"Tak Joy ako ti ide škola?" usmial sa na ňu Liam a dal si svoje sústo do úst. Malé dievčatko sa zúfalo zadívalo na svojich otcov a nahlas polklo. Nerada hovorila o škole, lebo sa jej každý pchal do zadku kvôli tomu, kto sú jej rodičia.
"J je veľmi šikovná, že zlato? Nosí nám samé A-čka. Raz z nej bude doktorka," podpichol ju Justin a zaškeril sa keď videl ako Joy očervenela.
"Čo? Nikdy, doktorka nikdy, nebudem tyran!"začala sa hádať brunetka a Harrymu to prišlo vtipné, preto sa začal potichu smiať.
"Justin," pretočil očami Louis a pozrel upokojujúc na Joy, ktorá prepaľovala svoj tanier jedla pohľadom, "síce nosí A- čka, ale hraje futbal a spieva. Učitelia si ju veľmi chvália, podľa niektorých je aj najlepšia v ročníku so svojimi vedomosťami. Bohužiaľ nie je najlepšia svojím správaním," povzdychol si brunet a nalial svojej dcére pohár vody o ktorý si žiadala.
"To má po svojom otcovi, čo si povieme," pretočil očami Niall a uškrnul sa na malú brunetku, ktorá sa zatvárila urazene, "tvojho otca raz skoro vyhodili z rozhovoru, lebo nevedel posedieť na mieste."
"Bolo to raz! A čo Tate? Ako sa darí jemu?" pozrel na Zayna, ktorý sa uškrnul na svojho syna a prikývol mu, že môže hovoriť.
"Pochváľ sa strýkovi," keď černovlasý chlapec mlčal a napchal si plné ústa jedla tak si Zayn povzdychol, "myslím, že rovnako ako Joy. Len s tým rozdielom, že je po mne drevo na športy, ale prekvapivo tanec mu ide," pokrčil ramenami.
"Len oproti vašej Joy, je tuto Tate dosť veľký bitkár. Kde je nejaký problém je tam on," pretočil očami Liam a trocha sykol keď zacítil ako ho Zayn naštvane kopol do nohy.
"Taký sú všetci chlapci. Ja mám za sebou niekoľko desiatok bitiek kamoš. Nič si z toho nerob," usmial sa naňho Justin.
"A ty vychovávaš moje dieťa? To keď ju niekto zmláti, tak povieš to robí každý?" spýtal sa naštvane Harry a trocha sa napol.
"Harry, doteraz si sa o to nezaujímal, tak láskavo prestaň," šepol chladne Louis a chytil ruku Joy, ktorá sa mierne triasla. Neznášala hádky, práve najlepšie.
"Vážne Louis? Dal si sa dokopy s niekým, kto sedel!" zavrčal Harry a naštvane sa zadíval na blondiaka, ktorý ho prebodával pohľadom.
"Fajn, dojedol som," šepol Louis a utrel si servítkou ústa, "Harry myslím, že ty nemáš práve, čo hovoriť. Pozri s kým si skončil ty," zameral svoj pohľad na Tylera, ktorý to všetko sledoval.
"Prosím?! Aspoň som si nenašiel, hneď nahradného priateľa, ktorý sa o mňa stará!" vstal Harry a naštane pozrel do modrých očí, "Ktorému držím, len preto, aby som niekoho mal."
"Toto nemusím počúvať," šepol zlomene Louis a tiež sa postavil, "Len aby si vedel, aj keď Justin nie je dokonalý, tak ma miluje a nikdy mi nezlomil srdce tak ako ty. Stará sa o mňa a o malú akoby bola jeho a budeme sa brať. Na rozdiel od teba, on chce so mnou a malou tvoriť rodinu, a nezdupkal hneď potom, čo som mu povedal, že som tehotný!"vzlykol modrooký a viac k sebe pritiskol vystrašenú Joy.
Justin vedľa neho zaryto mlčal. Po chvíli si povzdychol a objal Louisa okolo pásu, "ďakujeme za pozvanie Zayn. Bolo to skvelé ale už pôjdeme," milo sa na černovláska, ktorý pozeral do zeme usmial a odviedol svoju rodinu na chodbu, kde sa obliekli do kábatov, Louis stále plakal a ako Justin videl nemienil prestať.
Harry zasa v jedálni stál a civel na miesto, kde stál Louis. Neveril tomu, že čaká dieťa s tým idiotom.
Nechcel tomu veriť.
Prebudila ho až facka, ktorú pocítil na svojom líci.
"Au, kurva!" pocítil facku aj na druhom líci. Radšej už nič nepovedal a pozrel na naštvaného Zayna ako pri ňom stojí.
"Ty povrchný, idiotský, sobecký, namyslený-"
"Zayn počkaj kým odvediem malého," počul kučeravec Lukea a následne protestovanie Tatea, ktorého utíšilo zabuchnutie dverí.
"- idiot! Čo si to spravil? Louis je konečne šťastný a ty mu urobíš toto?!" kričal naňho Zayn a začal ho mlátiť do hrudi. Odtiahol ho od neho až Liam, ktorý ho pevne držal, aby sa nevyvliekol.
"Myslím, že by si ty aj Tyler mali ísť," ozval sa blondiak a naštvane ich prepaľoval pohľadom.
"Harry mal len pravdu. Jay by nemal vychovávať kriminálnik," odfrnkol si tmavovlasý.
"Za prvé je to Joy, J-O-Y! A za druhé mohol si na tom kriminálnikovi oči nechať!" zavrčal naňho blondiak a hodil mu jeho bundu.
"Ideme," ozval sa kučeravec a bez protestov si dal svoj kabát, "ďakujeme za pozvanie Zayn," zamrmlal a rýchlo odchádzal k dverám.
"Pozdravte Lukea," počul ešte svojho priateľa než vyšiel vo z dverí.
***
Brunet uspával svoju dcérku a díval sa pozorne na jej tvár. Ani nepostrehol, že jeho malá princezná tak vyrástla, čím viac sa jej rysy začali podobať na tie Harryho. Louis síce nebol dvakrát nadšený, ale je to jeho nádherná dcérka.
"Tati?" šepla mu v náručí jeho princezná.
"Áno miláčik?" šepol rovnako potichu.
"Harry utiekol keď zistil, že čakáš mňa?" spýtala sa smutne. Odkedy prišli do ich izby odmietala nazývať Harryho svojím otcom, rovnako sa nechcela pustiť jej ocka.
"Baby, on ťa ľúbi, len bol ešte príliš mladý. Záleží mu na tebe to viem určite,"pobozkal ju to jej kučeravých vláskov a začal ju kolíbať rovnako ako keď bola malá.
***
"Výborne Harry, teraz Jay nedostaneme nikdy! Mohli sme ho tentoraz aspoň vydierať tým, že ti odmietal dať tvoju dcéru na striedavú starostlivosť, ale teraz nemáme nič!" rozčuľoval sa tmavovlasý v aute.
"Sklapni! Panobože Tyler aspoň raz drž hubu!" zvreskol Harry na celé auto a silnejšie chytil volant. Brunet vedľa neho sa naňho urazene pozrel a pohodlnejšie sa oprel o operadlo kresla.
"Zajtra môžeš ísť, kde chceš na nákupy no bezomňa. Som unavený potrebujem sa vyspať," zamrmlal do ticha auta, a len tak tak zaregistroval kývnutie hlavy.
***
"Zay nič si z toho nerob. Harold má výčitky a tak si ich vybil na Louisovi," utešoval smutného černovláska blondiak a stiahol si ho objatia.
"Prečo som ich pozýval naraz? Mohol som jednu oslavu zorganizovať pre Harryho a druhú pre Louisa!" šepol smutne a dal si tvár do dlaní.
"Nevyčítaj si to. Je neskoro mal by si si ísť ľahnúť k Liamovi. Uložím Tatea a pôjdem s Lukeom domov," pomohol mu postaviť sa a naviedol ho k dverám spálne manželov.
"Ďakujem Nini, si kamarát," pousmial sa vďačne Zayn a objal ho predtým než zapadol ho objatia svojho manžela.
"Môžeme ísť, Tate mi zaspal počas toho ako si ho upokojoval," šepol Luke a usmial sa na svojho priateľa. Blondiak prikývol a nasledoval svojho manžela do ich spoločného domova.
Keďže nemám poprepisovane časti k ostatným pribehom, tak vam tak vám sem dávam aspoň to čo mám. Táto časť ako aj všetky časti do konca roka je venovaná Louisovi a jeho mamine.
Budem rada za každý komentár a vote ktorý tu zanechate!
-Ria
YOU ARE READING
Surprise (BOOK2)
FanfictionJe to sedem rokov po tom, čo Louis Tomlinson opustil kapelu. Od toho dňa, čo opustil Londýn sa málo kedy kontaktoval s chalanmi, pretože chcel zabudnúť na celú aféru s Harrym. No čo ak sa rozhodne, že strávi Vianoce spolu s sedemročnou Joy v Londýne...