5. Το "μεθαύριο"

142 13 0
                                    

Emma's POV

Ηρθε επιτέλους αυτή η μέρα. Ήμουν κατα ανχωμενη! Η Αριανα και η Κρίστιν βρισκοντουσαν ήδη στο σπίτι μου. Η Κρίστιν με έβαφε και η Αριανα μου έβρισκε ρούχα. Μετα απο ενα χρονικο διαστημα που μου φανηκε σαν αιωνας,καταλιξαμε σέ ενα μαύρο τζιν με ένα μαύρο ωραίο φούτερ, και μαύρα vans μου. Έβαλα μάσκαρα και μαύρο eyeliner.

Μωρη χήραα. Φωνή σκασε όχι σήμερα σε παρακαλωω.
Μέχρι να πάει 7:00 η ώρα, εγώ και οι άλλες 2 καθόμασταν στο σαλόνι, χάζευαμε και γελούσαμε. Ξαφνικά ακούμε το κουδούνι να χτυπάει. Οι άλλες 2 ανεβαίνουν πάνω και κρύβονται χαζόγελώντας. Εγώ πηγαίνω να ανοίξω την πόρτα. Την ανοίγω και βλέπω τον Γκραντ να στέκεται και να περιμένει.
- Γειά Εμμα!
- Γειά Γκραντ! Λοιπόν πάμε?
- Πάμε!!!

Μπήκαμε λοιπόν στο αμάξι του και πήγαμε σε ένα ωραίο εστιατόριο. Καθησαμε σε ένα τραπέζι δίπλα από το τζάκι. Παράγγειλαμε και αρχίσαμε να μιλάμε και να γελάμε χωρίς σταματημό.

Γ- Λοιπόν για πες μου τα νέα σου?
Ε- Τίποτα απλά δεν έχω συνήθισει να τρώω μαζί σου! Του λέω χαμογελώντας.
Γ- Μην ανησυχεις. Θα μάθεις! Μου λέει και αυτός γελώντας.
Ε- Λοιπόν πως τα περνάς τώρα που τελείωσαν οι εξετάσεις?
Γ- Τέλεια! Επιτέλους δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ είχα κουραστεί! Θα πας εσύ πουθενά το καλοκαίρι?
Ε- Μπα δεν το βλέπω. Εσύ?
Γ- Μπα ούτε εγώ. Εδώ θα κάτσω. Δεν πειράζει. Θα μπορούμε να βγαίνουμε και ποιο συχνά!
Ε- Εννοείται! Την άλλη φορά να φωνάζουμε την Κριστίν τον Τζαστιν και τους άλλους!

Μιλάγαμε για πάρα πολύ ώρα. Δεν ξέρω πότε και γιατί αλλά πέταξα μια κοτσάνα καταλαθος.

Ε- Να σε ρωτήσω κάτι? Χωρίς να φανώ αδιάκριτη.
Γ- Φυσικα ρώτα ότι θες!
Ε- Έχεις καμιά σχέση αυτό το χρονικό διάστημα?
Γ- Μπα όχι.
Ε- Σοβαρά? Αποκλείεται!
Γ- Αλήθεια σου λέω! Μου λέει γελώντας.
Ε- Ένα παιδί σαν και εσένα σίγουρα θα έχει κάποια σχέση.
Γ- well, not me!
Ε- Όπα αρχίσαμε και τα αγγλικά τώρα?
Γ- χαχαχ Εσύ? Μην μου πεις ότι ούτε εσύ. Λέει γελώντας.
Ε- Ούτε εγώ!
Γ- Μια χαρά μας βλεπω και τους δύο!
Ε- Εννοείται αυτό! Λέω και σκασαμε και οι 2 στα γέλια.
Γ- Πςς καλά τώρα θα βγαινουμε και με τους άλλους που είναι καλοκαίρι και δεν θα μείνουμε για πολύ έτσι!
Ε- Εμ ναι......

Ναι οκ ένιωσα άσχημα με αυτό. Δεν πιστεύα ότι αυτά τα λόγια βγήκαν από το στόμα του. Όλα σταμάτησαν. Άρχισα να νιώθω χάλια.........................



Finally TogetherWhere stories live. Discover now