Μην ξεχάσετε να βάλετε το τραγούδι να παίζει πριν αρχίσετε το διάβασμα♡
(Τραγούδι: Life of the party. Τραγούδι με νόημα βρε παιδί μου😂. Οι στίχοι ταιριάζουν και με τις εξελίξεις😏).
Grant's POV
Ο Τομ ανέβηκε πανω και τραγούδησε ένα τραγούδι. Εγώ έμεινα άφωνος. Πως μπορούσε να το κάνει αυτό? Δεν παει καλά αυτός ο άνθρωπος. Φαντάζομαι πως θα νιώθει η Εμμα τώρα. Την κοίταω που είναι λίγο πιο πέρα από μένα να φεύγει κρύβοντας το πρόσωπο της. Μάλλον πήγαινε στο μπάνιο. Την ακολούθησα και εγώ εκεί.....
Άργησα να φτάσω στο μπάνιο γιατί υπήρχε πάρα πολύς κόσμος μες την μέση και δεν μπορούσα να περάσω. Επιτέλους έφτασα. Άπλωσα το χέρι μου για να ανοίξω το χερούλι της πόρτας. Με το που πάω να την ανοίξω ακούω κάποιον να λέει το όνομά μου. Το απομακρύνω από εκεί και γυρνάω πίσω μου. Βλέπω τον Τζαστιν να μου κάνει σήμα να έρθω προς τα εκεί. Τον πλησιάζω. Δεν ήταν και πάρα πολύ καλά.Τ- Ρεεεεε, ζαλιζομαιιι
Γ- Αφού τα έχεις πιει όλα πώς να μην ζαλίζεσαι ρε έξυπνε?
Τ- Σκασε ρε και βοηθα μεεε
Γ- Ωραία έλα να σε πάω πάνω στο δωμάτιο σου να ξαπλώσεις λίγο...
Και έτσι τον παίρνω και τον πάω σιγά σιγά πάνω μέχρι που μου λέει..
Τ- Γκραντ δεν δεν δεν....
Γ- Τι δεν?
Τ- Δεν αντέχω άλλοο
Όχ θα ξερασει σκέφτομαι.
Τ- Πεφτωωω
Λέει και λυποθυμαει στις σκάλες.
Εγώ άρχισα να γελάω.
Αρχίζω να τον τραβάω και τον έβαλα με την βοήθεια του Χάρι στο κρεβάτι του. Τον αφήσαμε εκεί να συνέλθει.
Κατέβηκα αμέσως κάτω και πήγα πάλι προς το μπάνιο. Είμαι έτοιμος να ανοίξω την πόρτα. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και την άνοιγω. Την ανοίγω αλλά δεν βλέπω κανέναν μέσα. Το μπάνιο ήταν άδειο. Τέλεια σκέφτομαι. Θα έφυγε την ώρα που ήμουν με τον Τζάστιν. Γύρισα πίσω στην "πίστα".Γ- Κρίστιν μήπως πέρασε από εδώ η Εμμα?
Κ- Όχι μετά το ηλιθιο τραγούδι του Τομ την είδα να πηγαίνει προς το μπάνιο. Μετά δεν την ξαναείδα. Αν θες τον Τομ όμως να του ρίξεις καμιά, κάθεται εκεί. Μου λέει και τον δείχνει.
Δεν είχα καμία όρεξη να μπλεξω σε καυγά μαζί του. Δεν θα πέσω στο επίπεδο του. Από το δημοτικό είχε αυτήν την συμπεριφορά. Το ήξερα ότι ποτέ δεν θα άλλαζε.
Ο χώρος του σπιτιού αδειάζε σιγά σιγά. Είχαν φύγει τουλάχιστον οι μισοί. Ακούω έναν θόρυβο...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Finally Together
FanficΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...