučelo a lidi křičeli. Chtěla jsem to udělat pro tebe," zamumlala. „Ale jsem srab."
„Nejsi," Newt se jí pokusil vzít za ruku. Strážce ho ale okřikl. To Newta naštvalo. „Sorry, že chci uklidnit svou holku, frasáci."
„Uklidněte se," zamumlal Minho.
„Zajímavé," poznamenal Krysák. Bea s Minhem a Newtem se po sobě nechápavě podívali. „Poslali jsme tě omylem, ale jak jsi rychle ovlivnila tolik kluků. Rozhodně zajímavé na pohled a také na doplnění proměnných. Možná jsme měli nějakého chlapce poslat i do skupiny B."
Krysák jen potvrdil její teorii. Vlastně teorii všech, prostě udělali chybu. Nikdo na to nic neřekl. Dokonce ani Minho.
Chvíli na to do místnosti vtrhla Brenda s Thomasem a jejich věznitele odrovnali. Thomas nakonec poté, co si vzal od Krysáka magnetickou kartu, aby měli přístup ke všem dveřím, odrovnal i jeho. Ale další přicházeli. Bea se postavila vedle Newta ke dveřím. Jakmile další strážní přišli, Thomas s Brendou jich pár vyřídili, Newt s Beinou pomocí jednoho také a Minho jednu zajal. Thomas vložil do Beiných rukou další z granátometů.„Neboj se ho použít," řekl jí.
Vyrazili pryč, najít Jorgeho a jeho berg. Jak pochopili, Brenda s Jorgem byli imunní a pracovali pro ZLOSIN. Ale byli jejich jediná naděje na uprchnutí.
Pobíhali po základně ZLOSINu a když narazili na skladiště zbraní a Newt se začal hádat jak s Thomasem, tak Minhem, Bea pochopila, že něco je jinak. Špatně. Newt se nehádal. Nikdy.
Jakmile se omluvil, přičemž vypadal, že se rozbrečí a odešel. Bea ale zůstala a nechala ostatní, ať se hádají. Nechtěla do toho zasahovat.
ČTEŠ
The Accident (TMR, Newt)
FanfictionJediná dívka mezi samými kluky nikdy nedělá dobrotu. Vypořádat se s nechtěnou pozorností ze strany pubertálních chlapců a ztrátou paměti nebude jednoduché. O tom vám může vyprávět Bea, zatím jediná slečna, která spatřila světlo Placu. A život v něm...