Το πατάω και το διαβάζω....
ΕΜΜΑ Η ΑΡΙΑΝΑ ΕΊΜΑΙ. ΤΟ ΣΆΒΒΑΤΟ Ο ΤΖΑΣΤΙΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΆΞΗ ΜΑΣ(ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΡΏΗΝ ΤΆΞΗ ΜΑΣ) ΘΑ ΔΙΟΡΓΑΝΏΣΕΙ ΈΝΑ ΠΑΡΤΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΛΈΣΕΙ ΠΆΡΑ ΠΌΛΑ ΆΤΟΜΑ.......ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΚΡΑΝΤ😏. ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΆΜΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙΣ....
ΑΡΙΑΝΑ ΔΕΝ ΞΈΡΩ😂. ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ. ΑΜΆΝ ΜΩΡΉ ΚΑΙ ΕΣΥ ΌΛΟ ΣΕ ΕΜΈΝΑ ΤΟ ΜΥΑΛΌ ΣΟΥ. ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΆΩ ΜΕ ΕΜΈΝΑ ΘΑ ΚΆΤΣΕΙ ΝΟΜΊΖΕΙΣ Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΊΛΟΥΣ ΤΟΥ?
ΜΩΡΉ ΜΗΝ ΣΚΈΦΤΕΣΑΙ ΈΤΣΙΙΙ. ΈΛΑ ΘΑ ΠΆΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΨΏΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΕΓΏ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΦΌΡΕΜΑ😏
ΌΧ ΜΕ ΤΡΟΜΆΖΕΙΣ.....
ΛΟΙΠΌΝ ΘΑ ΠΆΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΆΩ. ΟΎΤΩΣ Η ΆΛΛΩΣ ΣΉΜΕΡΑ ΕΊΝΑΙ ΠΈΜΠΤΗ. ΈΧΟΥΜΕ ΧΡΌΝΟ. ΑΎΡΙΟ ΣΟΥ ΧΤΥΠΆΩ ΤΟ ΚΟΥΔΟΎΝΙ ΣΤΙΣ 10 ΚΑΙ ΦΕΎΓΟΥΜΕ. ΤΟ ΚΑΛΌ ΠΟΥ ΣΟΥ ΘΈΛΩ ΝΑ ΈΧΕΙΣ ΞΥΠΝΉΣΕΙ😂
ΔΕΝ ΚΑΤΆΛΑΒΑ ΜΩΡΗΗ. ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΚΆΤΙ?
ΌΧΙ ΚΑΛΈ. ΑΝΤΈ ΣΕ ΑΦΉΝΩ ΤΏΡΑ. ΠΕΣ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΊΣΤΙΝ. ΤΑ ΛΈΜΕ ΑΎΡΙΟ ΒΒΒΒΒΒ
ΒΒΒΒΒΒΒ
Γιατί έχω την αίσθηση ότι κάτι δεν θα πάει καλά σε αυτό το παρτυ? Τέλος πάντων τρώω το πρωινό μου, ντύνομαι και πηγαίνω με την Κρίστιν στο Pull & Bear να αλλάξουμε μια μπλούζα της γιατι αυριο δεν θα προλαβαιναμε.Της τα έλεγα στον δρόμο και δεν ήθελε να έρθει λόγο του Ντιλαν αλλά την έπεισα τελικά.
...................στο μαγαζι......................
Φτάσαμε. Η Κρίστιν πήγε στο ταμείο να αλλάξει την μπλούζα της και εγώ χάζευα γύρω γύρω μέχρι που κατέληξα στα ανδρικά ρούχα. Μπράβο Εμμα στραβομαρα. Καλά τώρα που είμαι εδώ δεν πειράζει να χαζέψω λιγάκι. Έτσι όπως έβλεπα τα μεγάλα φούτερ ακούω μια γνώριμη φωνή λίγα εκατοστά μακριά μου. Γυρνάω και βλέπω ένα αγόρι να μιλάει στο κινητό του. Κοίταω πιο προσεχτικά και βλέπω ότι αυτό το αγόρι ήταν ο Γκραντ.
-Όχ αμάν!
(Αυτό το είπα από μέσα μου)
-Γάμωτο τι κάνουμε τώρα? Δεν πρέπει να με δει. Είμαι που είμαι χάλια ψυχολογικα ΠΆΛΙ.
Άρχισα να περπατάω σιγά σιγά πίσω αθόρυβα. Βγήκα από τα ανδρικά. Πήγα στο ταμείο όπου η Κρίστιν είχε τελειώσει και είμασταν έτοιμες να φύγουμε.- Κρίστιν μην γυρίσεις αδιάκριτα αλλά από πίσω μας είναι ο Γκραντ και μιλάει στο τηλέφωνο.
