Bölüm - 19

283 120 1
                                    

"Daha fazla bu tatsız konuları konuşmayalım olmaz mı?" Eli hala kızın dudaklarındaymış.

Sadece bakışlarıyla konuştukları o esnada kötü cadı iyi huylu kürecik aracılığıyla tüm olup biteni görmüş.Ardından da cadının o tiz,acı ve iğrenç çığlığı tüm sarayı inleterek hakimiyetine almış.

"Neler oluyor?"

Laura beklemediği bu ani şiddetli ses karşısında çok korkmuş çünkü aynı anda da şiddetli bir gök gürültüsü eşliğinde sağanak bir yağış başlamışmış.Onu koruması için içgüdüsel bir refleksle prensine sıkı sıkı sarılmış.Bir yandan korkudan da sıkı sıkı gözlerini yumuyormuş.

Prens samimi bir kucaklamayla kıza karşılık vermiş ve onu sarıp sarmalamış.

"Korkma birtanem.Sadece korkunç bir şimşekti."

Prens de ne olduğuna pek anlam veremiyormuş fakat sonunda sesin gök gürültüsü nedeniyle olduğu kanısına varmış.

Laura yavaşça başını kaldırarak mahcup bir şekilde prensin gözlerinin içine bakmış.

"Öyle miydi sahiden?"

"Geçti birtanem." demiş prens hemen.

"Ninem. O çok korkmuş olmalı." demiş Laura birden fark ederek.

"Hemen onu görmeliyim" diye de eklemiş.Telaş içindeymiş.

"Çabucak yanına gideriz oldu mu prenses.Sen endişelenme.Emin ol o iyi.Sandığın kadar da korkmamıştır"

"Gerçekten iyidir öyle değil mi?"

"Kesinlikle iyidir.Onlar eski toprak.Böyle küçük şeylerden etkilenmezler."

Prens böyle diyormuş ama en başta o sesi ilk duyduğunda kendisinin bile iyiden iyiye paniklediğini de hiç mi hiç çaktırmıyormuş.

"Küçük bir şeydi öyle mi? Ben korktum çünkü ben bir korkağım öyle mi?" demiş Laura.Ses tonu alınganlık ve mahcubiyetini bir arada barındırıyormuş.İlk defa prensine sitem ediyormuş.

Prens ise kızın bu hesap sorar tavırlarıyla olduğundan da fazla sempatik ve tatlı göründüğüne karar vermiş.

"Seni ilk defa böyle görüyorum." demiş.

"Nasıl görüyorsun?" demiş Laura utanarak.Söylemiş ama söylediğinden de çok çabukcacık pişman olmuşmuş.Bembeyaz al al yanakları daha çok allanmış.

"Daha önce bana sitem ettiğin hiç olmamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Daha önce bana sitem ettiğin hiç olmamıştı." diyen prensin bariz şekilde sırıtışının Laura'nın gözünden kaçması imkansızmış.

"Sana sitem mi ediyorum?"

"İtiraf etmeliyim ki bu hallerin senden etkilenmememi imkanı pek de mümkün olmayan bir hale getiriyor."

Laura beklemediği fazlasıyla cüretkar bu sözler karşısında oldukça utanmış.Yine de daha fazlasını duymak ister gibi de bir hali varmış.

AYNADAN KORKAN KIZ (Büyüklere Masallar 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin