PARTİ Bölüm 21

45 49 0
                                    

17

Cemil bir elini kaldırıp bağırdı:"Boş versene! Neden geldin!? Adamı harap ettin!"

"Bağırma bana! Hatamı telafi etmek için değil. Arkada temiz bir sayfa bırakmak istedim sadece. Hasan beni güzel hatırlasın diye. Kendi hayatıma ve onunkine duyduğum saygıdan. Kirli bir aşk geçmişi başa hep bela olur. Temiz sayfalarla ilerlemek lazım. Karnem güzel olmalı. Kimseyi kalbi kırık bırakmak istemem. Söz konusu bir bardak su olsa bile. Onunla barışmak için gelmemiştim. Onu son kez görmek istedim. Onun bana diyeceği son cümleleri –veda-duymak istedim. Ama şimdi onu gerçekten sevdiğimi anladım."

Cemil, Ayşe ve Ayla'nın yardımıyla kafileyi toplayıp araca bindirdi.

Tahsin dedi ki: "Ahmet'i ayıltmamız lazım. Babası anası onu bu halde görürse çok kötü olur... büyük düş kırıklığı.. Ona çok inanırlar."

"Ayılmazsa kalır bizde canım. Bir yalan atarız." dedi Cemil.

Ahmet gözlerini açtığında Cemil'in villasındaydı. Cemil onu ayılsın diye soyup banyoya götürmüştü Ayşe'nin yardımıyla. Ayşe soğuk su hortumunu Ahmet'e tutuyor ve gülüyordu. Ahmet ise utançla iki eliyle bacak arasını kapatıyor, titriyordu. Ayşe'ye ulaşabilmek için böyle bir fırsat! Çok gülünç ve acıydı.

Cemil bir fıkra anlatmaya başladı.

Her şey açıklığa kavuşmuştu. Doğru bağlar kurulmuş, doğru kablolar yanlış yerlerden geçerek ampuller ışıkla buluşturulmuştu.

Gerçek sürat fiziksel olarak yapılamaz. Gerçek süratin sadece yürekle yapılacağını ustalar bilir. İşte o bölge akıl almazdır!

İsa Kantarcı

BİTMEDİ.. YENİ BİR ÖYKÜYLE DEVAM EDECEĞİM KİTABA!!!!

YALNIZLIKTAN KAÇIK(BASILACAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin