Το τραγούδι μην ξεχάσετε♡Τ- Επειδή είναι ήδη πάρα πολύ αργά και σκοτεινά έξω, θέλετε να κοιμήθειτε εδώ? Αν θέλετε παίρνετε το διπλό κρεβάτι εσείς οι δύο και εγώ με τον Γκραντ παίρνουμε τους καναπέδες...
Γκ- Ναι καλή ιδέα !
Ε- Δεν ξέρω ρεε.
Η Αριανα με κοιτάζει με ένα περίεργο ύφος και μετά λέει.
Α- Ναι αμέ! Ευχαριστούμε!
Αχ θα την σκοτώσω αυτήν την κοπέλα.....
Τι να κανω και εγω τωρα δεν μπορουσα να πω όχι οπότε δέχτηκα. Καθησαμε όλοι για λίγο στο σαλόνι να μιλήσουμε. Μετα απο μερικά λεπτα βαθιάς συζήτησης που κάναμε (ειρωνια) εγώ και η Αριανα πήγαμε να ξεβάφτουμε και ο Τζάστιν να καθαρίσει λίγο το σπίτι γιατί ήταν χάλια μαύρα....
Πηγαίνουμε στο μπάνιο. Δεν ήθελα να χαλάσω το μακιγιάζ μουυυυ. Αλλά τι να κάνουμε. Έπρεπε. Το βγάζουμε και κατεβαίνουμε κάτω. Μας βλέπει ο Τζαστιν και σοκαριζεται.Τ- Ποιες είστε εσείς και που πήγαν η Αριανα και η Εμμα?
Α- Χαχαχαχαχ αστειοοο. Λέει η Αριανα γελώντας.
Τ- Διακρίνω μια ειρωνια?
Α- Όχι καλεεε.
Ο Γκραντ δεν είπε τίποτα απλά μας κοίταζε. Καθοταν στον καναπε.Μετά από λίγο μας πλησίασε.
Γκ- Εγώ νομίζω είστε πιο όμορφες χωρίς να είστε βαμμένες.
Κοκκινισαααα.
Ε- Αω ευχαριστουμεε. Πες τα στον φίλο σου αυτά. Λέω γελώντας για να κρύψω το κοκκινισμα μου.
Α- Τζαστιν μπορείς να μου λύσεις μία απορία?
Τ- Για πες την...
Α- Με τα φορέματα θα κοιμηθουμε εγώ και η Εμμα? Γελάει...
Τ- Αα όχι μην ανησυχείτε. Έχει η αδερφή μου πιτζάμες στο δωμάτιο της. Είμαι σίγουρος ότι δεν έχει πρόβλημα αν δανειστείτε δύο.
Ε- Τζαστιν να σε ρωτήσω και εγώ κάτι?
Τ- Όχ όχ όχ...Ρώτα σιγά σιγά εσύ γιατί ρίχνεις κάτι ωραίες βόμβες μερικές φορές.
Ε- Εειιιιι. Οι γονείς σου και η αδερφή σου που θα κοιμηθούν?
Τ- Μην ανησυχεις. Δεν είναι εδώ. Θα κοιμηθούν σε κάτι φίλους τους. Θα έχουμε ησυχία.
Ε- Χαχαχα οκ.
Τ- Λοιπόν πάω να φέρω τις πιτζάμες. Προσέξτε μην γκρέμισετε τίποτα και οι 3 σας.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Finally Together
FanficΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...