Προηγουμένως στο finally together..Μια φάρσα που άφησε την Εμμα και τον Γκραντ άφωνους..
Ένας Σον γεμάτος καλές ιδέες...
Ώρα για βραδινό μπάνιο...Noww
Είμαι στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μου μαζί με τα άλλα 2 κορίτσια και προσπαθώ να μην φρικάρω και αρχίζω ξαφνικα να ουρλιάζω και με ακούσει όλη η Σαντορίνη. Κοιτάζομαι στον καθρέφτη φορώντας το μαγιό μου και εύχομαι από μέσα μου να μην λυποθυμησει κάνεις όταν με δει.
Κ- Εμμα ηρέμησε μια χαρά είσαι! Ούτως ή άλλως θα είναι σκοτεινά δεν θα σε βλέπει και κάνεις. Ηρέμησε.
Α- Ναι έχει δίκιο η Κριστίν.
Ε- Πφφ.
Ντυθηκαμε, πήραμε τα πράγματα μας και φύγαμε από το δωμάτιο.
Ε- Μμ συγνώμη κορίτσια χτυπάει το κινητό μου μισό λεπτό περιμέντε.
Πήγα 1-2 μέτρα απόσταση μακριά τους για να μιλήσω και είδα την φωτογραφία του Ντιλαν στο κινητο.
Ε- Έλα. Ναι ναι. Εκεί που σου είπα. Απλά να προσέχετε μην σας δει κανείς. Λοιπόν τα λέμε γειααα.
Γύρισα πίσω στα κορίτσια πήραμε ταξί και πήγαμε στο ξενοδοχείο των ταλιμπάν εεε των αγοριών θέλω να πω.
Ε- Μα καλά ακόμα δεν είστε έτοιμοι?
Σ- Εε ρε κορίτσια σορυ δεν προλάβαμε κάναμε μια δουλίτσα..
Α- Πηγαίνετε ντυθείτε γρήγοραα.
Γκ- Σε μισό λεπτό είμαστε έτοιμοι.
Με τα πολλά πολλά φύγαμε και απο εκεί και φτάσαμε επιτέλους στην παραλία. Η ώρα ήταν 9:04 το βράδυ και δεν είχε σχεδόν καθόλου κόσμο. Μόνο ένα ζευγαράκι αρκετά μακριά μας και μια οικογένεια από τα δεξιά αλλά πολύ μακριά. Είχε άμμο κάτω και εμείς άπλωσαμε τις πετσέτες μας κτλ εκεί.
Κ- Λοιπόν παιδιά εγώ μπαίνω δεν αντέχω άλλο.
Α- Ναιπ και εγώ.
Γκ- Έρχομαι μαζί σας..
Ε- Εγω λέω να κάτσω λίγο εδώ έξω θα μπω σε κάνα 10λεπτο.
Σ- Ναι και εγώ.
Μπήκαν τα κοριτσια με τον Γκραντ μέσα στην θάλασσα και εγώ έκατσα απέξω με τον Σον συζητωντας την έκπληξη που θα τους κάναμε. Για αυτό καθίσαμε έξω άλλωστε.
Grant's POV
Είμαι μέσα στην θάλασσα με την Κριστίν και την Αριανα έχοντας γυρισμένες τις πλάτες μας στα παιδιά απέξω.
YOU ARE READING
Finally Together
FanfictionΗ 18χρονη Emma ζει μόνη της σε ένα διαμέρισμα κοντα στο πατρικο της. Στο δημοτικό της άρεσε ένα αγόρι ο Grant αλλά δεν ήθελε πότε να αποκαλύψει τα αισθήματα της για αυτόν. Όταν μετά τις πανελλήνιες πρέπει να πάει στο reunion της τάξης του δημοτικού...