Εγώ παρόλο που με είχε παρηγόρησει ο Γκραντ, ακόμα ένιωθα άσχημα μέσα μου. Ήθελα τόσο πολύ να βαρεσω τον Τομ μέχρι να με παρακαλαει να σταματήσω. Όχι Εμμα μην τα σκέφτεσαι αυτά τώρα. Σκέψου άλλα πράγματα όπως....εμμ τον Γκραντ? Οχιιι Εμμα σταμάτααα. Σταμάτα να τον σκέφτεσαι. Αφού το ξέρεις ότι δεν πρόκειται να γίνει τιποτα ρε χαζή.
Είμασταν όλοι τώρα καθισμένοι στο σαλόνι και μιλάγαμε μιας και είμασταν κουρασμένοι και λίγοι για να χορέψουμε....Κ- Παιδιά εγώ πρέπει να πηγαίνω σιγά σιγά. Είναι πολύ αργά...
Ντ- Ναι και εγώ...Κριστίν θες να σε πάω σπίτι σου?
Κ- Αα οκ σε ευχαριστώ Ντιλαν! Λοιπόν εμείς φεύγουμε. Τζαστιν και πάλι σου εύχομαι χρόνια πολλά και να τα εκατοστήσεις!
Τ- Τιιιιιιιι?
Κ- ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΛΕΩΩΩ! Είπε πιο δυνατά γιατί ο Τζαστιν ήταν ακόμα λίγο μεθυσμένος...ΕΜΕΊΣ ΦΕΎΓΟΥΜΕΕΕ
Τ- Αααα εντάξει...ΚΑΛΥΝΗΧΤΑΑ
Γκ- Αα δεν θα τα πάμε καλά...ΤΖΑΣΤΙΝ ΕΣΎ ΤΙ ΦΩΝΆΖΕΙΣ Η ΚΡΊΣΤΙΝ ΜΙΑ ΧΑΡΆ ΑΚΟΎΕΙ ΕΣΎ ΈΧΕΙΣ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑΑΑ. Λέει ο Γκραντ γελώντας και με μένα από δίπλα να έχω σκάσει στα γελια...
Τ- ΑΑΑ ΔΕΝ ΠΆΤΕ ΚΑΛΆ ΌΛΟΙ ΣΑΣ...
Ε- Γκραντ άστο μην το προσπαθείς..Λέω εγώ κόκκινη πλέον από τα γέλια.
Η Κρίστιν και ο Ντιλαν έφυγαν. Μια περίεργη και πονηρη εκφραση σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου καθώς έφευγαν. Με κοιτάει η Αριανα και κατάλαβε...Έφυγαν και τα άλλα 3 αγόρια και το 1 κορίτσι. Ο Τομ ακόμα εκεί ήταν είχε μπαστακωθει δίπλα ακριβώς από τον Γκραντ και για αυτό δεν μπορούσα να του μιλήσω. Η ώρα ειναι 3:00. Αρχίζω να νυστάζω. Αλλά οοοοχι δεν θα φύγω πριν τον Τομ γιατί ούτε εγώ δεν μπορώ να φανταστώ τι θα κάνει η θα πει πίσω απο την πλάτη μου. Έφυγαν κι άλλοι. Είχαμε μείνει μόνο εγώ, ο Γκραντ μιας που θα κοιμόταν στον Τζαστιν, ο Τζαστιν, η Αριανα που δεν με άφηνε μόνη μου πάλι καλά, ο Τομ και η Εμιλη.
Ντριιιιν
Ακούω ένα κινητό να χτυπάει.
Ντριιιιν
Βλέπω τον Τομ να βγάζει το κινητό του από την τσέπη του παντελονιού του και να το απαντάει.
Το- Παρακαλώ? Ναι μάλιστα μισό λεπτό! Λέει και μετά μας λέει ότι βγαίνει λιγο έξω να μιλήσει.
Α- Πάλι καλά έφυγε. Δεν τον αντέχω..
Ε- Ούτε γω Αριανα. Υπομονή. Κάποτε θα φύγει έτσι?
Γκ- Το ελπίζω. Θέλω να του σπάσω τα μούτρα τόσο πολύ!
Εμιλ- Αν δεν φύγει δεν πρόκειται να ηρεμήσουμε...
Ξαφνικά ακούω και το δικό μου τηλέφωνο να χτυπάει. Το σηκώνω.
Ε- Ναιιι?
Κ- Εμμα η Κρίστιν είμαι.
Ε- Κρίστιν τι έγινε? Πάθατε κάτι?
Κ- Όχι μην ανησυχείς. Εγώ και ο Ντιλαν έχουμε κάνει ένα σχέδιο. Αυτήν την στιγμή που μιλάμε ο Ντιλαν μιλάει με τον Τομ στο τηλέφωνο αλλά ο Τομ δεν ξέρει με ποιον ακριβώς μιλάει. Ο Ντιλαν του λέει ψέματα ότι είναι από μια εταιρία και προσπαθεί να τον πείσει να φύγει από το παρτυ για να πάει εκεί και κάτι τέτοια γιατί κάτι σοβαρό συνέβη..
Ε- Τι? Μιλάς σοβαρά?
Κ- Εμμα είμαι φίλη σου. Ξέρω ότι δεν θα φύγεις από εκεί μέχρι να φύγει ο ηλιθιος ο Τομ.
Ε- Κρίστιν σε λατρεύωωω.
Κ- Λοιπόν κλείσε τώρα γιατί τελειώνει ο Ντιλαν την συνομιλία του με τον Τομ. Καληνύχτααααα
Ε- Καληνύχτααα.
Γκ- Η Κρίστιν ήταν?
Ε- Ναι...
Γκ- Συνέβη κάτι?
Ξαφνικά μπαίνει ο Τομ απότομα μέσα.
Το- Συγνώμη παιδιά αλλά με πήραν τηλέφωνο και πρέπει να φύγω αμέσως. Τζαστιν χρόνια σου πολλά και καληνύχτα σαςςς.
Και έφυγε. Με το που έκλεισε η πόρτα και σιγουρευτηκα ότι όντως έφυγε από το σπίτι γυρνάω πίσω στον Γκραντ και του λέω
Ε- Αυτό συνέβη...
Αρχίσαμε να γελάμε...
Έφυγε η Εμιλη. Τέσσερις μείναμε. Εγώ, Αριανα, Τζαστιν και Γκραντ.
Τ- Κοριτσια να σας ρωτήσω κάτι?
Α- Για ρώταα
Τ- Επειδή είναι ήδη πάρα πολύ αργά και σκοτεινά έξω, θέλετε να κοιμήθειτε εδώ? Αν θέλετε παίρνετε το διπλό κρεβάτι εσείς οι δύο και εγώ με τον Γκραντ παίρνουμε τους καναπέδες...
Γκ- Ναι καλή ιδέα !
Ε- Δεν ξέρω ρεε.
Η Αριανα με κοιτάζει με ένα περίεργο ύφος και μετά λέει.
Α- Ναι αμέ! Ευχαριστούμε!
Αχ θα την σκοτώσω αυτήν την κοπέλα.....
Γειά σας παιδιάαα. Θα έχουμε εξελίξεις στο επόμενο παρτ😏😏😏. Μέχρι τότε κάντε Vote και σχόλιο. Τα λέμεε♡P&L
YOU ARE READING
Finally Together
FanfictionΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...