.......................αργότερα......................Η Παρασκευή πέρασε πολύ γρήγορα με εμένα να βλέπω σειρές στο σπίτι και να τρώω σαν γουρούνι. Να πω την αλήθεια βαριομουν να κάνω τα πάντα! Με το ζόρι σηκωνομουν από τον καναπέ. Το Σάββατο το πρωί τα αγόρια έφυγαν με πλοίο για Σάμο και εμείς βγήκαμε για καφέ γιατί άμα καθόμουν άλλο στο σπίτι θα τρελαινομουν. Αλλά ήρθε η Κυριακή........
.......................Κυριακή........................
Ε- ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΆΑΑ.
Γιεπ αυτή ήμουν εγώ που μόλις τσιριξα.
Η ώρα είχε πάει 2:00 το μεσημέρι και τώρα σηκώθηκα από το κρεβάτι! Πάλι καλά με πήρε τηλέφωνο ή Κριστίν..
Κ- Καλά να πάθεις τώρα βοδι που μου έλεγες ότι θα προλαβαινες να φτιάξεις την βαλίτσα σου τελευταία στιγμή!
Ε- ΡΕΕΕ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΆΛΑΒΑ ΚΟΙΜΉΘΗΚΑ ΑΡΓΆ ΧΤΕΣ ΔΕΝ ΈΚΛΕΙΝΕ ΤΟ ΜΆΤΙΙΙΙΙΙ.
Κ- Καλά καλά αντε σήκω απο εκεί μην έρθω και σε πλακώσω στο ξύλο και άρχισε να ετοιμάζεσαι αύριο φεύγουμεεεε.
Ε- Μα καλά εσύ από ποτέ έχεις φτιάξει τα πράγματα σου?
Κ- Από την Παρασκευή
Ε- Γιατί τέκνον μου τόσο νωρίς?
Κ- Γιατί φοβάμαι ότι αν τα κάνω αυτά τελευταία στιγμή όλο και κάτι θα ξεχάσω.
Ε- Αχχχ που εμπλεξα....
Κ- Τι είπες?
Ε- Τίποτα τίποτα. Τα λέμε αύριο το πρωί τσαγιααα..
Κ- Μπαιιι.
Σκατα. Είχα μισή μέρα σχεδόν για να φτιάξω βαλίτσα να καθαρίσω το σπίτι γιατί είχε γίνει μην πω πως και να κάνω μπάνιο..Σε ευχαριστώ πολύ Ζωή. Θα το θυμάμαι αυτό.
Είμαι εγώ βοδι? Όχι πείτε μου τώρα.
Αχχχ πρέπει να σηκωθω. Καλά αν κάτσω λίγα ακόμα λεπτακια στο κρεβάτι δεν θα πάθω τίποτα έτσι? Μμ ωραία.
3:30 η ώρα
Ε- ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΌΧΙ ΌΧΙ ΌΧΙ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΣΕ ΕΜΈΝΑ ΌΧΙ ΌΧΙ.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι πιο γρήγορα και απο το μπιπ μπιπ και έτρεξα κάτω να καθαρίσω αλλά επειδή έχω πολύ υψηλό IQ τσακιστηκα όπως πάντα....
Εεεε εντάξει δεν φταίω εγώ κοιμήθηκα στις 6:00 χτες γιατί έβλεπα Pretty Little Liars don't judge me χρειαζόμουν ύπνο
Τουλάχιστον μετά από λίγο τελείωσα το καθάρισμα και το πακετάρισμα και ηρέμησα(Μετά από λίγο τρόπος του λέγειν 8:15 τελείωσα)
YOU ARE READING
Finally Together
FanfictionΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...