1.kapitola

1K 52 6
                                    


Moje meno je Louis Tomlinson a práve teraz som pravdepodobne synom smrti. Aby ste pochopili že sa nenachádzam práve v nejakej úžasnej situácii. Môj úžasný priateľ ma nechal chorého doma a zobral moje dieťa na ihrisko, za to by som mu bol vďačný, keby ma v tomto posratom dome nezamkol a nezobral jediné kľúče, ktoré sme nestratili!

Justin je skvelý priateľ len dosť, sebastredný. Keď sa s malou presťahoval do LA, nemala ani týždeň. Dom mu bohužiaľ nestihli dokončiť, pretože našli nejakú chybu v základoch. V ponuke boli všetky domi v práve prebiahajucej rekonštrukcii. Našťastie stretol Justina v kaviarni a ten ho pozval k nemu domov. 

Slovo dalo slovo a Louis sa už ani sťahovať nemusel. Malá Joy si veľmi rozumela s Justinom, dokonca viac ako s jej biologickým otcom.  Predsa len Justin bol pri jej prvom slove, kroku, vete.. Bol tu s nimi vždy. 

A teraz má už malá Joy sedem rokov. Louis nevedel ako to mohlo tak rýchlo zbehnúť. Niekedy ju držal v náručí, maznal sa s ňou a teraz chodí do školy. Niekedy by si Louis prial nejakého súrodenca pre jeho anjelika. A Justin ho v tom podporoval, chcel spoločné dieťa s jeho snúbencom.

Avšak podľa názoru Louisa bol Justin príliš mladý na rolu otca. Malú Joy bral ako jeho sestru, sám mu to pár krát povedal. Pomenovanie otec sa k nemu ani príliš nehodí, ale preto Louis ho ľúbil a dúfal, že je to obojstranné.

"Sme doma!" zakričal Justin z prízemna a počul ako so smiechom bežia po schodoch rovno k nim do spálne.

"Tatííí!" malé sedemročné dievčatko vpadlo do spálne a bežalo objať svojho ocka, ktorý ležal v perinách.

"Ahoj anjelik," prehrabol jej kučery a vtiahol si ju do náruče. Pozrel sa na Justina, ktorý sa opieral o rám dverí a usmieval sa na nich.

"Ahoj baby," usmial sa naňho Justin a preliezol k nim do postele. Venoval Louisovi zopár bozkov, "už je ti lepšie, zlatíčko?"

"Och, na tie prezývky sa dá zvyknúť," šepol so smiechom a nechal sa objať, "Cítim sa lepšie, musím vyzdravieť. Predsa len, chceme ísť na Vianoce do Londýna," pousmial sa a a nechal sa pobozkať na líce od Joy.

"Oci nezabudni, že zajtra mám zápas!" poskočila na posteli a dala si vlasy za ucho.

"Neboj sa nezabudol som," pobozkal ju a natiahol sa za gumičkou, ktorá bola na nočnom stolíku. Jemne zobral jej vlásky a stiahol ich do copu, "kde ste boli?" spýtal sa.

"Na ihrisku! Dala som ocovi gól!" uškrnula sa. Louisovi sa zadrhol dych, tak veľmi jej pripomínala jej otca.

"Zlatko, Justin nie je tvoj ocko, už som ti to vysvetľoval," pohladkal ju po tváričke.

"Ale jemu nevadí, keď mu hovorím ocko, že nie?" pozrela na Justina psími očami. Ten sa nerozhodne pozrel na Louisa a potom na jeho menšiu kópiu.

"Zlatko, určite nie. Ale ockovi to vadí a mi ho nechceme znervózňovať nie?" usmial sa na ňu.

"Môžem ísť pozerať zápas?" nafúkla porazene tváričky.  

"Choď," popostrčil ju Justin a mrkol na bruneta, ktorý pretáčal očami. Malá sa hneď rozbehla dolu schodmi rovno do obývačky.

"Prečo, ja musím byť ten zlý z nás dvoch?" povzdychol si Louis a pozrel na dvere. To mu však nebolo dopriate lebo si ho blondiak pretočil k sebe a jemne ho pohladil po boku.

