10. Πάρτυ! ( Μέρος 1)

117 11 10
                                    

Αυτή γυρνάει προς το μέρος μου και εγώ μένω άφωνη.........Ήταν η Μπριτ!!!
Μα γιατί έκλαιγε έξω στον δρόμο τόσο αργά το βράδυ? Την πλησιάζω ακόμα περισσότερο αλλά αυτή απλά με κοιτάει. Δεν προσπαθεί καν να μου μιλήσει. Σκούπιζει τα μάτια της με τα χέρια της και συνεχίζει να μένει αμιλικτη. Παίρνω την πρωτοβουλία να μιλήσω επιτέλους.

- Μπριτ τι συμβαίνει? Γιατί είσαι έτσι? Και το κυριότερο γιατί είσαι μόνη σου εδώ έξω?

- Γειά σου Εμμα. Εε δεν είναι τίποτα σε παρακαλώ αν μπορείς φύγε δεν έχω όρεξη να μιλήσω σε κανέναν τώρα.

- Δεν πρόκειται να πάω πουθενά. Θα κάτσω εδώ μέχρι να μου πεις τι έγινε.

Αυτή αναστενάζει και ένα δάκρυ τρέχει από τα μάτια της.

- Λοιπόν θα μου πεις?

- Εγώ και ο Ντιλαν......χώρισαμε.

Έλεγε και για κάθε μια λέξη που ξεστόμιζε δάκρυα κυλαγαν στα μάγουλα της.

- Ωωω. Λυπάμαι πολύ Μπριτ. Αλήθεια λυπάμαι. Αν θες να μιλήσεις σε κανέναν να ξέρεις ότι εγώ είμαι εδώ. Της λέω και έρχεται χωρίς να μιλήσει και με αγκαλιάζει κλαίγοντας.

- Εμμα δεν ξέρω τι να κάνω.

- Μπριτ πώς έγινε αυτό?

- Δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω. Τον....τον απάτησα.

- ΤΙ ΈΚΑΝΕΣ?

- Τον απάτησα εντάξει? Ορίστε το πα.
Δεν κατάλαβα καν πως που και πότε έγινε. Απλά το έκανα. Και το μετάνιωσα πάρα πολύ.

- Μάλιστα. Γιατί δεν πας μέσα στο σπίτι σου να σκουπίσεις τα δάκρυα σου και να κάνεις ένα ζεστό μπάνιο? Θα σε χαλαρώσει...Της λέω ευγενικά και στενάχωρημενα.

- Ναι έχεις δίκιο. Δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα άλλο.

Με χαιρέτησε και πήγε μέσα στο σπίτι της με το κεφάλι να κοιτάει το πάτωμα. Εγώ έμεινα κόκκαλο στον δρόμο. Από την μία πλευρά χαιρόμουν για την Κρίστιν από την άλλη όμως την λυπήθηκα. Αλλα τα ηθελε ο ποπος της.Γύρισα σπίτι σαν το ζόμπι μετά από ΌΛΑ αυτά που πέρασα σήμερα. Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και έπεσα για ύπνο......

...............το επόμενο πρωι.................

Ξυπνάω εγώ και κοίταω την ημερομηνία. Ήταν Σάββατο. Ήταν το Σάββατο που θα γινόταν το πάρτι. Αμέσως πετάγομαι από το κρεβάτι μου και πηγαίνω στον κάτω όροφο. Κάνω την καθημερινή μου ρουτίνα και μετά παίρνω τηλέφωνο τα κοριτσια(Αριανα, Κρίστιν και άλλες δύο μου φίλες Εμιλη και Σάρα).

Finally TogetherWhere stories live. Discover now