15. kapitola

474 45 12
                                    

Joy bola smutná, keď po večeroch videla jej ocka plakať. Ale to bola cena, za jeho budúce šťastie nie? Odkedy jej ocko povedal, že Justin išiel za jej kvázy babkou, tak sa nastálo presťahovali do Harryho domu. Ten totiž Louisa presvedčil, že je zbytočné platiť za hotel, keď on sám žije v obrovskom dome. Ešte v ten deň, bol brunet po kufre v hoteli.

Od toho dňa už ubehlo presne šesť dní. Joy to aj počítala! A každý deň, sa jej ocko viac a viac usmieval, čo ju hrialo pri srdiečku. Raz večer jej dokonca Harry povedal, že sa správa tak ako niekedy. Bez starostí, a k nemu sa chová bez zbytočných výčitiek. A Joy naozaj, chcela spoznať toho Louisa. Jej ocka, ktorý bol ešte pred ňou.

A teraz, ho vidí ako sa baví s jeho kamarátmi, pri sklenke niečoho, čo jej nechceli dať ochutnať! Vedľa seba mala Tatea, ktorý sa na ňu nervózne usmieval. Unavene obidvaja čakali, kedy hodiny na stene oznámia polnoc. 

Znova boli u Paynových a ona sa tentoraz nevyhla tomu, obliesť si niečo, čo sa jej hnusilo- sukňu. Obliekal ju Louis a tak to aj vyzeralo. Cítila sa ako nejaká disco guľa. Ružová trblietavá sukňa jej sotva siahala nad kolená, a aspoň že ho ukecela spolu s ockom na čierny rolák, ktorý ju príjemne hrial.

"Tak ako vidím plán vychádza," šepol jej černovlasý do ucha a spokojnejšie sa posadil v jeho izbe na posteľ.

"Áno! Tak som sa ocka nevidela smiať dlho,"pokrčila ramenami a posadila sa na zem oproti nemu. Správal sa divne odkedy prišla, stále zazeral na hodiny a doslova ich prebodával pohľadom.

"A čo Justin?" šepol potichu, aby ich nepočuli dospeláci. A aby samozrejme nestála reč.

"Ocko trucuje," potichu sa zachichotala, "odmieta mu zdvihnúť mobil," usmiala sa  zadívala sa pozorne do jeo tváre. Chcela z neho dostať, čo mu je kým nebudú musieť ísť do obývačky k dospelákom. Zostávalo iba 8 minút, aby z neho dostala, čo chce.

"Tate, deje sa niečo?" šepla a presunula sa k nemu na posteľ.

"Nie len, chceš zostať tu v izbe? Úprimne mne sa nechce ísť k nim," šepol a otočil sa k nej čelom, aby na ňu mohol vidieť. 6 minút.

"Samozrejme, myslím, že s tebou a mi to bude páčiť viac," pokrčila ramenami a odkopla si z nôh topánky, ktoré dopadli na zem.

"Naozaj?" šepol a pozrel jej nádejne do očí.

"Jasné, snáď nechceš , aby sme náš prvý Silvester oslávili s našimi trhlými rodičmi," zasmiala sa a položila sa chrbát, tým pádom ležala na jednej časti priestornej postele.

4 minúty.

"Joy, si pekná," priznal po chvíli Tate, "tada, nie len pekná si krásna!"

"To vážne? Si prvý, kto mi to povedal," pousmiala sa a jej líčka jemne zružoveli. Spolužiaci sa jej smiali za jej vlasy, zuby, proste všetko. Svetlo sa tiahlo iba z nočnej lampičky, ktorá bola zapojená v zásuvke.

"Ja ale myslím, že s- sa mi páčiš," zamrmlal a jeho líca nabrali tmavší odtieň červenej. Brunetka sa posadila a zarazene pozrela do hnedých očí.

"Tate aj aj ťa mám rada," usmiala sa jemne, "ale ak sa naši nedajú dohromady ja odídem. Nemôžem sa ti páčiť," šepla bojazlivo.

"Ale to už nezmeníš," šepol a pozrel inde.

"Desať," ozvalo sa z obývačky. Joy smutne pozrela na svoje ruky, nechcela ho sklamať.

"Deväť,"  Tate si porazene ľahol na posteľ a zadíval sa na strop.

"Osem," obidvaja počuli, ako mladý Ír spolu s Joyním otcom nahlas vypískli od strachu. Neriešili to.

"Sedem,"  Joy rozmýšľala, čo má spraviť! Samozrejme Tate nebol škaredý a bola by aj ochotná priznať, že sa jej páči! Ale to nemôže! Toľko krát jej ocko opisoval, ako bolí chodiť od osoby, ktorú ľúbite!

"Šesť,"  hnedé oči sa upriamili do tých modrých a obidvaja mlčali.

"Päť," 

"Tate-"

"Mali by sme ísť k rodičom," šepol trasľavím hlasom. Joy už hovorila, ako neznáša a zároveň miluje tanečníkov? Tá ich citlivosť ju raz zabije.

"Štyri," Joy pokrútila hlavou a chytila jeho ruku do svojej. Ona tam nechcela ísť.

"Tri," hnedé očká na ňu nechápavo pozreli. Chcel si vyvliecť ruku z jej zovretia a odísť k jeho otcovi.

"Dva," zaúpela, keď jej došlo, že Tate je na ňu naštvaný a zoberie si to aj do nového roku. Nenapadalo ju ako si ho udobriť.

"Jedna!" počuli krik Liama a výkriky šťastného nového roku. Brunetka sa k nemu naklonila a dala mu jemnú pusu na pery. Skoro ich ani necítila, ale vedela, že ho pobozkala. Nebola to síce taká pusa, akú si dávajú ockovia, ale bola jednoduchá. Chcela mu proste vtisnúť do pier svoje ospravedlnenie.  

"Šťastný nový rok, Tate," šepla a jemne ho pevne ho objala.

"Šťastný nový rok, Joy," zamrmlal a spolu s tichým chichotaním dopadli na posteľ, kde po pár minútach rozprávania zmorene zaspali.

***

"Ne- necháme ju asi tu, nechcem ju budiť. Ráno po ňu skočíme," šepkal kučeravec Liamovi a podoprieral Louisa, ktorý ledva chodil. Ale zato jeho ruky pracovali ako nikdy predtým. Jazdil mu po rukách a so záujmom si obzeral nové tetovania, ktoré mu za tie roky pribudli. Neskôr ich zaplietol do jeho vlasov a jemne ich ťahal. 

"Jasné, Harold, len si dvakrát premysli, kým niečo skúsiš. Louis je zasnúbený," šepol mu priateľskú radu brunet a jemne ho pobúchal po chrbte, a odišiel sa rozlúčiť s blondiakom.

"Kde je moja princezná?" fňukol Louis popritom ako ho Harry ťahal k autu. Za celý večer vypil iba pohár vodky z džúsom, aby mohol šoférovať.

"Spí s Tateom. Ráno ju priveziem," šepol a pomohol mu posadiť sa na miesto spolujazdca.

"Nie pretože, ráno budeš v posteli so mnou," odvrkol mu a opito sa k nemu naklonil.

"Louis, spamätaj sa," povzdychol si a mrkol na hodinky. Bolo niečo po pol štvrtej ráno. Naposledy Louis pil o pol tretej, takže kým prídu k nemu domov mohol by vytriezvieť.

"Čo má Tyler a ja nie?" urazene šepol.

"Pre tvoju informáciu s Tylerom som už niekoľko týždňov nespal," povzdychol si a naštartoval, "a ak to chceš tak vedieť, tak on je oproti tebe nič."

"Aaaw," šepol Louis a šťastne sa k nemu naklonil, aby mu dal jemný bozk. Kučeravec však odvrátil tvár a tak ten bozk dopadol na líce.

"Máš snúbenca," zavrčal a bez zbytočných rečí vyrazil.

"Môžno čoskoro bývalého," šepne naštvane a posadí sa na svoje miesto.

"A to už prečo?" zdvihol zarazene obočie.

"Lebo každého uprednostňuje predo mnou. Dokonca aj Joy. Som rád, že sa jej venuje, ale niekedy mám pocit, že je so mnou kvôli nej a nie mne! K tomu, neviem či mám také šťastie, že chodím ako som chodil iba s kurevníkmi, ale môj kamarát ho kurva videl s nejakou babou!" naštvane kričal a udrel do päsťou do dverí.

Harry ignoroval tú poznámku o kurevníkoch a jemne položil svoju veľkú dlaň na jeho koleno.

"Ale ja to už tak nechcem nechať," vzlykol brunet a zdvihol svoje modré oči, aby sa mohol pozrieť na Harryho, ktorý šoféroval. Premýšľal o všetkom, o ňom s Justinom, o ňom s Harrym, proste o všetkom, o muche ktorá lietala vonku. A keď už boli v polovici cesty domov, Louis sa rozhodol.

"Hazz?" šepol mu starou prezývkou.

"Áno Lou?" pozrel naňho predtým než svoj pohľad znova obrátil na cestu.

"Vyspi sa so mnou!"

Taký malý zvrat 😱
Dúfam, že váš týždeň v škole je fajn :)). Budúca, časť bude trocha akčnejšia. Absolútne nie som spokojná spokojná s tým ako je to napísané, ale tak dúfam, že sa vám to aspoň trocha páči.

Q: Čo hovoríte na Toy? A Larryho??

Budem rada za každý komentár s názorom 💬, vote⭐, alebo či už prečítanie, ktoré pre mňa znamená veľa 📖.

Vaša,
Ria

Surprise (BOOK2)Where stories live. Discover now