"Vykúpil si celú drogériu?" spýtal sa so zdvihnutým obočím Louis, keď to všetko niesol na poschodie. Harry si len niečo zamrmlal o nevďačnosti a nasledoval jeho muža na poschodie. Keď zastavili pred kúpeľnou kučeravce si povzdychol a chytil bruneta za ruku a otočil si ho k nemu.
"Musím ti niečo povedať," zašepkal a zahryzol si do pery. Nechcel vidieť to sklamanie v Louisových očiach. Nie znova, ale bál sa chvíle, kedy mu to ich dcéra povie sama.
"Hazz," pousmial sa a postavil sa na špičky. Jemne ho pobozkal na pery a pousmial sa, "o čo ide?"
"Ja a Joy.. sme to ešte nevyriešili," povedal a z jeho srdca spadol obrovský kameň. Louis sa postavil späť na päty a prezrel si vysokého.
"Ja to predsa viem," pokrčil ramenami a Harry sa zamračil.
"Ako že to vieš?" zdvihol obočie a zaterasil mu cestu do kúpeľne.
"Myslíš, že to nepoznám? K tomu ti Joy už niekoľko týždňou robí nenápadné naprieky," pokrčil ramenami a odstrčil ho. Opatrne vošiel dovnútra a zatvoril za sebou dvere, aby dal Harrymu najavo, že má zostať tam kde je.
"Ahoj sweetie, tak ako je mojej bojovníčke?" zašepkal a kľakol si, aby videl priamo do jej tváre. Joy len pokrčila ramnemai a zotrela si slzy na líčkach. Louis sa nadýchol a pozrel do stropu modliac sa k Bohu, nech ten trápny rozhovor prežijú obaja.
"Vieš, si dievča.." začal a hneď sa aj sekol nevediac ako pokračovať. Kučeravá hlava naňho uprela svoje veľké oči a zdvihla obočie.
"Vážne oco? Nevšimla by som si!" naštvane vyprskla. Brunet pretočil očami a lepšie si kľakol. Pozrel do tašky plnej dievčanských vecí a trocha nakrčil nos.
"A keďže si dievča, tvoje telo je trocha odlišné od toho môjho.. Harryho alebo Jamesovho," povedal a pohladil ju po kučerách.
"Hej, pretože James je malé decko, Harry je obor. Najbližšie výškovo si mi ty," pokrčila ramenami. Louis počul ako niekto na chodbe vybuchol od smiechu. Naštvane prižmúril oči a postavil sa.
"Hneď sa vrátim," usmial sa na ňu a s vražednou pomstou prešiel na chodbu, kde kopol stále sa smejucého Harryho do nohy. Ten sa snažil prestať smiať, ale ten záchvať ho prešiel až keď bol strčený do kúpeľne s tým, že sa s ňou má porozprávať o tom sám.
Zarazene sa otočil na Joy, ktorá ho prebodávala pohľadom a viac sa zakryla penou.
"Každých 30 dní sa ti to bude stávať. Je dobré, že si to dostala, lebo to znamená, že si plodná," zjednosušene povedal a potom kývol na tašku, "s tým ti veľmi nepomôžem, niečo som ti kúpil tak si vyber. Ver mi už sa neviem dočkať, aká nevraživá budeš na svoje okolie. Rovnako ako tvoj otec keď mu nedám.. čo chce."
"Ja viem, čo to je," pretočila očami a viac sa zavŕtala do teplej vody.
"Skvelé tak načo som ti to mal vysvetľovať?" zdvihol obočie.
"Tomu hovoríš vysvetlenie? To by mi lepšie odpovedal James tou jeho hatlatinou," pretočila očami a Harry si len pripomínal že to nehovorí jeho dcéra ale tá bosorka, že ju obsadila na pár dní.
"Až budeš mať lepšiu náladu, príď dole," pretožil očami zasa on. Chcel už odísť než sa zadržal a prešiel k nej. Sklonil a vtisol jej niekoľko bozkov do vlasov.
"Tak rýchlo si vyrástla, a ja ťa stále rovnako milujem ako na začiatku. Keď si sa na mňa v pôrodnici pozrala tými veľkými očami.. vedel som, že ti bude s ockom lepšie. Inak by som ťa nikdy nenechal odísť," zašepkal predtým ako sa otočil na päte a vyšiel von. Tam ho čakal Louis, ktorý stál oproti opierajúc sa o stenu a v očiach mal obrovské slzy.
Prešiel k nemu poťahujúc nosom a pobozkal ho.
"Si ten najlepší otec a manžel."
"Ešte nie sme zobratí," pokrútil s úsmevom hlavou a stiahol si ho do náručia jemne sa s ním kolíbajúc.
