32. No words vol.2

62 7 8
                                    


Previously on finally together..

Η Μπριτ βρίσκεται στην ίδια παραλία με τα κοριτσια.
Η Εμμα καταφέρνει τα υπόλοιπα κορίτσια να μην την δουν παριστανοντας το πτώμα.
Η Κριστίν έχει ορέξεις για κλαμπ..

Now..

Ε- Κριστίν δεν χωραω μέσα στο σορτσακι σου!

Κ- Προσπάθησε λίγο ακόμα!

Ε- Μα σου λέω δεν χωραω! Φοράς 2 νούμερα μικρότερο από Εμένα!

Κ- Αφού όλο τρωςςςς.

Ε- Είμαι 1,78 και είσαι 1,60 λογικό μου φαίνεται...

Ναι είμαι ψηλή τι θέλετε?

Α- Προσπάθησε να βάλεις το δικό μου.
Μου λέει και μου δίνει ένα μπλε τζιν σορτσακι.

Ε- Τώρα μιλάμε. Αντε στο άλλο δεν χώραγα καθόλου!

Κ- Ειι. Επειδή η Αριανα είναι 1,70 δεν σημαίνει τίποτα!

Ε- Καλά καλά.

Αφού ντυθηκαμε για να πάμε στο κλαμπ που μας πρότεινε η Κριστίν πήραμε το κλειδί του δωματίου μας και φύγαμε. Εγώ φόραγα αυτό το τζιν σορτσακι που μου έδωσε η Αριανα με μια άσπρη τιραντακι μπλούζα και τα μαύρα all star μου, η Κριστίν ένα μαύρο σορτσακι με μια μαύρη μπλούζα(πρωτότυπο), και η Αριανα ένα μαύρο σορτσακι με μια ροζ κοντομανικη μπλούζα.

.....................στο κλαμπ......................

Μπήκαμε μέσα στον χώρο του κλαμπ και μέσα στην τόσο δυνατή μουσική δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε μεταξύ μας. Κάναμε νοήματα η μία στην αλλη και καθησαμε προς το μπαρ παραγγελνοντας κάτι να πιούμε. Ταυτόχρονα μιλάγαμε(όσο μπορούσαμε).

Α- Εμμα νομίζω αυτός εκεί σε κοιτάει..

Ε- Ποιος?
Ρωτάω και γυρνάω πίσω να δω.
Βλέπω έναν άντρα γύρω στα 20 με κάστανα κοντά μαλλιά, κάστανα ματιά και μια μαύρη μπλούζα που τονίζει το σώμα του. Εε εντάξει δεν τον λες και κακό.

Βασικά δεν τον λες καθόλου κακό....

Μάζεψε τα σαλακια σου φωνουλα.

- Είναι κέρασμενα από τον κύριο εκεί! Λεει ο μπάρμαν δίνοντας μας 3 ποτά και δείχνοντας τον άνθρωπο που πριν από λίγο κοίταζα.

Τζ- Με λένε Τζάκσον!
Μου λέει από την θέση που καθόταν.

Ε- Εμμα χάρηκα!

Τζ- Εμμα είσαι πολύ όμορφη.

Ε- Σε ευχαριστώ πολύ!

Μετά από καμιά ώρα άρχισα να βλέπω την Αριάνα να πίνει τα ποτά δύο δύο.

Finally TogetherWhere stories live. Discover now