"Konečne všetko na svojom mieste," spokojne sa usmial Zayn a poobzeral sa okolo. Boli v novom dome a on sa nevedel dočkať zajtrajška. Všetko bude znova ako niekedy. Iba oni a ich deti. Občas návšteva ich priateľov alebo ich rodičov.
"Hej," uchechtol sa hlas za ním a on spokojne vydýchol a naklonil hlavu nabok. Zacítil brunetove pery na svojom krku. Privrel oči a zahryzol si do pery.
"Dnes si čudný," šepol a otočil si ho k sebe. Zayn sa pozrel na podlahu a niečo zamrmlal na svoju obranu.
"Nehovor, že nie.. ráno sme boli rozlúčiť sa u Louisa... má to niečo spoločné s tým, že je on-"
"Nie Liam! Rozhodne nežiarlim na Louisa. Proste sa im podoarilo splodiť ďalšie dieťa bez toho, aby to plánovali. To sa stáva! Ja som v poriadku, proste to len musíme skúšať ďalej," usmial sa a zobral jeho tvár do dlaní. Postavil sa na špičky a začal ho jemne bozkávať. Brunet sa usmial a pritiahol si ho za pás k sebe.
"Deti," zamrmlal, keď si ho Liam vyhodil do náručia a oprel ho o stenu. Zayn sa zasmial a znova ho nechal nech si bral jeho pery. Zaplietol si ruky do jeho vlasov a jemne za nich začal ťahať. Nakoniec sa ale museli od seba odtiahnuť, keď na nich z poschodia domu kričal Tate s tým, že sa Zack pokakal.
"Si na rade," vydýchaval černovlasý a zoskočil z neho. Prešiel k linke a snažil sa vydýchať vášnivú bozkávačku, ktorú zažili predchvíľou.
"Vieš ako to neznášam," zamrmlal nespokojne a znova ho chytil za boky.
"Ja tiež robím to, čo nemám rád," pokrčil ramenami a pozrel mu do tváre.
"Napríklad?" otočil si ho k sebe a chytil ho znova za zadok. Dal ruky do zadných vreciek a stiskol mu ho.
"Neznášam sex v aute.. kde sme ho mali naposledy?" zdvihol obočie a uškrnul sa naňho. Jemne ho od seba odstrčil a zasmial sa, keď zacítil Liamov rozkrok na svojom zadkom. Prisahal, že Liam musí byť na jeho pozadí závislý, inak si to nevedel vysvetliť.
"V aute," prikývol a chytil ho za ruku, ktorú si zdvihol k svojej neoholenej tvári a pobozkal ho do dlane.
"Takže ho padaj prebaliť," jemne ho udrel mu líci a Liam sa zamračil.
"Toto ti večer vrátim," uhryzol ho do krku predtým ako neochtne odišiel na poschodie do detskej izby. Tate a Zack museli mať izbu spolu. Ostatné boli ešte v rekonštrukcii, preto na pár týždňov museli strpieť Tateove frflanie.
"Jasné kamoš ja chápem, že chceš mať súkromie, keď ti tu príde Joy, ale pár dní to vydržíš," mrkol naňho a začal malého prebaľovať. Zdvihol si ho nakoniec na ruky a potom sa pozrel na zmlklého Tatea.
"Deje sa niečo?" prešiel k nemu pohladil ho po čiernych vlasoch.
"Joy sa deje. Je v posledných dňoch divná," pokrčil ramenami a založil si ruky na prsiach.
"Asi viem, čo sa stalo. Vieš kamoš, Joy je možno len v šoku z toho, že je strýko Louis znova tehotný. Vieš, môže sa cítiť teraz trocha odstrčená," pohladil ho chrbte a lepšie si chytil Zacka.
"To som povedal tiež a hodila po mne vankúš," zafrflal a zamračil sa.
"Daj jej čas," zasmial sa, "Joy je už žena..a ženy sú komplikované stvorenia. Preto som si vybrať tvojho otca. Má niečo aj zo ženskej.. a to mi stačí," zasmial sa spolu s Tateom a pritiahol si ho k sebe.
"A teraz sa padaj dole najesť. Ja uložím malého. Povedz otcovi, že prídem o chvíľu," popohnal ho preč. Posadil sa so Zackom do kresla a začal ho jemne kolíbať.
