38. kapitola

327 35 7
                                    

"Poď," zavrčal a otvoril Zaynovi dvere. Zobral jeho tašky a prešiel dovnútra. Jeho nálada bola na bode mrazu. Zayn potichu išiel za ním a hladil si upokojujúco brucho.

"Dnes pôjdem do štúdia. Prídem neskoro, vlastne ak vôbec prídem, " pokrčil ramenami a dal jeho tašky do hosťovskej izby. Rozhodne s ním neplánoval spať v jednej posteli. Hlavne ak sa v jeho izbe, ešte držala Louisova vôňa.

"Ja.. mám niečo navariť, alebo..?" šepol a pozrel na svoje topánky. Liam pretočil očami a pokrútil hlavou. Prešiel okolo neho a zobral zo stolíka kľúče od auta.

"Je tam ešte niečo od Louisa," zamrmlal a zatvoril za sebou dvere. Uvoľnil sa, až keď bol v aute a zhlboka dýchal. 

"Kurva!" zakričal na celé auto a buchol s čelom o volant. Trasľavo dýchal a snažil sa nerozplakať. Bol preboha dospelý chlap! Mal svoje pocity držať pod kontrolou. Prešiel si rukou cez vlasy. Nevedelo ho to tak upokojiť, ako keď to robil Louis.  Naštartoval a bez ďalších rečí vyrazil do štúdia, ktoré bude očividne jeho nový domov.

***

"Harry," ozvala sa Joy pri jedálenskom stole, kde večerali. Kučeravec sa na ňu prekvapene pozrel. Nekomentoval to, keďže nechcel ešte viac zhoršiť situáciu pri stole. Louis tam sedel a stále sa snažil spamätať z toho poobedňajšieho planého poplachu.

"Áno, zlatíčko?" spýtal sa a dal si ďalšie sústo do úst. Držal Louisa za ruku a jemne ho pohládzal palcom po kĺboch na chrbte ruky. 

"Kde mám izbu?" spýtala sa a začala kopať nohami do vzduchu. Louis sa pozrel na Harryho a zdvihol obočie, keď si všimol ako si spomínaný nervózne odpil z vína.

"No, myslel som, že zajtra pôjdeme na nákupy. Len ty a ja a zariadime ti novú izbu. Keďže tvoju starú dostal James," pousmial sa. Mrkol na ňu a snažil sa ju trocha obmäkčiť. Joy však iba pokrčila plecami a pozrela na Louisa. Ten jej venoval jemný úsmev a ďalej sa venoval večeri. Stále si mohla všimnúť jeho slzy a spomínala si na krik, ktorý išiel z poschodia, keď ona sedela pri Jamesovej postieľke a hrala sa s jeho malou rúčkou.

"Povedal si, že prisal, že ti neublíži," ozvala sa po chvíli a zamračila sa. Louis sa vystrel a pokrútil hlavou.

"Strýko Liam mal pravdu,"  zavrčala naštvane a prekrížila si ruky na prsiach. Harry zaťal sánku a silnejšie chytil Louisa za ruku.

"V čom miláčik?" spýtal sa jemne Louis a snažil sa dostať svoju ruku z Harryho zovretia.

"Povedal, že to Harry aj tak znova pohnojí. Vraj to má v génoch, ti stále ublížiť," zašepkala a odsunula od seba ešte plný tanier.

"Joy!" pohoršene zavrčal Louis a postavil sa, "do izby, hneď! Si bez večere a bez futbalu. Odchod!"

Boleli ho slová, ktoré Joy vypustila z úst. A videl aj na Harrym, ako ho to ranilo. Keď Joy s plačom vybehla hore Louis sa pozrel na zem a trhane sa nadýchol. Snažil sa potlačiť chuť za ňou rozbehnúť.

"Má kurva pravdu! Len ti ubližujem," buchol päsťou do stolu. Louis k nemu prešiel a posadil sa mu na kolená. Vedel, že toto ho vždy upokojilo. Za tie roky ho už poznal viac ako seba samého. Jemne ho pobozkal na pery a položil si svoju dlaň na jeho líce. Jemne sa obtieral svojimi perami o tie jeho.

"Nie, nie, Harry.. sme konečne spolu, je jedno koľko chýb urobíš, vždy ťa budem milovať," pozrel mu do očí, "máme spolu deti.."

"Ktorým som tiež kurva ublížil!" zakričal.

