Tetování jsou jen začátkem

3.1K 189 4
                                    

Pozn. aut: Tentokrát mě ani nikdo nemusel dokopávat! Ale za tuhle část popřejte Fall Out Boy, že vydali novou písničku a já mám z ní takovou radost, že vás musím také potěšit!! 
(tady si představte Bee, jak jako pitomec skáče za melodie Umy Thurman, tak se ta písnička totiž jmenuje, a ta malá hnědovlasá holka vypadá hrozně vtipně.)

VAROVÁNÍ!!! NÁSLEDUJÍCÍ DÍLY OBSAHUJÍ SPOILERY THE SCORCH TRIALS (ČILI SPÁLENIŠTĚ: ZKOUŠKA) A JE TAKÉ DOST MOŽNÉ, ŽE NĚKTERÉ VĚCI NEBUDOU SEDĚT, PÍŠU TO PODLE SVÉ PAMĚTI A SVÝCH ANGLICKÝCH ZNALOSTÍ JAZYKA.

Choulila jsem se k Newtovi, zatímco nás autobus odvážel někam pryč. Pryč od Tvůrců, pryč od Labyrintu… A pryč od Chuckova těla. Poslední dvě hodiny byly to nejhorší, co jsem za celý svůj život zažila.
Malý Chucky se vrhl před Thomase, když se ho Gally pokusil zabít. Pak tam najednou vtrhli lidé, co nás odvedli. Zachránili. Tu ženu zabili.

Spánek mě znovu stáhl do nevědomí. Usnula jsem na Newtovi a už mi bylo absolutně jedno, jak se na to kdo dívá.

Probudili mě o dvě hodiny později a téměř v polospánku mě zavedli do oddělené místnosti. Pomyslela jsem si, že když už jsme tu dvě holky, měla bych sdílet pokoj s Teresou, ale to s tím oni očividně nesouhlasili. Přesto tyto myšlenky vystřídalo nadšení, když jsem zjistila, že na mě čeká sprcha a čisté oblečení. Pro dnešek jsem se rozhodla, že už nebudu na nic myslet a dala si pořádně horkou koupel a zalezla si do postele.

Newt se snažil z nového chlapce vymámit, jestli neviděl ještě jinou holku než Teresu. Když se ráno probudil, spatřil za okny příšerně vypadající lidi. Po celém těle měli boláky, jizvy a v očích jim plálo šílenství. Když se dostali ze společného pokoje, našli pro změnu v hale oběšené svoje zachránce.

Beu a Teresu nebylo nikde k nalezení, tak se, ač neklidný, posadil na postel k Arisovi, který jim vyprávěl o druhém Labyrintu. Jen byl plný holek a Aris byl poslední chlapec. Příliš se to podobalo jejich zkušenostem.

Blonďák se snažil zklidnit, přesvědčit sám sebe, že se holkám nic nestalo.

Když náhle ticho přerušil hlasitý výkřik z chodby. Stejně jako spousta ostatních se hned vymrštil a pospíchal ke dveřím. První se k nim dostal Minho a otevřel je.

Těla stále visela zavěšená za skoby u stropu a hleděla na ně prázdnýma očima. A přímo pod nimi se choulila postava, která se otřásala vzlyky.

„Beo!“ zavřískli naráz Minho s Newtem. Vrhli se k vystrašené dívce, která zakrývala svůj obličej tmavými vlasy. Nebylo pochyb, že je to ona.

„Proč… co… zase…?“ mumlala nepřítomně. Ihned se k nim přidal i Thomas.

Nikdo nevěděl co říct.

„Beo, viděla jsi Teresu?“

Dívka jen zakroutila hlavou. Thomas ji bombardoval otázkami, dokud toho Newt neměl dost. Odstrčil ho od Bei a sám ji vzal do náručí a odnesl do pokoje k ostatním. Cítil, jak se její tělo přimklo k jeho.

„Myslel jsem, že jste měli mít jen jednu holku,“ promluvil Aris.

„Přijela do Labyrintu několik měsíců předtím, než jsme utekli,“ objasnil Minho. Newt se s Beou posadil a nepustil ji, dokud se neuklidnila.

„Co se stalo?“ zašeptal jí. Přesto mu bylo jasné, že ho slyšeli všichni přítomní.

„Probrala jsem se tam, kde jsem usnula,“ začala dívka mumlat. „Pak jsem musela vyrazit dveře, nejdřív to nešlo a pak jo… A pak ti oběšenci…“

Její řeč byla zmatená.

„Kde je Teresa?“ zeptal se znovu Thomas. Newt ho zpražil naštvaným pohledem. Bea byla očividně zmatená, vyděšená a on se zajímá jen o Teresu?

„Nevím, večer nás odvedli do jiných místností.“

Znovu ji ovládly vzlyky. Očividně byla na pokraji psychických sil. Newt to chápal, sám si prošel peklem v Placu…

Znovu se uklidnila natolik, že se její tělo jen nekonečně třáslo.

„Co to máš na krku?“ zeptal se náhle nového člena jejich skupiny jeden z Placerů.

Thomas se zvedl a k jejich překvapení zjistili, že na Arisově krku se objevilo tetování.

„VLASTNICTVÍ WICKED, SKUPINA B, SUBJEKT B1, PARTNER,“ přečetl nahlas. Všichni Placeři začali zjišťovat, že to samé mají na krku oni.

„Co mám já?“ zeptala se tiše dívka spočívající v Newtově náručí. Chlapec jí z krku odhrnul vlasy a pak zopakoval nápis.

„VLASTNICTVÍ WICKED, SKUPINA A, SUBJEKT A8, OMYL.“

„Co to má znamenat?“ vyjekla. Newt nad tím nechtěl přemýšlet. Pak ale ucítil její prsty, které mu přejely po krku v tom samém místě, kde měli ostatní tetování.

„VLASTNICTVÍ WICKED, SKUPINA A, SUBJEKT A5, SPOJOVNÍK,“ zaslechl její šepot.

Slyšel, jak mnoho ostatních četlo svoje tetování. V hlavě mu utkvělo Minhovo, které hlásalo, že chlapec je VŮDCE a Tommyho, které zlověstně prozrazovalo „K ZABITÍ SKUPINOU B“.

The Accident (TMR, Newt)Kde žijí příběhy. Začni objevovat