Μην ξεχασετε να βαλετε το τραγουδι να παιζει♡
Πηγαίνω εγώ και ο Γκραντ στην πίστα και άρχισαμε να χορεύουμε.
*Dylan's flashback*
Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι η Μπριτ με απάτησε! Κάθομαι στο δωμάτιο μου αμιλικτος για ώρες και σκέφτομαι. Σκέφτομαι γιατί εδώ και τόσο καιρό που μου άρεσε η Κρίστιν, εγώ τα είχα με την Μπριτ. Γιατί? Τώρα καταλαβαίνω πόσο ηλιθιος είμαι. Δεν το πιστεύω αυτό που έκανα. Τώρα καταλαβαίνω πόσο ανωριμη ήταν η Μπριτ. Τώρα καταλαβαίνω πόσο μου αρέσε η Κρίστιν.....
*End of flashback*
Ο Γκραντ χορεύει πολύ ωραία. Μάλλον φταίει που πήγαινε χορό για μερικά χρόνια. Είμαστε στην πίστα εδώ και 20 λεπτά και χορεύουμε. Η Κρίστιν χορεύει με τον Ντιλαν ο οποίος φαίνεται να το διασκεδάζει...
Ε- Λοιπόν πως τα περνάς?
Γ- Ε καλά. Δεν είναι και το καλύτερο παρτυ που έχω πάει αλλά καλά περνάω. Λέει γελώντας.
Ε- Γιατί το λες αυτό?
Γ- Έχω πάει και σε καλύτερα. Μου λέει με ένα ελκυστικό και γελαστό ύφος.
Ε- Αα ώστε έτσι! Λέω έχοντας σκάσει στα γελια.
Γ- Εε τι τώρα..
Και συνεχίσαμε να μιλάμε και να χορεύουμε μέχρι που εγώ αναγκάστηκα να φύγω γιατί με φώναζαν τα κοριτσια.
Ε- Γκραντ επειδή με φωνάζουν τα λέμε σε λίγο...
Γ- οκκ...
Grant's POV
Κάθομαι εδώ και ώρα με την Εμμα και χορεύουμε. Είναι πολύ χαριτωμένη. Σε μια στιγμή μου λέει ότι πρέπει να φύγει για λίγο και εγώ της λέω εντάξει. Πηγαίνω πίσω στον Τζαστιν και στους άλλους και αρχίζουμε να μιλάμε ενώ διαφορες σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου. Αν άκουσε τι έλεγα πριν στο τηλέφωνο? Αν ξέρει κάτι? Αν σχηματίσει κακή εικόνα για μένα? Με την Εμμα κάνουμε πολύ παρέα. Μου φέρεται πάρα πολύ φιλικά και μου στηρίζεται. Δεν θέλω να χαλάσουμε την φιλιά μας για αυτό που μάλλον άκουσε στο τηλέφωνο. Ελπίζω τουλάχιστον να μην το άκουσε όλο.
Emma's POV
Πήγα στην Αριανα και άρχισε να με λουζει με τις ερωτήσεις της και μπλα μπλα μπλα.
Ο Γκραντ πήγε στον Τζαστιν και μίλαγανε αλλά αυτός βρισκόταν αλλού. Το μυαλό του φαινόταν χαμένο.... με κοίταγε με κοφτές ματιές και εγώ έκανα ότι δεν τον κοιτούσα.
Σε κάποια φάση παίρνει το μάτι μου την Κρίστιν. Την έβλεπα να πάρα πατάει. Μέθυσε δεν το πιστεύω. Ο Ντιλαν δεν ήταν πια μαζί της. Την πλησιάζω τρέχοντας και την γραπωνω από το χέρι. Αυτή με κοιτάει με ένα ύφος έτοιμο να λυποθημησει.
YOU ARE READING
Finally Together
FanfictionΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...