"Pššššt," zapchal mu ústa svojimi perami a začal mu prehrabovať vlasy, "potichu, miláčik."

"Ale Lou-" bol znova prerušený jeho perami. Cítil ako sa od neho Harry nasilu odtiahol a zaboril si tvár do jeho krku. Jemne ho čičíkal a snažil sa ho upokojiť. Jemne mu hladkal chrbát.

"Som nechopný," šepol potichu.

"Si úžasný," pokrútil hlavou, "neber Joy vážne. Je len naštvaná, prejde ju to.."

***

"Liam!" nadšene šepol, keď počul otváranie dverí. Popravde sa v tomto cudzom byte cítil vystrašene a zraniteľne. Pozrel sa na postavu, ktorá sa dotackala dovnútra a treskla za sebou dverami.

"Yeah?" dal zo seba komplikovane dole bundu a zakopol o vlastné nohy. Pristál na stene a opito sa zasmial. Zayn prešiel k nemu a pomohol mu. Začal ho viesť do hlavnej spálne a pousmieval sa, keď zacítil Liamove ruky na svojich bokoch.

"Bol si v štúdiu?" spýtal sa, keď mu rozopínal košeľu. Zayn mal po dlhej dobe pociť, že ho neprebodáva pohľadom. Bola to príjemná zmena.

"Yeah, nikdy by som ti neklamal, babe," pritiahol si ho k sebe a pobozkal ho na čelo, "malý už spia?" zašepkal mu do ucha a prisal sa na jeho krk.

"Čože?" prekvapene zamrkal, keď bol stiahnutý do postele a jeho tričko vyhrnuté. Dočkal sa len smiechu a roztiahnutí jeho nôh.

"Ja- ja viem, ž-že si pove- povedal, že medz- medzi nami nebu-bude nič. Ale.." prisal sa mu na pery a vtesnal sa medzi jeho nohy a začal sa jemne pohyboval na jeho rozkroku. Zayn mu zastonal do pier a vošiel mu rukami do vlasov. Síce nevedel, kedy Liama odmietol.. ale určite sa teraz nebude sťažovať.

"Och, Lou!" zastonal mu do pier a tvrdšie prirazil. Zayn prestal s opätovaním dotykov a odtiahol sa od neho. Rýchlo ho od seba dostal a vystrelil z postele. S plačom vybehol z Liamovej izby a zatvoril sa v jeho vlastnej. Nahlas sa rozplakal a snažil sa polapiť dych.

Znova ho ten idiot dostal skôr, a to tu ani nie je! Nikdy s Liamom nič nemal, podľa jeho slov, na seba nedal ani siahnuť a aj tak ho chce. Aj tak si ho predstavoval miestno človeka, ktorý čaká jeho dieťa! Roztrasene sa postavil a prešiel k posteli. Ľahol si na ňu a skrčil sa do kĺbka.

***

"Hazz," zasmial sa, keď sa okolo jeho pásu obmotali ruky. Ležali v posteli a mazlili sa, akoby ešte pred dvanástimi hodina obaja neležali v posteli s niekým iným.

"Notak Lou," uchechtol sa a začal ho bozkávať na krku. Nechcel sex, len mal provokatívnu náladu. Louis pri sebe držal Jamesa, keďže skoro stále zo spánku plakal.

"Ak ho zobudíme," varoval ho Louis a natočil tvár smerom k nemu. Harry sa hneď nalepil na jeho pery a jednu veľkú dlaň položil na malé bruško chlapčeka v dupačkách.

"Len sa mazlíme," zašepkal potichu a natlačil sa na jeho chrbát.

"Oh, to je pre mňa novinka. Odkedy sa ty len mazlíš? Bez sexu?" zamrmlal mu do pier a odhrnul mu kučery z čela.

"Odkedy som si uvedomil, že kvôli hlúpemu sexu, som prišiel o to najdôležitejšie v mojom živote," zašepkal mu do ucha a zaboril si svoju tvár do vlasov staršieho. Louis sa pousmial a preplietol si s ním prsty.

"Už to je dobré Hazz. Máš nás pri sebe.."

21. február a ja sa snažím dodržiavať svoje rozhodnutie. Takže toto bola viac menej taká oddyhová kapitola.
Určite mi napíšte do komentáov, čo sa vám páčila a či sa vám páči aj každodenné zverejňovanie.

Vaša,
Ria

Surprise (BOOK2)Where stories live. Discover now