Emma's POV.
Είχε φτάσει το Σάββατο. Το reunion θα γινόταν κατα τις 7:00 το απόγευμα έξω από το παλιό μας δημοτικό.
Εγώ είχα καταανχωθει. Δεν ήξερα τι να κάνω. Να πω την αλήθεια δεν ήθελα να αντίκρισω πάλι κάποια παιδιά από το δημοτικό γιατί δεν τα συμπαθούσα. Ούτε αυτά με συμπαθούσαν. Ειδικά ένα συγκεκριμένο θέλω να του σπάσω τα μούτρααααα. Αχ Εμμα συγκρατησου
Ήταν 12:00 το μεσημέρι. Ξαφνικά ακούω το κουδούνι να χτυπάει. Τρέχω αμέσως κάτω να ανοίξω την πόρτα. Ήταν η Αριανα! Είχε έρθει να μου κάνει παρέα και μετά να πάμε μαζί στο reunion. Καθίσαμε στον καναπέ και αρχίσαμε να μιλάμε. Η ώρα πήγε 3:00 το μεσημέρι. Εγω πηγα να κανω ενα μπανακι και η Αριανα εκατσε να με περιμενει. Μετά αρχισαμε να ντυνομαστε. Μετά πήγαμε να βαφτούμε. Όταν τα κάναμε όλα αυτά η ώρα είχε πάει ήδη 5:00 !!!!! Ούτε που το καταλάβαμε ότι πέρασε τόσο γρήγορα η ώρα. Ήμασταν αφηρημένες .
Καθίσαμε για λίγο στα κινητά μας και βγάλαμε φωτογραφίες. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. Κατά τις 6:30 φύγαμε από το σπίτι μου, μπήκαμε στο αμάξι μου, και φύγαμε για το δημοτικό.
Ήμουν τόσο ανχωμενη που δεν πρόσεχα στον δρόμο και πήγαμε να τρακάρουμε!!! Αλλά δεν τράκαραμε πάλι καλά!
Ήμασταν οι πρώτες που φτάσαμε έξω από την είσοδο του σχολείου. Καθίσαμε μερικά λεπτά και περιμέναμε να φτάσουν και οι υπόλοιποι. Έτσι κι έγινε. Όταν έφτασαν όλοι, αρχίσαμε να χαιρετάμε ο ένας τον άλλον και να αγκαλιαζομαστε. Ήταν υπέροχα! Αν εξαιρέσεις εκείνες τις ψωναρες που κουνιοντουσαν πάνω στα αγόρια υπέροχα ήταν.Μετά ανταλλάξαμε μερικές κουβέντες και προχωρήσαμε προς την πλατεία. Συμφωνησαμε να κατσουμε όλοι σε ένα μαγαζί και να φάμε. Φυσικά είχαν έρθει και κάποια παιδιά που δεν συμπαθούσα ΚΑΘΌΛΟΥ από το δημοτικό αλλά τι να κάνουμε. Έπρεπε να τα αντίκρισω για άλλη μια φορά. Εκεί που πηγαίνουμε να κάτσουμε 20 παιδιά στο μαγαζι γίναμε ένα μπουλουκι. Ο καθένας εκατσε όπου νά ναι. Εγώ έκατσα προς το κέντρο και η Αριανα στην δεξιά θέση δίπλα μου. Στην αριστερή θέση από δίπλα μου έρχεται και κάθεται ο Grant. Οπα. Ο ΓΚΡΑΝΤ? ΑΡΙΑΝΑ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑ. Κάνω και καλά ότι δεν τον είδα ακόμα και γύρισα προς την Αριάνα. Όταν αυτός διαπίστωσε ότι καθόμουν εγώ δίπλα του άρχισε να μου μιλάει.....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Finally Together
FanficΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...