11. Πάρτυ! (Μέρος 2)

100 10 2
                                    

Ερχόταν η τούρτα με τον Γκραντ και τον Τζάστιν να την κρατάνε γιατι ήταν πολυ μεγάλη. Την ακουμπάνε πάνω σε ένα τραπέζι και αρχίζουν να τραγουδάνε το τραγούδι γενεθλίων. Το τελειώνουνε και ο Τζάστιν σβήνει τα κεριά της τούρτας. Αμέσως μετά, όλοι μας κόβουμε ένα κομμάτι και το τρώμε. Ήταν πάρα πολύ νόστιμο. Μετά απο κανα 5λεπτο τα φώτα ξανα ανοίγουν και η μουσική συνέχισε να παιζει με εμας να κοπανιομαστε πλεον στο σαλόνι.

Εμμα: Κριστιν νομίζω βλέπω τον Ντίλαν λίγο προς το βάθος!

Κριστίν: Ρε σταμάτα να μου κάνεις πλάκες.

Αριάνα: Όχι Κριστίν αλήθεια! Και εγώ τον βλέπω!

Η Κριστίν γυρνάει πισω της μήπως και τον δει παρόλο που δεν μας πίστευε και όντως τον βλέπει στην γωνία του σαλονιού να μιλάει με τον Τζάστιν και κάτι άλλα παιδιά.

Κριστίν: Κορίτσια με χάνετε. Αυτό ήταν. ΉΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ....Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ!

Έμμα: Γιατί καλέ τι έγινε? Νόμιζα ότι θα χαιρόσουν που θα τον έβλεπες...

Κριστίν: Εεεε δεν είναι αυτό. Λέει κάπως έκπληκτη.

Αριάνα: Και τότε τι είναι?

Κριστίν: Γυρίστε και οι 2 πίσω σας.

Και γυρνάμε. Αυτό που αντίκρισα εγω ήταν περα για πέρα απο ότι μπορούσα να φανταστώ! Και τι αντίκρισα? ΤΗΝ ΜΠΡΙΤ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΡΙ(Αυτόν με τον οποίον η Μπριτ απάτησε τον Ντίλαν) ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΤΙΛΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΙΛΙΟΥΝΤΑΙ.

Έμμα: Πόσο καθηστερημένη παίζει να είναι αυτή η κοπέλα?

Κριστιν: Πολύ? Λέω εγώ τώρα.

Αριάνα: Καλά χέστε την αυτήν τωρα. Ελάτε να χορέψουμε. Σε πάρτυ είμαστε!

Εμμα: Έχεις δίκιο......

Κριστίν: Κορίτσια εγώ πρέπει να πάω για λίγο στο μπάνιο. Θα σας βρώ αργότερα...

Αριάνα: Oκ

Η Κριστίν έφυγε και εγώ με την Αριάνα πήγαμε να βρούμε την Έμιλη η οποια είχε πιει την μανα της και τον πατέρα της. Την βρήκαμε να κάθεται και να χορεύει μόνη της. Πήγαμε και της ριξαμε λίγο νερό στο πρόσωπο για να συνέλθει. Επιτέλους ο εγκέφαλός της μπήκε σε λειτουργία.

...................Εντομεταξύ.....................

Η Κρίστιν αφου βγηκε από την τουαλέτα κατευθύνθηκε προς την Μπριτ.

Emma's POV

Ξαφνικά βλέπω την Κρίστιν να βγαίνει από το μπάνιο και να πλησιαζει με επιθετικό ύφος την Μπριτ.

Finally TogetherOnde histórias criam vida. Descubra agora