21. Ο ξάδερφος...

88 9 5
                                    


Φευγουν ολοι και μενω εγω με την Κριστιν στο σπιτι. Ανεβαίνουμε πάνω και μετα απο λίγο κοιμόμαστε................

...............το επομενο πρωι.................

Ξυπναμε και οι 2 και ετοιμαζομαστε να παμε στο νοσοκομειο γιατι η Κριστιν οοοοοοχι πρεπει να ειναι καθε μερα εκει να προσέχει τον Ντιλαν. Αχχ θεε μου τι τραβαω...Τελος παντων φευγουμε και φτανουμε στο νοσοκομειο. Πηγαίνουμε στον διαδρομο στον οποιο βρισκεται το δωματιο του Ντιλαν και βλεπουμε τον Γκραντ να καθεται απεξω.

Τελειαα λεω απο μεσα μου.

Κ- Γεια Γκραντ! Γιατι δεν μπαινεις μεσα?

Γκ- Γεια κοριτσια! Εε να εχει ερθει να επισκεφτεί τον Ντιλαν ο ξάδελφος του και δεν θελω να τους ενοχλησω..

Κ- Αα οκ τοτε καθομαστε και τους περιμένουμε. Κατεβαινω εγω λίγο κατω στο κυλικειο να μας παρω καφεδες και ερχομαι..

Γκ- Οκκ ξερεις πως τον πινω ετσι?

Κ- Ναιπ σε 5 θα ειμαι πισωωω.

Και μας αφησε ΠΑΛΙ μονους. Στο σπιτι μου εχω εναν μπαλτα. Με αυτον θα την σκοτώσω.....

Γκ- Λοιπον τι νεα κολλητουλα? Πως σου φανηκε η ταινια χτες?

Ε- Γκραντ αστοοο. Εγω με εσενα διπλα μου θριλερ δεν ξαναβλεπω!

Γκ- Γιατι μωλεεε επειδη σε τρομαζα?

Ε- Οχι καλε πως σου ηρθε αυτο?

Και γελαγαμε..

Γκ- Εμμα στις επαφες μου ξερεις με τι ονομα σε εχω περασει?

Ε- Οχχχ

Γκ- Κολλητουλα-Κοτουλαα χχαχαχχαχα

Ε- Αμαν ρε Γκραντττ επειδη φοβαμαι θα με λετε και κοτα?

Γκ- Όχι βρε ηρέμησε. Αλλα εγω δεν το αλλάζω.

Ε- Καλαα...Λεω πεισματαρικα..

Δεν αντεχω αλλο. Συνεχεια με λεει κολλητη του. Οπου και να ειμαστε οτι και να κανουμε εγω θα ειμαι για παντα η κολλητή του. Δεν αντεχωωω.

Grant's POV

Μιλαγαμε με την Εμμα και μετα απο λιγο ανοίγει επιτέλους η πορτα του Ντιλαν και βγαινει ο ξαδερφος του εξω. Τον βλεπουμε και οι 2 και η Εμμα απο οτι κατάλαβα εμεινε άφωνη. Ενταξει ρε παιδια επειδη εχει ωραιο σωμα εγινε κατι? Η Εμμα συστήνεται.

Ε- Γειαα ειμαι η Εμμα! Εισαι ο ξάδερφος του Ντιλαν ετσι?

Emma's POV

Finally TogetherDove le storie prendono vita. Scoprilo ora