"Čo to hovoríš? Miluje ťa," zasmial sa potichu a pobozkal ho. Louis mu bozky spokojne opätoval a pritiahol si ho viac k sebe. Brunet sa ale odtiahol.

"Bude ma neznášať, keď jej oznámim, že zajtra hneď po zápase letíme," potichu sa zasmial a jemne ho od seba odstrčil. Ešte nemali nič pobalené a to ho štvalo. Nechcel to robiť na poslednú chvíľu ako vždy. Skoro vždy niečo zabudne. Minule to boli lieky!

"Keď už o tom hovoríme, nechcem aby sme bývali v tom istom dome ako Styles," povedal blondiak a ľahol si. Ruku si dal pod hlavu a zadíval sa na strop.

"Och, miláčik ty žiarliš?" zasmial sa Louis a obkročmo si naňho sadol. Blondiakove ruky chytili jeho pas.

"Samozrejme, predsta je to tvoj bývalý," zavrčal a pretočil si ho pod seba.

"To je to slovo, bývalý!"zasmial sa a jemne ho pobozkal ho na krk, "Teraz mám teba, babe," uškrnul sa a jemne sa o neho obtrel.

"Neprovokuj dole je malá," zasmial sa tiež, "našiel som jeden hotel v Londýne. Je super, nemáme ďaleko ani k Harrymu a ani k Zaynovi, ak by ich chcela Jo navštíviť."

"Nevolaj ju Jo, už aj tak má dosť krátke meno," zamračil sa Louis a výstražne ho zaťahal za vlasy.

"Čo keby som Jo poslal za Kylie? Aby si ešte precvičili prihrávky, a my.. my by sme si precvičili výrobu bába," šepol mu zvodne do ucha a vášnivejšie ho pobozkal.

"Musím baliť," pousmial sa a zapozeral sa mu do hnedých očí, "a k tomu, v anglicku si myslia, že sme len veľmi blízky priateľa. Takže sa budeš musieť zmieriť s tým, že tam nejaké bábo nebudeme vyrábať," pretočil očami a jemne ho uhryzol do líca.

"Louis som pripravený! Chcem bábätko!" šepol nadšene.

"To mi dokazuje, že nie si. Notak, máme ešte čas," jemne ho pobozkal.

"Styles nie je o toľko starší ako ja," odfrnkol si a vzal si znova brunetove pery.

"Mesiac je dosť dlhá doba. Je to až 30 dní!" provokoval ho a chytil jeho spodnú peru medzi tie svoje.

"Aspoň si ho vymenil za mladšieho, že?" provokoval ďalej, "krajšieho, a niekoho kto teba a Jo bude ľúbiť celým srdcom," zamrmlal mu do pier a pomaly si ich bral.

"Ak to s tebou bude takto aj tie tri týždne čo tam budeme. Porazí ma," potichu sa zasmial, "teraz ma pusť idem nám pobaliť veci."

"Fajn idem dolu k malej,"odvalil sa z neho a z rachotom spadol na zem.

"A ty chceš decko, hej?" zamrmlal si pre seba Louis a tiež vstal z postele. Pozrel pod ňu a vytiahol od tamať veľký čierny kufor. 

Musel pripraviť všetko, čo im bude treba, zabaliť darčeky a ešte k tomu sa psychisky pripraviť na stretávku s jeho ex. To budú dlhé tri týždne.

Druhá kniha je tu!

Ako som už písala na mojich ostatných príbehoch tak som sa rozhodla urobiť také krátke- nekrátke pokračovanie :D.

Ako ste už pochopili Louis cestuje s malou do Anglicka, aby tam prežil sviatky s chalanmi. Môžem vám zaručiť, že to nebudú pokojné sviatky ;))

Budem rada ak zanecháte komentár, ako na vás zatiaľ pôsobí prvá časť. Ďalej sa vás chcem spýtať kedy chcete, aby sa diely vydávali, lebo ja sa neviem rozhodnúť. Ak cez víkend tak nepíšte či v sobotu alebo nedeľu, ak cez týždeň tiež napíšte deň :)

Inak sa bude vydávať každý týždeň jedna kapitola :). Samozrejme cez zimné prázdniny to bude častejšie :)).

Dúfam, že som vás neunudila a prvá kapitola sa páčila :))

-Ria

Surprise (BOOK2)Where stories live. Discover now