- Όντως?
-Ναι μην κάνεις καμια πατάτα.
-Οκ. Λέει και γυρνάει το κεφάλι της πίσω τόσο απότομα που θα της έφευγε.
- Ιιι μωρή βλαμμένη διακριτικά είπαμε!
- Εσύ το είπες!
- Τέλος πάντων πάμε να φύγουμε έτσι και με δει εδώ έχω μπλέξει.
Γυρνάω πίσω και την βλέπω να προχωράει προς το μέρος του.-Ιιιιι ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΏΣΩ. Γάμωτο την έβαψα. Τώρα αντέ να βρω τρύπα να κρυφτώ. Κρίστιν θα σε σκοτώσω!
Την ακολούθησα ενώ του μίλαγε.
Κ: Γειά Γκραντ!
Γ: Γειά Κρίστιν! Πως και από δω?
Κ: Έχω έρθει να αλλάξω μια μπλούζα με την Εμμα. Εσύ?
Γ: Αα είναι και η Εμμα εδώ? Εγώ ήρθα να πάρω το δώρο του Τζαστιν για το Σάββατο μωρέ.
Κ: Ααα θα έρθεις?
Γ: Φυσικά!
Κ: Τέλεια!Τώρα δεν γίνεται να μην πάω.
Ε: Γειά Γκραντ!
Γ: Γειά σου Εμμα! Τι κάνεις?
Ε: Καλά είμαι εσύ?
Γ: Και εγώ καλά.
Ε: Λοιπόν εμείς πρέπει να φυγ......
Κ: ΟΧΙΙΙΙΙ. Εννοώ κάτσε βρε παιδί μου να μιλήσουμε λίγο. Γκραντ έχεις να πας κάπου μετά?
Γ: Όχι γιατί?
Κ: Θα πάμε να φάμε εμείς. Έλα και εσύ να μιλήσουμε!
Γ: Οκκκ.
Ε: Γκραντ περίμενε μισό λεπτακι♡.Αρπάζω την Κρίστιν από το χέρι και την σέρνω λίγο πιο μακριά.
- Ρεε τι έκανες?Λέω γελώντας αλλά και νευριασμενη.
- Ελα μωρέ πρέπει να με ευχαριστείς. Είναι που είναι η ερωτική μου ζωή σκατα μην είναι και η δική σου. Αντέ τώρα πάμε.
- Καλά.
Κ: Λοιπόν που πάμε?
Ε: Εγώ έχω όρεξη για κρέπα!
Γ: Και εγώ.
Κ: Ωραία ξέρω ένα μαγαζί που κάνει τέλειες κρέπες!
Ε: Αντέ πάμε.Πήγαμε με το αμάξι μου στο μαγαζι και καθησαμε σε ένα τραπέζι που ειχε 4 καρεκλες 2 απο την μια πλευρα και 2 απο την αλλη.Η Κρίστιν επίτηδες εκατσε σε μια καρέκλα και στην δίπλανη της έβαλε την τσάντα της έτσι ώστε εγώ και ο Γκραντ να κάτσουμε μαζί. Εεε δεν γίνεται η θα την σκοτώσω αυτήν η θα την φιλήσω.
Παράγγειλαμε και μιλάγαμε και η Κρίστιν μου έκανε συνέχεια νοήματα και με κοίταζε με αυτά τα πονηρά χαμόγελα της. Επιτέλους τελειώσαμε και φύγαμε. Τι ανακούφιση ήταν αυτή. Όλη την διάρκεια που είμασταν εκεί ένιωθα πεταλούδες στο στόμαχι μου.
Γυρίσαμε σπίτι μου εγώ και η Κρίστιν και έκατσε για λίγο.- Εμμα νομίζω μου χρωστάς ένα ευχαριστώ.
- Ευχαριστώ ρε βλητο. Της λέω και την αγκαλιαζω. Και μην ανυσηχεις θα χωρίσουν ο Ντιλαν και η άλλη και τότε θα σε βάλω μεσα στο παιχνίδι.
- Ναι καλά.
- Κρίστιν μην είσαι απαισιόδοξηηηη. Της λέω και την ξανααγκαλιαζω.
Μετά από περίπου μια ώρα έφυγε και εγώ πήγα να κάνω ένα ντουζάκι. Επρεπε να ξυπνήσω νωρίς γιατί θα πηγαίναμε για ψώνια αύριο....πάλι.......😍😍😍
Γειαααααα. Κάντε Vote και comment και τα λέμε στο επόμενο παρτ♡♡♡♡.
YOU ARE READING
Finally Together
FanfictionΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...