Α- Εμ Εμμα τι χαζεύεις τόση ώρα στο κινητο σου?
Ε- Εε τίποτα τίποτα τίποτα! Απλά ήμουν λίγο στο ινστα...
Ιιιι μου βουτηξε η Κριστίν το κινητοοοοο.
Κ- Και λες εε δεν πάω στην αρχική του Γκραντ να χαζεψω λίγο τις φωτογραφίες του?
Ε- Φερτο πίσω!
Α- Αχχχ βρε Εμμα.....
Ε- Ρε κορίτσια δεν αντέχω άλλο..
Α- Λοιπόν σταματα να γκρινιαζεις και φάε λίγο δεν θα βγάλουμε όλη μας την μέρα εδώ μέσααα.
Ε- Πφφ καλά...
Φάγαμε το πρωινό μας και μετα από λίγο πήγαμε προς την θάλασσα να κάνουμε κανένα μπανακι. Φορέσαμε τα μαγιο μας και Παναγία μου πως ήμουν έτσι? Αλλά δεν θα το σχολιάσω όχι όχι. Φορέσαμε λοιπόν τα μαγιο μας και πήγαμε στην θάλασσα. Ξαπλωσαμε στις ξαπλώστρες και μετα από λίγο μπήκαμε μέσα. Οπα. Για wait a minute. Τι είναι αυτό? ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌ? Πείτε μου ότι είναι το αλάτι από το νερό. Πείτε μου ότι είναι το πρωινό ξύπνημα. Πείτε μου ότι είναι ο ήλιος. Πείτε μου ότι είναι το σοκ από το ινστα του Γκραντ. Πείτε μου ότι είναι αααααααα.
Ετριψα για λίγο τα μάτια μου για να δω καλύτερα και τελικά γιεπ δεν ήμουν τρελή. Έβλεπα όντως μια Μπριτ μπροστά μου να έχει απλωθει σε μια ξαπλώστρα(όσο μπορεί δηλαδή το 1.60) και να διαβάζει ένα βιβλίο. Πρωτον γιατί να έρθει στην ΊΔΙΑ παραλία στο ΊΔΙΟ νησί με εμάς? Δεύτερον ποιος διαβάζει βιβλίο όταν πηγαίνει για μπάνιο? Έλεος στο 2017 βρισκόμαστε. Κι τρίτον γιατί να διαβάσεις ένα βιβλίο με όνομα Καντο πάλι? Ο Χριστός και η Παναγία αυτή παίζει να είναι πιο ανωμαλη και απο μένα! Η μάλλον το νόημα του βιβλίου είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που σκέφτεται το αθώο μυαλουδακι μου. Αλλά ξεφύγαμε από το θέμα μας. Μμ πως θα το πω στην Κριστίν? Χωρίς να μας ακούσει όλη η παραλία? Βασικά ΌΛΗ Η ΣΑΝΤΟΡΊΝΗ? Αν την άγνοησω και όταν βγαίνουμε από την θάλασσα μπω μπροστά της για να μην δει τίποτα? Πρέπει να φύγουμε αμέσως τώρα! Ιιιι ΤΟ ΒΡΉΚΑ!!!(διαβολακι εμοτζι φατσουλα)
Ε- Κορίτσια....
Κ- Ναι?
Ε- Δεν αισθάνομαι καλά....
Κ- Τι εννοείς δεν αισθάνεσαι καλά?
Ε- Ζαλιζομαιι..
Α- Τι εννοείς ζαλιζεσαι? Ούτε 15 λεπτά δεν είμαστε μέσα στην θάλασσα.
Ε- Θέλω να γυρίσω στο ξενοδοχείο. Γυρνάει το κεφαλι μου...
Κ- Τι?
Βραβείο όσκαρ πρέπει να πάρω που δεν έσκασα από τα γέλια.
Ε- Θέλω να λυποθυμησωωω. Έκανα πως πέφτω για να με πιάσουν και για να με βγάλουν έξω. Με έβγαλαν έξω σιγά σιγά κρατώντας με από τα χέρια και τρέξαμε πίσω στο ξενοδοχείο. Η Κριστίν κοίταζε συνέχεια εμένα άρα δεν ειχε καμία απολύτως οπτική επαφή με την που....εε εννοώ Μπριτ. Mission accomplished!
Ε- Γιεςςςς!
Α- Τι είπες?
Ε- Εε είπα Δεν! Δεν αντέχω άλλοοο. Και έβαλα το χέρι μου στο πρόσωπο μου να δείξω τον "πόνο" μου.
Α- Μάλιστα.
(...)
Ξαπλωσα στο κρεβάτι και έκανα την έτοιμοθανατη ενώ οι άλλες πήγαιναν να κάνουν ντους. Στο τσακ την γλιτώσαμε έτσι και την έβλεπε η Κριστίν θα είχε γίνει.....3 παγκόσμιος πόλεμος. Όχι δεν υπερβαλω. Αλήθεια θα γινόταν. Μετά από λίγο τελείωσε η Αριανα και ήρθε προς το κρεβάτι μου.
Α- Είσαι καλύτερα?
Ε- Νομίζω. Αλλά ακόμα πονάει το κεφαλι μου.
Α- Τι έγινε έτσι στα ξαφνικα?
Ε- Δεν ξέρω...
Α- Ουυυφφ. Τουλάχιστον νιώθεις καλύτερα τώρα.
Κ- Ήρθα και εγωω. Είναι καλά η ψηλή μας?
Α- Ναι από ότι φαίνεται..
Κ- Ωραία γιατί σας έχω μια εκπληξουλα!
Α- Ήμουν σίγουρη.
Κ- Σηκωθείτε ντυθείτε βαφτειτε θα πάμε σε κλαααααμπ.
Ε- Τι κλαμπ?
Κ- Έχει ανοίξει ένα καινούργιο κλαμπ στην Οία και έχω ακούσει ότι έχει πολύ κόσμο εκεί. Ετοιμαστείτε να κάνουμε παταγοο................
Ε- Μάλιστα κατάλαβα. Αριανα ετοιμάσου να μας πάνε αυτόφορο για διάρρηξη γοριλων σε κλαμπ.
Α- Τι άλλο θα ακούσω Θεέ μου.
Ε- Οοο ναι. Ακολουθεί μια δύσκολη βραδιά.......
KAMU SEDANG MEMBACA
Finally Together
Fiksi PenggemarΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...