Bölüm - 24

197 47 0
                                    

Öncelikle affınıza sığınarak küçük bir duyuruyla hikayemize girişimizi yapmak istiyorum.Canlar hikayemizin baş kahramanlarının isimlerinde bazı değişikliklerimiz mevcut.

Gonca kızımızın yeni adı --》Laura
Prens Baran --》Kevin
Pertev'imiz --》Thomas
Ve son olarak Canrüba da --》Patricia yeni adlarıyla karakterlerimize can vermeye devam ediyor ☺

Umarım yeni isimlerimizi seversiniz.

İyi okumalar dilerim 😚

Laura ninesi sandığı aslında oldukça kötü niyetli olan bu hain kadının karşısına içten bir gülümsemeyle oturmuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Laura ninesi sandığı aslında oldukça kötü niyetli olan bu hain kadının karşısına içten bir gülümsemeyle oturmuş.Odaya gelirken ki asıl amacı ninesi sandığı büyücüye artık bu sarayda kalmak istemediğini ve evlerine dönmek istediğini bildirmekmiş.Yine de söze nasıl başlayacağını ve nedenini nasıl anlatacağını pek de bilemiyormuş.Bu yüzden eğer merak edecek olursa onu üzmemek için evlerini özlediğini söylemeyi düşünmüş Laura.Derin bir iç çekerek konuşmak üzere ağzını açmış.Açmış açmasına ama koyu karanlık bakışlarla onu süzen bir çift donuk göz ona fırsat vermeden konuşmaya ve çok geçmeden de yakınmaya başlamış.

"Görüyorsun değil mi evladım? Git gide kötüleşiyor, devamlı da uyumak istiyorum.Peki neden biliyormusun?"

"Canım ninem.Kıyamam sana ben.Peki neden nine?"

"Bunu bilmeyecek ne var evladım.Patricia'nın da söylediği gibi bir gözüm artık kara toprağa bakıyor da ondan."

"Ah ninem benim.Böyle konuşma nolur.Beni çok üzüyorsun."

"Yok yok.Ben biliyorum.Gerçekler bunlar evladım.Üzülecek ne var.Doğanın kanunu bu.Yalnız..."

"Söyle ninem Bir arzun isteğin varsa seve seve..."

Laura'nın bu sözlerinin üzerine nine görünümündeki cadı, kızın sözünü keserek ona çıkışmış.

"Bir sus da beni dinle çocuk.Size eğitim vermediler mi? Büyükler konuşurken size laf düşmez.Hiç mi duymadın?"

Duydukları Laura'nın o masum güzel yüzünün düşmesine ve ardından da asılmasına sebep olmuş.Kalbinin derinliklerinde bir yerin sızladığını hissetmiş.Ağzını açacak ve özür dileyecek olmuş fakat kötü cadı bir kez daha buna katiyen müsade etmeyerek konuşmasını sürdürmeye devam etmiş.

"İtiraz etme de dinle yavrucuğum.Bunları söylüyorum diye de bana kızmayın.Şimdi aç kulaklarını ve beni dinle.Benim bolca dinlenmeye ihtiyacım var artık.Neden diye sorarsan.Bugünlerde eskiye nazaran pek bir halsiz, pek bir moralsizim.Şuradan şuraya kımıldamaya dahi mecalim yok.Kemiklerim sızlıyor."

"Laura kıpkırmızı kesilerek, başıyla onaylamış ve cadı da devam etmiş.

"İşte bütün söyleyeceklerim bu kadar çocuğum.Şimdi odana çekilebilirsin."

AYNADAN KORKAN KIZ (Büyüklere Masallar 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin