Previously on Sex on the beach εεε εννοώ finally together..Βασικά ξέρετε κάτι? ΠΟΙΟΣ ΧΕΣΤΗΚΕ ΤΏΡΑ ΈΧΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΆ ΘΈΜΑΤΑ ΠΆΜΕ ΚΑΤΕΥΘΕΊΑΝ ΣΤΟ NOW.
Now..
Emma's POV
Ναι είμαι ακόμα εδώ. Και ναι γίνεται ακόμα αυτό που νομίζετε. ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΕΜΜΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΟΥ ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ ACT NORMAL. Βασικά κάτσε. Γιατί με φιλαει? Μήπως έχει βάλει κανένα στοίχημα με τους υπόλοιπους και για αυτό πήραν τα κοριτσια και καλά με την δικαιολογία ότι πάνε για φαΐ και έφυγαν? Αυτό θα πρέπει να είναι.
Ε- Εμ Γκραντ πρέπει να φύγω..
Του λέω και τον αφήνω μέσα στην θάλασσα βγαίνοντας έξω και βλέποντας από το βάθος έναν Ντιλαν να κρατάει κάτι σακούλες και να τσιριζει ΦΑΙ ΦΑΙ ΦΑΙΙΙΙ. Πάλι καλά που ήρθαν και αυτοί γιατί τον έχω ικανό να έβγαινε από την θάλασσα και να με κυνηγούσε. Βγαίνω τελείως από την θάλασσα και πάω να κάτσω μαζί τους να φάμε. Μετά από λίγο βγαίνει και ο Γκραντ και κάθεται ακριβώς απέναντι μου τρώγοντας. Οκ και ρίχνοντας μου ματιές. Προσπαθούσα να τον σνομπαρω όσο πιο πολύ μπορούσα.Σ- Λοιπόν..Λέει ο Σον. Τι κάνατε όση ώρα λείπαμε?
Ε- κχ κχκχκ..
Α- Εμμα είσαι καλά?
Λέει η Αριανα χτυποντας με στην πλάτη..Ε- Ναι ναι απλώς πνιγηκα.
Κοιταζομαστε με τον ακατανομαστο για 2 δευτέρα..
Γκ- Εε να ξέρεις μωρε. Μπανακι να δροσιστουμε..
Σ- Χμ..Εμμα γιατί είσαι έτσι?
Ε- Πως?
Σ- Δεν μιλάς καθόλου.
Ε- Αα. Δεν έχω κάτι απλώς είμαι λίγο κουρασμένη..
Σ- Οκ.
Γκ- Παιδιά να ξαναπάμε για μπάνιο έτσι..
Γκραντ σταματα να με κοιτάς. Σταματα. Είπα σταματα. Πφφφ.
Ντ- Άμα περιλαμβάνει φαγητό εγώ είμαι μέσα!
.................στο ξενοδοχείο..................
Στο μπάνιο βρίσκεται η Κριστιν και πλενει τα χέρια της. Η Αριανα βρίσκεται στο μπαλκόνι στο κινητο της. Εγώ στο κρεβάτι μου και αδιαζω την τσάντα μου.
Ε- Κορίτσια..
Κ- Εμμα περίμενε μισό λεπτό..
Ε- Εμ..
Κ- Περίμενε λέω τελειώνω και έρχομαι..
Ε- Ο Γκραντ..με φίλησε...
CZYTASZ
Finally Together
FanfictionΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...