26. Σχέδια

64 10 9
                                    


Συνεχίσαμε το παιχνίδι και για να μην πολυλογω πέρασα πολύ καλά αλλά φαντάζομαι πως η Κριστίν θα πετάει από την χαρά της. Αλλά εντάξει ρε παιδιά είπαμε Ιούνιος μήνας και απο τώρα χωρίς μπλούζες? Ντροπηη..

Όχι ότι σε χαλάει..
Σκασε εσύ...

Έφτασε αυτή η ώρα πάλι να γυρίσουμε σπίτια μας. Είχαν φύγει μερικοί και σηκώθηκα και εγώ να καληνυχτισω την Κρίστιν. Μετά πήρα την τσάντα μου και βηματισα προς τα έξω...

Τομ- Εμμα?

Ε- Ναι????

Grant's POV

Ειχε περάσει η ώρα και σιγά σιγά έπρεπε να φεύγω. Η Εμμα είχε βγει από το σπίτι και ξαφνικά βλέπω τον Τομ να την ακολουθεί. Μα τι θέλει πάλι η κλασομπανιερα? Της μιλάει?! Εεεε θα γίνει χαμός θα του σπάσω το κεφαλι! Αλλά όχι δεν μπορώ εδώ. Θα τον στριμωξω σε κάποια γωνία εκεί που δεν θα το περιμένει και μπααααααααμ. Αχχ Γκραντ τι μαλακιες λες πάλι σοβαρεψου! Ούτως ή άλλως δεν ζηλεύεις..Τι να ζηλεψεις? Είναι η Εμμα που μιλάει με τον Τομ. Εσύ δεν ζηλεύεις.

Μετά από λίγο εφυγα και εγώ και πήγα στον αδερφό μου. Ανοίγω την πόρτα του σπιτιού με τα κλειδια μου και μπαινω μέσα καθώς παρατηρώ πόσο ήσυχα είναι.

Γκ- Εεεε? Σον ζεις? Γιατί έχει τόση ησυχία?

Απάντηση δεν έλαβα...Περίεργο συνήθως ακόμα και οι νεκροί ξυπνάνε από την φασαρία που κάνει!

Πηγα και έκατσα στην κουζίνα σκεπτόμενος που μπορεί να έχει πάει το μπουφο.

Ντριιιιιιιν...

Χτυπαγε το κουδούνι. Σηκώθηκα από την καρέκλα μου και άνοιξα την πόρτα.

Σ- Χεεειιιιι..

Γκ- Ρε γιατί δεν μου είχες πει ότι θα έφευγες?

Σ- Ουπςςς μπορεί και να το ξέχασα...

Γκ- Καλά καλά εξυπνακια. Και που ήσουν?

Σ- Ιιιι δεν λέγονται αυτά!

Γκ- Στον αδερφό σου μιλάς..

Σ- Δεν θα σου πω να σκασεις από την περιέργεια...

Γκ- Αχχχ τι καλός αδερφόςςς. Αντε μπες μέσα μην την βγάλεις εκεί κι αρωστησεις πάλι..

Σ- Να σαι καλά...λέει με ειρωνεία.

Emma's POV

Με πλησίασε ο Τομ και ήθελε να μου μιλήσει. Δεν ήταν τίποτα σημαντικό, ανταλλάξαμε για 3 λεπτά κουβέντες και μετα πηγα σπίτι μου. Μιλήσαμε γενικά για το τι θέλουμε να σπουδασουμε και τέτοια για αυτό ήρθε να μου μιλήσει για να τον βοηθήσω.Ούτως ή άλλως το καλοκαίρι δεν θα κρατήσει για πάντα καποια στιγμη θα παμε πανεπιστήμιο. Εγω του ειπα ότι θα σπουδασω Αγγλική φιλολογία μιας που μου αρέσουν τα αγγλικά πάρα πολύ. Βασικά από μικρό παιδί τα λάτρεψα μου φαινοντουσαν  πολύ εύκολα και ωραία. Ο Τομ νομική. Θέλει να γίνει δικηγόρος...Τέλος πάντων πηγαίνω σπίτι μου και ξαπλωνω στο κρεβάτι.

...............3 εβδομάδες μετά................

Α- Ελα έλα έλα έλα έλα ελαααα.

Ε- Ρε δεν ξερωωω.

Κ- Εμμα πλιζζζζζζζζζζ είναι μέσα Ιουλίουυυ!

Ε- εεε και?

Α- Ελα πλιζζζζ θα περάσουμε τέλειααααααα.

Ε- Και με ρωτάτε να πάμε για διακοπές εμείς οι 3? Εμείς? Που σπερνουμε την καταστροφή παντού?

Α- Εμμα ηρέμησε είμαστε μεγάλες και υπεύθυνες. Λέει η Αριανα..

Κ- Τι είμαστε? Λέει η Κριστίν.

Α- Σκασε ρε προσπαθώ να την πείσω! Την σκουνταει..

Ε- Και για πείτε μου μεγάλες που θέλετε να πάμε?

Κ- Εγω λέω Μύκονο!

Α- Οχι ρε Μύκονο..Η Ρόδος είναι πιο ωραία η Μύκονος έχει καταντήσει αηδία!

Κ- Τι λες? Η Μύκονος είναι το τέλειο νησί για διακοπές!

Αμάν τις έχω ικανες αυτές να τσακωθουν για το που να πάμε..

Α- Η Μύκονος....

Ε- Αααα να σας πω! Αν είναι να πάμε κάπου θα διαλέξω εγώ τον προορισμό γκεγκε? Αλλιώς δεν έρχομαι.

Κ- Καλά αλλά αυτό λέγεται εκβιασμος..

Ε- Δεν με νοιάζει..χαχαχαχαχ. ΛΟΙΠΟΝΝΝΝΝΝ

Α- Οχχχ πήρε φορά αυτή.

Ε- ΤΟ ΝΗΣΊ ΠΟΥ ΘΑ ΠΆΜΕ ΕΊΝΑΙ.....

Κ- Μου θυμίζει τον Σάκη Τανιμανιδη από το survivor έτσι όπως κάνει..Λέει η Κριστίν κοκκινιζοντας από τα γέλια.

Ε- Κυρίες και κύριοι θα μάθετε σε λίγο αμέσως μετά τις διαφημίσειςςςς.

Κ+Α: ΕΜΜΑΑΑΑΑ.

Ε- Καλά καλά το κόβω χαχχ. Λοιπόν,να πάμε στην Σαντορίνη!

Α- Μμμμμ δεν είναι κακή ιδέα!

Κ- Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα!!!

Ε- Ωραία άρα έκλεισε?

Κ- Ναι I guess..

Ε- Ωραία ποιος θα κλείσει εισιτήρια και τα λοιπά?

~απόλυτη ησυχία~

Ε- Αχχχ αντε καλά θα το κάνω εγώ!

Α- Μπράβο ρε Εμμααααα.

Ε- Τους γονείς σας τους έχετε ρωτήσει?

Κ- Εγω ναι..

Α- Εγω όχι αλλά 1000/100 με αφήνουν.

Ε- Ωραία θα τους ρωτήσω και εγώ σήμερα και θα σας πω αλλά λογικά ναι θα μου πουν.

Κ- Δεν χρειάζεται τους έχω ρωτήσει ήδη εγώ για σένα!

Ε- Τι είσαι εσύ βρε παιδί μου!

Κ- Είδες?

Α- Τα αγόρια θα πάνε διακοπές?

Κ- Ναι, θα φύγουν σε 4 μέρες για Σάμο δεν το ξερες?

Α- Ααα μια χαρά.

Ε- Ωραία εγώ πάω στον υπολογιστή να κλείσω τα εισιτήρια μας...



Finally TogetherTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon