Ξεκλειδώνω την πόρτα και μπαίνω μέσα. Παρατάω όλα τα πράγματα μου σε μια καρέκλα και πέφτω στον καναπέ μου. Άκουω τον ήχο του κινητού μου να χτυπάει και εγώ το παίρνω στα χέρια μου. Βλέπω ότι είχα ένα νέο μήνυμα από την Κρίστιν. Το πατάω και το διαβάζω..........ΕΜΜΑ Η ΚΡΊΣΤΙΝ ΕΊΜΑΙ. ΒΡΊΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕ ΓΎΡΙΣΕ Ο ΝΤΙΛΑΝ ΣΠΊΤΙ ΔΕΝ ΈΛΑΒΑ ΚΑΝΈΝΑ ΜΉΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΉΣΑ. ΈΤΣΙ ΠΉΓΑ ΣΠΊΤΙ ΤΟΥ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ.ΟΠΩΣ ΠΕΡΠΑΤΑΓΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΆΔΙ ΚΑΙ ΈΦΤΑΣΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΆ ΤΟΥ ΕΊΔΑ ΚΆΠΟΙΟΝ ΞΑΠΛΩΜΈΝΟ ΜΈΣ ΤΗΝ ΜΈΣΗ ΤΟΥ ΔΡΌΜΟΥ ΛΊΓΑ ΜΈΤΡΑ ΜΑΚΡΙΆ ΑΠΌ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΤΟΥ ΝΤΙΛΑΝ. ΠΛΗΣΙΆΖΩ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΒΛΈΠΩ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌΣ. ΉΤΑΝ ΧΤΥΠΗΜΈΝΟΣ ΚΑΙ ΕΊΧΕ ΧΆΣΕΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΉΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΚΆΛΕΣΑ ΑΣΘΕΝΟΦΌΡΟ ΚΑΙ ΉΡΘΑΜΕ ΕΔΏ. ΑΠΛΆ ΔΕΝ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΉΣΩ ΤΌΣΟ ΑΡΓΆ ΤΟ ΒΡΆΔΥ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΣΟΥ ΈΣΤΕΙΛΑ ΤΏΡΑ ΤΟ ΜΉΝΥΜΑ. ΈΛΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟ ΑΜΈΣΩΣ!!!!
Όταν το διάβασα έμεινα.....
Είχα φρικάρει και πήρα τηλέφωνο τον Γκραντ μιας που ήταν ο φίλος του..Γκ- Παρακαλώ?
Ε- Γκραντ εγώ είμαι! Ο Ντιλαν είναι στο νοσοκομείο!
Γκ- ΤΙΙΙ? ΤΙ ΈΓΙΝΕ ΤΙ ΈΠΑΘΕ?
Ε- Δεν ξέρω δεν μου είπαν αλλά πρέπει να πάμε γρήγορα!
Γκ- Σε 10 λεπτά σου χτυπάω κουδούνι και πάμε!
Το κλείσαμε και εγώ άρπαξα την τσάντα μου και κοίταζα συνεχώς το κινητό μου μήπως μου στείλει κανένα μήνυμα η Κρίστιν. Χτυπάει το κουδούνι,ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον Γκραντ πολύ ταραγμένο να μου κάνει νόημα να μπω μέσα στο αμάξι. Μπαίνω και αυτός οδηγάει προς το νοσοκομείο. Δεν μιλάγαμε καθόλου στην διαδρομή....
...............στο νοσοκομείο..................
Μπαίνω εγώ και ο Γκραντ στο νοσοκομείο τρέχονταςςςς. Πηγαίνουμε και βρίσκουμε την Κρίστιν έξω από το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεται ο Ντιλαν.
Ε- Κρίστιν Κρίστιν ήρθαμε? Είσαι καλά?
Γκ- Κρίστιν τι έπαθε ο Ντιλαν?
Κ- Παιδιά ο Ντιλαν είναι εδώ μέσα. Συνέβη ένα ατύχημα.
Ε+Γκ- ΤΙ ΑΤΎΧΗΜΑ?
Κ- Ο Ντιλαν εχτές το βράδυ έτσι όπως πήγε να περάσει τον δρόμο για να φτάσει σπίτι του δεν κοίταξε καλά και ένα αμάξι τον....τον χτύπησε!
KAMU SEDANG MEMBACA
Finally Together
Fiksi PenggemarΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...