10 Ιουνίου
Εμμα: Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι τελειώσαμε τις πανελλήνιες Αριανα!
Αριανα: Ούτε εγώ! Δεν πάμε να το γιορτάσουμε καλυτερα?
Εμμα: Ναι...... δεν θέλω να γυρίσω σπίτι από τώρα.
Αριανα: Ούτε εγώ.
Εμμα: Λοιπόν που σκέφτεσαι να πάμε?
Αριανα: Αφού ξέρεις τι ρωτάς?
Εμμα: Όντως. Βλακεια έκανα που ρωτήσα. Είπα γελώντας.
Αριανα: Ωραία πάμε McDonalds τώρα γιατί η κοιλιά μου έχει αρχίσει να χορεύει.
Εμμα: Αμάν μωρη χοντρή. Ψυχραιμία λίγο. Θα πάμε να φας. Λέω γελώντας πάλι.................Στην καφετέρια.................
Emma's POV
Φτάσαμε στο μαγαζι και καθησαμε σε ενα τραπεζι. Η σερβιτόρα ηρθε και μας καθαρισε το τραπεζι και εμείς παραγγειλαμε. Ανοίξαμε συζήτηση για πολλά θέματα αγόρια,σπουδές κτλ. Χαλάρωσαμε λίγο. Πριν από λίγο δώσαμε το τελευταίο μας μάθημα και βγήκαμε τρέχοντας από το σχολείο μαζί με τα υπολοιπα παιδιά. Επιτέλους διακοπές. Καλοκαίριιι. Δεν μπορώ να το πιστέψω πως επιτέλους έφτασε! Το μόνο που θα μου λείψει απο το σχολείο ειναι ολες αυτές οι αναμνήσεις που πέρασα. Τελείωσε. Δεν θα ξαναμπω ποτέ μέσα σε αυτό ως μαθήτρια. Του χρόνου θα είμαι φοιτήτρια. Πλάκα πλάκα όλα τα παιδιά περιμένουν πως και πως να έρθει η μέρα που θα τελειώσουν το σχολείο και όταν έρχεται αυτή η μέρα το μετανιωνουν.
(...)
Αριανα: Εμμα ξέρεις τι θυμήθηκα!??
Εμμα: Τι?
Αριανα: Σε 3 μέρες έχουμε να πάμε σε αυτό το reunion του δημοτικού που πηγαίναμε παλιά!
Εμμα: Όπα! Αριανα τι ήταν αυτό που πέταξες? Όχ το είχα ξεχάσει τελείως αυτό!! Αλλά δεν είμαι σίγουρη αν θέλω να πάω...
Αριανα: Τι? Εμμα ούτε που να το συζητάς, θα έρθεις! Άσε που μπορεί να είναι εκεί και ο.......
Εμμα: Αμάν ρε Αριανα! Ούτος η άλλως και να είναι εκεί, γιατί να γυρίσει να κοιτάξει εμένα? Και μην ξεχνάς ότι δεν πήγαμε στο ίδιο λύκειο οπότε έχω τον δω 3 χρόνια...
Αριανα: Έλα τώρα μην τα σκέφτεσαι αυτά. Αυτός θα χάσει. Έλα να πληρώνουμε σιγά σιγά και να φεύγουμε για να πάμε από το σπίτι μου να δούμε και τι θα φορέσουμε! 3 μέρες είναι λίγος χρόνος!
Εμμα: Καλά χαζή♡
......................αργότερα.......................
Πήγαμε στο σπίτι της Αριάνας για να βρούμε τι θα φορέσουμε για το Σάββατο. Η Αριανα κατέληξε σε μια λευκή μπλούζα με ένα μαύρο τζιν και μαύρες μπότες ενώ εγώ κατέληξα σε ένα σκισμένο μπλε τζιν και μια μαύρη μπλούζα και στα vans μου.
Μετά από περίπου μιαμιση ώρα οδήγησα και έφτασα στο σπίτι μου. Ήμουν πάρα πολύ κουρασμένη και ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο μου. Έκατσα και χάζεψα για λίγο στο κινητο μου και όταν λέω στο κινητό μου εννοώ στο Facebook. Μετά από κάνα 10λεπτο σοριαστηκα αμέσως στο κρεβάτι μου και με πήρε ο ύπνος..... Ήμουν αρκετά ανχωμενη μπορώ να πω για το Σάββατο..........
YOU ARE READING
Finally Together
FanfictionΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...