"Aspoň, že ty nemáš ešte na vzťahy vek," usmial sa na detslú tváričku. Zack naňho zamrkal a hlasno zazíval, predtým než sa k nemu pritúlil a privrel oči.
***
"Takže," zašepkal a privrel dvere do budúcej detskej izby. Kriticky sa pozrel po miestnosti a začal si predstavovať ako to tam zariadi. Liam ho objímal okolo pásu a jemne mu hladil boky.
"Tam by mohol byť prebaľovací pult, tu skriňa," ukazoval na najdlhšiu stenu a usmial sa. Otočil si ho k sebe a pobozkal ho na pery. Začal sa s ním vášnivo bozkávať a zatlačil ho na podlahu.
"Čo robíš?" zasmial sa, keď ho stiahol so sebou na zimnú zem a nechal ho nech sa vtlačí medzi jeho nohy. Vypískol, keď sa Liam prisal na jeho krk a začal ho tam bozkávať a robiť mu tam cucfleky.
"Idem pokrstiť náš nový dom," zasmial sa začal mu rozopínať nohavice. Černovlasý pod ním sa tiež zasmial a rýchlo mu dal dole košeľu a so skúsknutou perou si obzrel jeho hruď. Trocha sa zahanbil za svoje telo, ktoré bolo po pôrode úplne iné ako pred. Čo ho upokojovalo bolo, ako naňho Liam hľadel a dokonca ho každým dotykom presviedčal, ako veľmi miluje jeho mäkké bruško.
Miloval aj stehná, ktoré boli obmotané okolo jeho bokov a samozrejme jeho pery pritisknuté na tých Liamových.
"Musíme byť potichu," zašepkal, keď Zayna pripravoval a druhou rukou mu prechádzal po stehne. Jemne ho bozkával na lícach a snažil sa aj utlmiť jeho vzdychy.
"Skvelo ma prijímaš, zlato," zašepkal slastne, keď do neho vstúpil špičkou. Nahlas zastonal a silno mu stískal bok.
"Li- Liam," zadrhol sa menšiemu dych a snažil sa niečo nahmatať, aby mal oporu. Nakoniec začal stískať Liamove plecia a nahlas vzdychal, keď začal hnedovlasý prirážať. Zayn si obmotal ruky okolo jeho krku a pritiskol svoje pery na Liamov krk, aby nahlas nakričal od slasti.
"Mi- milujem ťa," vzdychol a prehol sa chrbte. Zalapal po dychu, keď sa Liam dostal hlbšie do neho. Hnedovlasý sa uchechtol a začal do neho prirážať zbesilejšie.
"Aj ja teba, zlatíčko," zastonal a prisal sa mu na pery, "ani nevieš ako.."
Zašepkal mu do pier a nahlas zastonal, až si Zayn pomyslel, že to museli počuť aj deti. Zacítil ako sa jeho steny stiahli a potom v sebe zacítil teplú tekutinu. Privrel oči a zasmial sa.
"Dúfam, že.. že nás nepočuli..." zadýchane zašepkal Liam a uložil si hlavu na Zaynovu hruď.
"Určite nie.. zaspali tvrdo," pobozkal ho, "milujem ťa."
"Milujem ťa," zašepkal a pousmial sa. Jemne ho pohladil po tvári a naklonil sa k nemu. Jemne obtrel svoje pery o tie jeho. Nakoniec sa tam maznali na tvrdej podlahe celý večer, ignorujúc to, že zem je tvrdá a zimná.
Sústredili sa len jeden na druhého a občas sa započúvali do ticha domu, aby sa uistili, že ich deti pokojne spia.
Bolo to ako niekedy.. akoby boli znova čerstvo zamilovaní.
11. marca
Už zostáva iba epilóg. Tentoraz som sa zamerala iba na Ziama, tak dúfam, že som vás aspoň trocha uspokojila túžby. 💟
Budem rada za komentáre k časti, a uvidíme sa pri epilógu, alebo inej knihe.
Vaša,
Ria.
YOU ARE READING
Surprise (BOOK2)
FanfictionJe to sedem rokov po tom, čo Louis Tomlinson opustil kapelu. Od toho dňa, čo opustil Londýn sa málo kedy kontaktoval s chalanmi, pretože chcel zabudnúť na celú aféru s Harrym. No čo ak sa rozhodne, že strávi Vianoce spolu s sedemročnou Joy v Londýne...