Τα παιδιά είχαν κάνει ένα κύκλο στο πάτωμα και αρχιζαν να παιζουν. Εγώ βγηκα έξω με την δικαιολογία που είπα. Πάλι καλά την γλιτώσα. Έκατσα λίγο σε ένα πεζουλι στο κινητο μου και σκεφτόμουνα. Μετά από λίγο ξανά μπαίνω μέσα. Ανοίγω σιγά σιγά την πόρτα και στρεφω το κεφαλι μου προς το σαλόνι. Τι είναι αυτό που αντικριζουν τα μάτια μου? ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ! Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό! Με κοροϊδευτε? Όχι όχι όχι. Εμμα ηρέμησε θα τα καταφέρεις. Απλά βγες πάλι έξω από το σπίτι χωρίς να σε δουνε και μην κοιτάς!
Προσπαθώ να βγω έξω από το σπίτι αργά αργά και αθόρυβα αλλά έλα μου που φταρνιστικα! Μα καλά πόσο πια γκαντεμω να είμαι?Ντ- Παιδιά ήρθε και η Εμμα...
Τομ- Ελα Εμμα να παίξεις και εσυυυυ...
ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Ούτως ή άλλως και να ήθελα δεν θα μπορουσα από αυτό το θέαμα που έβλεπα μπροστά μου.Ε- Παιδιά βαριέμαι δεν πειράζει θα κάτσω απλά να σας βλέπω..
Δεν έπρεπε να το πω αυτό..
Γκ- Ελα βρε Εμμααααα..
Αχχχ όχι μηηηηη..
Ε- Άφου δεν θελωωωω...
Γκ- Εμμα θα λάβω δραστικά μέτρα. Άμα δεν παίξεις θα σε γαργαλησω..
Ε- ΣΕΙΡΆ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΕΙΡΆ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ! Ρωτήστε με θάρρος η αλήθεια!
Αχχχ δεν μπορώ να αφήνω κανέναν να με γαργαλάει και ειδικά τον Γκραντ τώρα που δεν φοράει μπλούζα. Ναι καλά καταλάβατε. Ο Γκραντ δεν φοράει μπλούζα ούτε και τα υπόλοιπα αγόρια. Για αυτό πήγα να λυποθυμησω όταν μπήκα μέσα στο σπίτι.
Κ- Λοιπόν εγώ θα σε ρωτήσω. Θάρρος η αλήθεια?
Ε- Θάρρος
Κ- Εμμ όχι που δεν θα το έλεγες. Λοιπόν...
Ε- Οχχχ κάτι ανωμαλο θα πει αυτή.
Κ- Εμμα έχεις το θάρρος να...έμμμ δεν ξέρω.....ΑΑΑ ΤΟ ΒΡΉΚΑ! Να........
Ε- Να το έρχεται το εγκεφαλικό..
Κ- Να πιεις όλο το κεσεδακι μπύρας μονορούφι?
Ε- Οκκ..
Άμα μεθυσω η κάνω εμετό την βαψαμε!
Τζ- Τι σοβαρά θα το κάνεις? Ουαου δεν το περίμενα από σένα.
Ε- Εμμ γιατί δεν καταλάβα? Του λέω ειρωνικά..
Τζ- Εδώ εγώ δεν έχω αντέξει να το πιω όλο έτσι θα αντέξει ένα κορίτσι?
Ε- Τζαστιν αυτό σημαίνει πόλεμος..
Ντ- Οοοοοοοο..
Ε- Λοιπόν αρχίζω..
Πήρα την μπύρα την άνοιξα έκανα και τον σταυρό μου και άρχισα να καταπινω. Ένιωθα πολύ αηδιασμενη και με πόνουσε ο λαιμός αλλά ναι καλά που θα έκανα την χάρη στον Τζαστιν. Έκλεισα και τα μάτια μου και καταπινα ακόμα πιο γρήγορα για να τελειώσει αυτή η απαίσια εμπειρία. Άρχισα να μην νιώθω καλα αλλά συνέχισα. Μετά από λίγο τελείωσα και άφησα το κουτάκι κάτω με υπερηφάνεια κοιτώντας τον Τζαστιν.
Ε- Έλεγες κάτι? Προσπαθούσα να μιλήσω όσο ποιο φυσιολογικά μπορούσα γιατί μέσα είχε γίνει Γ Παγκόσμιος πόλεμος..
Οι υπόλοιποι έμειναν με το στόμα ανοιχτό και απλά με κοίταζαν.
Ε- Τι? Εσείς δεν θέλατε να παίξω?
Γκ- Εγω εντυπωσιαστηκα χαχαχαχ.
Ε- Λοιπόν Ντιλαν θάρρος η αλήθεια?
Ντ- Θάρρος..
Αχχ ωραία την έβαψε η Κριστίννννν. Κοίταξα τον Γκραντ με το ίδιο πονηρό βλέμμα που με κοίταξε και αυτός και οι 2 καταλάβαμε που το πήγαινα.
Ε- Ντιλαν, έχεις το θάρρος να..........
Ε- Να....διαλέξεις οποίο κορίτσι από εδώ μέσα προτιμάς, όχι ότι υπάρχουν και πολλά χαχ, και να το πάρεις αγκαλιά για τους επόμενους γύρους!
Ντ- Ααα ρε Εμμα τι μου κάνειςςς.. Λοιπόν με εσένα δεν μπορώ γιατί εσύ μου έκανες την ερώτηση οπότε Κριστίν θα υποστεις τις συνέπειες. Είπε γελώντας και αφήνοντας το κινητό του κάτω..
Κ- Ποιος ήρθε?
Ε- Αντεεεεε..
Κ- Αχχχ καλά. Αλλά Ντιλαν μην κάνεις καμία βλακεια και με ρίξεις κάτω!
Ο Ντιλαν ξερωβηξε...
Τομ- Λοιπόν οι υπόλοιποι συνεχίζουμε.
Εγώ με τον Γκραντ είχαμε κατουρηθει από τα γέλια και νιώθαμε υπερηφανοι...Πλησίαζω στο αυτί του και του ψυθιριζω.
Ε- Οχχχ Γκραντ δεν σκεφτήκαμε κάτι!
Γκ- Τι?
Ε- Ότι Ντιλαν δεν φοράει μπλούζα!!!!!!
Γκ- Δεν πειράζειιιιι. Χαμογελαει πονηρα.
Ε- Αχχχ ανωμαλε χαχαχχααχ
Συνεχίσαμε το παιχνίδι και για να μην πολυλογω πέρασα πολύ καλά αλλά φαντάζομαι πως η Κριστίν θα πετάει από την χαρά της. Αλλά εντάξει ρε παιδιά είπαμε Ιούνιος μήνας και απο τώρα χωρίς μπλούζες? Ντροπηη..
Όχι ότι σε χαλάει..
Σκασε εσύ...Έφτασε αυτή η ώρα πάλι να γυρίσουμε σπίτια μας. Είχαν φύγει μερικοί και σηκώθηκα και εγώ να καληνυχτισω την Κρίστιν. Μετά πήρα την τσάντα μου και βηματισα προς τα έξω...
Τομ- Εμμα?
Ε- Ναι????
Grant's POV
Ειχε περάσει η ώρα και σιγά σιγά έπρεπε να φεύγω. Η Εμμα είχε βγει από το σπίτι και ξαφνικά βλέπω τον Τομ να την ακολουθεί. Μα τι θέλει πάλι η κλασομπανιερα? Της μιλάει?! Εεεε θα γίνει χαμός θα του σπάσω το κεφαλι!
YOU ARE READING
Finally Together
FanfictionΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...