25.kapitola

374 44 5
                                    

Louis s ťažkosťami presvedčil Tatea, aby sa presunuli z podlahy aspoň na gauč. Preto bol rád, že vôbec sedel na sedačke a kolíbal Tatea v náruči. Natiahol sa za mobilom a vytočil Zaynove číslo.

Ten ho ale neprijal. Liam ho skôr ignoroval, pretože to dlho zvonilo. Preto vytočil číslo svojho priateľa a čakal kým to zdvihne.

"Lou, láska prečo si ma nechal samého v posteli?" hneď sa ozvalo. Jeho hlas bol vzrušený a zároveň smutný z toho, že je sám v posteli.

"Poď dole do obývačky," zašepkal a povzdychol si, keď sa na neho Tate ešte viac nalepil. Cítil jeho teplý dych na krku, kde sa mu tvárila postupne husina.

"Oh!" počul nadšene povedať Harryho a potom kroky na poschodí, "pokrstíme novú sedačku?"

Louis s pretočením očí zrušil hovor a čakal kým sa ten idiot dovalí na prízemie. Chválabohu, bol aspoň ako tak rozumný pretože prišiel oblečený v župane. Nadšenie z jeho očí vypršalo, keď si všimol telíčka v Louisovom náručí.

"Čo tu robí?" zamračil sa nechápavo a sadol si k nim.

"Netuším. Stál iba v pyžame na tej zime.. nemohol som ho tam nechať," povzdychol si brunet a odhrnul mu vlásky z čela.

"Tak som to nemyslel. Prečo nie je so Zaynom a Liamom?" spýtal sa.

"Volal som, nikto mi nezdvíha, teda okrem teba, ty nadržané prasa," zamrmlal s malým úsmevom, "musíme ho preniesť do nejakej izby." 

"Všetky sú v rekuštrunkcii. Nedal by som tam bývať ani psa," zašepkal a poškrabal sa vo vlasoch.

"Potom spíš na gauči," pozrel mu do očí, "je na mne prilepený Hazz. Len tak sa ho nezbavím!"

"Bude spať medzi nami, ako zo začiatku Joy," pokrčil ramenami a prešiel k Louisovi. Vyzdvihol si ho s ťažkosťami do náruče a rozišiel sa do spálne. Ku koncu už dychčal a len silou mocou ich dal do postele.

"Tvoj nový osobný rekord?" zasmial sa, keď ich Harry bezpečne dopravil až do spálne, "si môj hrdina."

Pobozkal ho na pery a pohodlne si ľahol spolu so Tateom do perín. Kučeravec si povzdychol a natlačil sa k nim.

"Ak ma v noci kopne-"

"Tak nič neurobíš," prísne naňho pozrel.

"Za toto chcem ráno sex vo sprche," zavrčal a objal ho. Tým pádom Tate ležal medzi ich telami a objímal aj jeho.

"Ak to stihneme," pokrčil so smiechom brunet ramenami a zatvoril oči. Harry na neho ešte chvíľu pozeral a potom sa usmial, keď si všimol ako upokojujúco hladí černovláska po chrbátiku.

"Čím som si zaslúžil takého anjela?" šepol do ticha miestnosti.

"Uniesol si si ma, Lucifer," zamrmlal Louis v polospánku.

***

"Tati? Čo robí Tate vo vašej posteli?" šepla brunetka sediaca na malom kraji postele. Kučeravec sa hneď prebudil a najskôr pozrel na telíčko túliace sa k jeho priateľovi a neskôr na kučeravú brunetku sediacu blízko neho.

"Tak to vyzerá, že utiekol z domu. Nemali sme ho kam inam dať," pousmial sa a postavil sa z postele. Zobral ju opatrne za ruku a prešiel s ňou do obývačky. Nechcel ich zobudiť, preto čo najtichšie pustil Joy rozprávky a začal pripravovať raňajky.

"Bude tu Tate odteraz bývať?" šepla brunetka, keď spolu s Harrym sledovali rozprávky a napchávali sa sladkými ovsenými vločkami. Cereálie im došli, preto zvolili túto nechutnejšiu verziu. Kučeravec sa zasmial nad naivitou jeho dcérky.

Surprise (BOOK2)Where stories live. Discover now