Pozn. aut: Vzhledem k tomu, že mi milá Jamie vnunkla nápad jejím minulým komentářem o tom, že Beu s Newtem shippuje, přemýšlela jsem nad jejich shipping jménem!
Jenže totálně netuším jaké! Šlo by Nea nebo Bewt? Nebo vás napadá jiné jméno? Nestyďte se napsat do komentářů! Víte, nemám moc potřebu dělat shipping jména mých postav, ale přijde mi to neskutečně cute. Tak třeba myslím, že Summer s Michaelem (Ztracené existence) by měli jméno Sike (ha, hlavně proto, že Mimmer zní neskutečně směšně).
Jinak doufám, že díky Ježíškovi Bee jsou vaše Vánoce ještě šťastnější a veselejší, než byly! :DČas plynul jako voda, náhle jsem byla součástí Placu už sedm měsíců a z původních ctitelů se stali téměř bratři. Kromě Winstona, který se stále cítil být lehce zahanbený kvůli tehdejší situaci, jsem se všemi skvěle vycházela a už se mě nesnažili sbalit. Stejně jim to nikdy nevyšlo.
S Newtem jsme se nikdy o našich společných nocích nebavili. Nikdy jsme na sebe nepromluvili, když přišel, ale najednou můj spánek byl mnohem klidnější než předtím. Jenom jsme leželi v objetí, dokud jsme neusnuli. Byla jsem mu za to neskutečně vděčná. Ale nemyslela jsem si, že by o mě mohl mít zájem. Přesto jsem k němu cítila něco víc, než k ostatním chlapcům. Jen jsem to nikdy nedala najevo.
„Dneska zapálíme oheň!“ vychrlil na mě Jeff nadšeně, když jsem ho míjela. „Doufám, že s Pánvičkou připravíte něco speciálního!“
„O to se neboj,“ odvětila jsem s úsměvem. „Ty hlavně dávej pozor, abyste se dostatečně starali o popálený Placery. Naposledy jste se s Cliffem tak zlískali, že jeden z čónů nedostal včasný ošetření, až jsem mu na to musela připlácnout jedno z nakládaných mas!“
„Neboj, Beo! To se zmákne!“ rozesmál se a opustil mě.
Další oheň a já se musela psychicky připravit. Každou takovou událost se mě snažili opít a já věděla, že bych udělala něco, čeho bych litovala.
***
„Zapalte to!“ křikl Alby a Placeři hodili své pochodně na velkou hranici. Noc prozářila jasná zář ohně.
S Pánvičkou jsme každému z nich rozdali na dlouhé tyče napíchané špízy a potom jsme si šli opéct svoje i my dva.
„A prosím, ty tyče hoďte na jednu hromadu, nehodlám tu pak řešit, že si nějakej frasák vypíchl oko, protože jinej grind odhodil tyč do trávy!“ křikla jsem na svoje kamarády. Všichni přisvědčili, že to udělají, ale já stejně věděla, že nějaký z nich to stejně poruší.
Když se mi maso dopeklo, rozhodla jsem se posadit. Všimla jsem si Newta opírajícího se o jednu z klád. Zamířila jsem za ním a dřepla si vedle něj.
„Chutná?“ zeptala jsem se na úvod.
„Máte to zatraceně skvělý,“ pochválil to mezi dvěma sousty. Jeho přízvuk mě pořád dokázal dostat do kolen. Některých věcí se prostě člověk nenabaží nikdy.
Do klína mi náhle spadla flaška „Gallyho magického nápoje“.
„Ne, já nebudu,“ zaprotestovala jsem.„Nikdy nepiješ,“ vytkl mi Newt. „Zkus se jednou odvázat.“
Chvíli jsme se přeli, dokud se kluci okolo mě nerozhodli skandovat moje jméno do té doby, dokud jsem tu zatracenou lahev neotevřela.
„Fajn, ale následky jsou na vás,“ ušklíbla jsem se. Přiložila jsem její hrdlo ke rtům a za velikého potlesku do sebe kopla dobrou polovinu. Začalo mě pálit v krku a zakuckala jsem se.
Následoval veliký potlesk. Najednou jsem zjistila, že mi vlastně Gallyho pití chutná.
S Newtem jsme si střídali jednu lahev. Všichni okolo nás se smáli. V té chvíli všechno bylo skvělé.
Ucítila jsem čísi paži okolo svého pasu. Podívala jsem se na Newta a usmála se. Pravděpodobně jsme se oba ztřískali, ale v té chvíli to bylo jedno.
Přitiskla jsem se k němu a pozorovali jsme kluky, kteří dělali zápasy v kruhu.
Bylo už pozdě, když se většina chlapců rozhodla jít na kutě. U ohně jsme zůstali jen my dva. Zvedla jsem se, trochu zavrávorala, ale rychle získala zpátky balanc.
„Opatrně, zlato,“ zasmál se Newt.
„Pojď,“ zašeptala jsem. Na nic se neptal a zvedl se. Naše prsty se propletly a my potichu přecházeli těla chrápajících Placerů. Došli jsme až k mému přístřešku, když se ke mně sklonil a políbil mě. Cítila jsem, že takhle je to správně.
Zalezli jsme dovnitř a tam pokračovali v tom, co jsme načali. Newt téměř okamžitě zjistil, že krk není moje silná stránka, takže jeho polibky se soustředily především tam. Jeho ruce se pohybovaly po celém mém těle, jako kdyby byly pro to předurčeny. Nedočkavě jsem mu stáhla košili a mé dlaně konečně mohly obdivovat jeho hruď a svalnaté paže. Zbytek oblečení rychle zmizel také. Část mě si uvědomovala, že jsme oba opilí, ale ta druhá střízlivější věděla, že jsem po tomhle toužila už dlouho.
Vniknutí trochu zabolelo, ale ne moc. Došlo mi, že tohle jsem musela už někdy prožít. Ačkoli jsem si to nepamatovala, věděla jsem, že kdyby to bylo poprvé, tak by to bolelo.
Po tom všem jsme usnuli, ale tentokrát čely k sobě.
Ráno jsem se probudila sama. A doufala jsem, že nás nikdo neslyšel.
ČTEŠ
The Accident (TMR, Newt)
FanfictionJediná dívka mezi samými kluky nikdy nedělá dobrotu. Vypořádat se s nechtěnou pozorností ze strany pubertálních chlapců a ztrátou paměti nebude jednoduché. O tom vám může vyprávět Bea, zatím jediná slečna, která spatřila světlo Placu. A život v něm...