Η ώρα είναι 4 το μεσημέρι. Έπρεπε να καθαρίσω το σαλόνι και την κουζίνα. Ε ρε γλέντια. Τουλάχιστον μετά από μια ωρα τα κατάφερα και έκατσα να ξεκούραστω λιγάκι. Μα καλά εγώ είμαι η άχρηστη και η αγυμναστη η οι άλλοι δεν κουραζονται?
Εσυυ. Σκασε φωνουλααα.
Η ώρα ήταν 7:30 πλέον. Όλα ήταν έτοιμα και εγώ απλά χάζευα στο κινητο μου.
Χτυπάει το κουδούνι. Πλησίαζω την πόρτα και γυρνάω το πομολο. Την ανοίγω, αλλά..άκουω το κινητό μου να χτυπάει από πάνω. Ανεβαίνω γρήγορα τις σκάλες μπαίνω στο δωμάτιο μου και το σηκώνω.
Ναιιιι?
Έλα μωρό μου...
Έλα. Τι έγινε καλε?
Εμμα μου συγνώμη αλλά δεν θα καταφέρουμε να έρθουμε σήμερα ο μπαμπάς σου δεν νιώθει πολύ καλά..
Τι? Έλα ρε μαμά.
Συγνώμη καρδούλα μου.
Μαμα με καταστρέψατε. Αχχ καλά. Περαστικά στον μπαμπά να πεις από μενα.
Ναι θα του πω..
Γειαα
Γειαα
Κατεβαίνω πάλι κάτω με το κινητό στο χέρι. Ένα άτομο καθόταν στο σαλόνι με γυρισμένη την πλάτη.
Ε- Γειά Γκραντ.
Γκ- Γειά Εμμα..
Ε- Συγνώμη που περίμενες απλά μίλαγα στο τηλέφωνο.
Γκ- Δεν πειράζει βρε. Λοιπόν μου είπε ο Τζαστιν να σου φέρω τα κλειδιά σου..
Ε- Ναιπ σε ευχαριστώ!
Γκ- Καλέ γιατί είναι στρωμένο το τραπεζι τόσο επίσημα?
Ε- Ααα αυτό? Θα ερχόντουσαν οι γονεις μου να φάμε αλλά μου το ακύρωσαν τελευταία στιγμή.
Γκ- Οο...
Ε- Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως θες να κάτσεις να φάμε μαζί? Ούτως ή άλλως στο χρωστάω από όταν ήρθα σπίτι σου και μαγειρεψες.
Γκ- Χμμ δεν ξέρω..
Ε- Ελαα..Μην πάει όλος αυτός ο κόπος χαμένος.
Γκ- Πρέπει να βοηθήσω τον αδερφό μου με κάποια πράγματα..
Ε- Σε παρακαλώ?
Γκ- Αντε καλά!
Καθίσαμε να φάμε. Εεε εντάξει τόση ώρα μαγειρευα το κοτόπουλο, τζάμπα θα το έφτιαχνα?
Ε- Έχεις αποφασίσει που θα πας διακοπές?
Γκ- Θα πάω για λίγες μέρες με τα παιδιά στην Σάμο και μετα θα πάω να βρω τον αδερφό μου και να κάτσουμε μαζί για καμιά εβδομάδα εσύ?
Ε- Εγω θα πάω με την Κριστίν και την Αριανα σε νησί επιτέλους για 2 εβδομάδες.
Γκ- Αα ωραία καλά να περάσετε.
Ε- Επίσης...Θα είναι και ο Τομ μαζί σας?
Γκ- Οχι ευτυχώς..
Ε- Γιατί τι έγινε?
Γκ- Τίποτα απλά δεν τον πάω πολύ. Σταματάμε τώρα να μιλάμε για αυτόν?
Ε- Και τοτ...
Γκ- Εμμα είπα δεν τον πάω! Σταματάμε αυτήν την συζήτηση!
Ε- Καλά εντάξει....
Μα καλά τι τον έπιασε έτσι στα ξαφνικα?
.......................Πέμπτη........................
Σήμερα έχει γενέθλια η Αριανα! Θα της κάνουμε πάρτι έκπληξη στο σπίτι της όλα τα παιδιά. Σχεδόν όλα τα παιδιά.....Θα έχει πολύ πλάκα.
(..)
Πηγαίνω στο σπίτι της για να την πάρω έτσι ώστε να μπορέσουμε να της κάνουμε την έκπληξη. Καθόμαστε σε μια καφετέρια για περίπου μια ωρα μέχρι τα υπόλοιπα παιδιά να κάνουν τις ετοιμασιες και να διακόσμησουν το σπίτι της. Οοο ναι της ειχα βουτηξει τα κλειδιά, έβγαλα αντικλειδια και τα άφησα κάτω από το χαλακι της πόρτας.
Όταν έφτασε η ώρα, αυτή μπήκε πρώτη μες το σπίτι και εγώ από πίσω της. Τα φώτα ήταν σκοτεινά μέχρι να ανάψει τον διακόπτη. Ξαφνικα από όλες τις γωνίες του σπιτιού πετάγονται τα παιδιά τραγουδώντας της το χρόνια πολλά..Για να μην πολυλογω έσβησε τα κεράκια της φαγαμε την τούρτα και περάσαμε πάρα πολύ ωραία........................αργότερα......................
Η Παρασκευή πέρασε πολύ γρήγορα με εμένα να βλέπω σειρές στο σπίτι και να τρώω σαν γουρούνι. Να πω την αλήθεια βαριομουν να κάνω τα πάντα! Με το ζόρι σηκωνομουν από τον καναπέ. Το Σάββατο το πρωί τα αγόρια έφυγαν με πλοίο για Σάμο και εμείς βγήκαμε για καφέ γιατί άμα καθόμουν άλλο στο σπίτι θα τρελαινομουν. Αλλά ήρθε η Κυριακή........
YOU ARE READING
Finally Together
FanfictionΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...