"Čert to ber," zavŕtal si tvár do jeho krku a spokojne vydýchol.
***
"Čo ak by sme začali od znova?" šepol černovlasý a odpil si z pohára vína. Sedel Liamovi na kolenách a doteraz si vymieňali bozky a iné odvážnejšie pohyby.
"Začíname. Pekne pomaly," šepol chrapľavo hlas pod ním a odpil si so Zaynovej skleničky.
"Čo tak nový byt. Možno niekde mimo mesta. Ale pokojne aj dom na nejakom peknom prdmestí, kde by nemal Tate ďaleko do školy. Úplne od začiatku," usmial sa naňho a prehrabol mu červo ostrihané vlasy.
"Chceš odísť od našich priateľov?" spýtal sa.
"Nie, ale.. Liam nehovor, že vždy keď vidíš Louisa alebo Harryho si na všetko nespomenieš," pokrútil smutne hlavou a pozriel inde.
"Samozrejme, že si na to spomeniem, ale každý jeden na tom mal rovnaký podiel viny," chytil jeho tvár do svojich dlaní a natiahol sa za jeho perami.
"Zostane tu, čo ty na to? Zvládneme to.. všetko spolu..." zamrmlal medzi bozkami a povalil si ho po seba. Neriešil, že víno sa rozlialo po celej podlahe, zaujímal ho len skľúčený Zayn pod ním.
"Pod jednou podmienkou," šepol s úsmevom.
"Akou?" jemne ho uhryzol do pery a trocha za ňu zaťahal.
"Chcem bábo, ale tentoraz dievča.." zašepkal a zadíval sa mu očí. Liam prekvapene zamrkal a odtiahol sa od neho do sedu.
"Máme Zaca," nechápavo zašepkal.
"On mi ale vyrastie a chýba mi ten pocit, ako ma kopol. Miloval si, keď sa ozýval a ty si mi mohol hladiť brusko," natiahol k nemu znova ruky a stiahol si ho na seba. Liam si ale uložil svoju hlavu na jeho hruď a nechal ho nech mu prehrabáva vlasy.
"Kopnúť ťa môže aj teraz," pokrčil ramenami a spokojne privrel oči.
"To je iné, tak čo," zdvihol jeho hlavu a pohladil ho po čeľusti, "zapracujeme na malej Paynovej?"
"A čo keď to bude znova chlapec?" zdvihol obočie a nechal ho nech mu vyhrnie tričko. Černovlasý si dramaticky povzdychol a pozrel mu do očí.
"Čo už urobím? Budem ho milovať rovnako ako Tatea a Zaca," vážne zašepkal a pritiahol si ho k svojim perách. Chichotal sa, keď ho Liam vyzliekal a zapchával mu rukou pusu, keď nahlas vzdychal.
"Buď potichu," zašepkal pripito, keď ho pripravoval. Nečudo obaja už v seba mali toho dosť, preto boli hlasní dosť na to, aby zobudili jedno z ich detí. A to vážne nechceli..
"To by som mohol povedať o te-uuhm!" prehol sa v chrbte a zatvoril slatsne oči.
"Tati?" ozvalo sa spred dverí a oboja sa zastavili v pohybe. Zayn zatvoril oči a nakoniec ich vyrovnane otvoril a chytil Liama a ruku, ktorý sa trocha mračil. Opatrhne vybral zo seba jeho prsty, pričom nespokojne zasyčal. Natiahol si na seba župan a prešiel k dverám. Otvoril dvere a pozrel na malého uplakaného Tatea.
"Tate, čo sa deje zlatko, zasa zlý sen?" kľakol si k nemu a pritiahol si ho do náruče. Okamžite zabudol na svoj tvrdý rozkrok a venoval sa svojmu synovi.
A aj keď bol Liam trocha urazený, vedel že Tate je prednejší.
A on si nemohol priať viac, pretože tu videl, ten kus cesty, ktorou Zayn prešiel, aby sa zmenil. A bol na neho hrdý.
7. marca
Pozdravujem z postele a dúfam, že ste si užili dnešnú časť, pretože už iba 2 kapitolky do konca!
Dúfam, že sa vám to páčilo a rada si prečítam vaše komentáre.Vaša,
Ria.
ESTÁS LEYENDO
Surprise (BOOK2)
FanficJe to sedem rokov po tom, čo Louis Tomlinson opustil kapelu. Od toho dňa, čo opustil Londýn sa málo kedy kontaktoval s chalanmi, pretože chcel zabudnúť na celú aféru s Harrym. No čo ak sa rozhodne, že strávi Vianoce spolu s sedemročnou Joy v Londýne...