33. Ain't no crying in the club

74 9 30
                                    


Grant's POV(ΓΙΕΙΙΙΙ)

Έχω μπει στο αεροπλάνο εδώ κι ώρα και σε 5 περίπου λεπτα φτανω Σαντορίνη να βρω τον αδερφό μου. Ο οποίος ξενυχταει σε κλαμπ ΠΆΛΙ. Αχχ τι θα κάνω με αυτό το παιδι? Εντομεταξυ πως το είπε το κλαμπ που θα είναι? Banana? Όχι..Ααα ναι! Big banana το λένε. Ωραίο όνομα για κλαμπ...Κρίμα όμως που έπρεπε να φύγω νωρίτερα από την Σάμο και να αφήσω τον Ντιλαν και τον Τζαστιν μονους. Αλλά δεν πειράζει θα τα καταφέρουνε αυτοί δεν τους φοβάμαι δεν μπορούσα να αφήσω τον Σον μόνο του.

-Καλωσηρθατε στην Σαντορίνη! Passengers welcome to Santorini!

Επιτέλους πια! Αντε δεν μπορούσα άλλο. Βγήκα από το αεροπλάνο και απο το αεροδρόμιο γενικά και κάλεσα ένα ταξί να με πάει στην Οία στο κλαμπ που βρισκότανε ο "στην υγεία μου πίνω και μεθω και τα λάθη μου μετρω και όλη νύχτα εγώ τραγουδώ".

-Γειά σας.
Λέει ο Ταξιτζης ο οποίος δεν μίλαγε και πολύ καλά ελληνικά.

Γκ- Γειά σας! Στο big banana στην Οία παρακαλώ.

- Μπαρντον? Αγορ'μου το ξέρω αλλά ας μην το κάνουμε και θέμα. Μου λέει ο Ταξιτζης και μου κλείνει το μάτι.

ΙΙΙ Ο ΧΡΙΣΤΌΣ ΚΙ ΑΠΌΣΤΟΛΟΣ ΈΛΕΟΣ Ο ΚΆΘΕ ΑΝΩΜΑΛΟΣ ΕΔΩ ΜΈΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΌΛΟΙ ΑΘΏΟΙ ΣΑΝ ΕΜΈΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΜΑ?

γκουχου γκουχου.

Οπα κάτσε γιατί ανέφερα την Εμμα τώρα? Έλα ρε Γκραντ ξέχασε τηννν.

Γκ- Εε εννοούσα στο club big banana..

- Αα εντάξει δικό μου λάθος τότε..
Λέει ο "ταξιτζης".

Θεός βοηθός....

Emma's POV(boringgg)

Λοιπόν Εμμα μου. Μην το κάνεις και πολύ μεγάλο θέμα. Απλά θα έρθει ο Γκραντ εδώ. Θα έρθει ο Γκραντ εδώ. Θα έρθει ο Γκ...ο Γκρ.ΑΑΑΑΑΑ ΘΑ ΈΡΘΕΙ Ο ΓΚΡΑΝΤ ΕΔΩ ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ ΒΟΉΘΗΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΆΨΩ ΛΑΜΠΆΔΑ ΣΤΗΝ ΤΉΝΟΟΟ. εισπνοη εκπνοη. Εισπνοη.εκπνοη. Άρα αυτό ήταν το νησί που μου έλεγε ότι θα ερχόταν να βρει τον αδερφό του? Τελικά είναι πολύ μικρός ο κόσμος. Αλλά τέλος πάντων είμαι σε ένα τραπέζι τώρα με την Κριστίν, την Αριάνα που έψαχνε για ροζ μονοκερους και τον Σον ο οποίος έπινε μαζί με την Αριάνα και οφείλω να πω ότι ήταν πολύ ξεκαρδιστικο. Πως γίνεται να μην μεθαει? Η Κριστίν με κοιτάει με αυτά τα ωραία πονηρά βλέμματα της τόση ώρα προσπαθώντας να μου πει κάτι αλλά εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα. Ξαφνικα με αρπάζει από το χέρι και με τραβάει στις γυναικείες τουαλέτες.

Finally TogetherМесто, где живут истории. Откройте их для себя