44. kapitola

307 34 7
                                    

"Joy! Otvor tie dvere!" búchal na drevo už po dvadsiatykrát, pretože sa Joy zamkla v izbe a nechcela dovoliť, aby sa k nej kučeravca dostal. Harry si povzdychol a zliezol sa po stene dole.

"Budem tu sedieť dokým mi neotvoríš," zašepkal a privrel oči. Snažil sa dovolať Louisovi, ale ten mal akoby zázrakom vypnutý telefón, takže všetko bolo len na ňom, "prosím, láska."

Trhol so sebou, keď na dvere niečo narazilo. Najprv sa zľakol, že to je Joy a spadla, no potom to niečo začalo do dverí narážať znova a znova. Harrymu došlo aj napriek tejto situácii, že Joy si praje, aby odišiel. A on nevedel, čo má robiť. Zostať tu a byť jej oporou? Akebo odísť a dopriať jej súkromie, ktoré si priala?

Nakoniec sa postavil a pozrel smutne na dvere.

"Mám ťa rád Joy," šepol predtým než odišiel.

***

"Oci, čo ti je?" spýtal sa Tate keď Zayn vošiel do obývačky. Sedel tam pri nich aj Liam, ktorý sa tvráril spokojne, akoby sa nič nestalo. Alebo ak by sa niečo spravilo k lepšiemu.

"Ni-ič zlatko, len som si na niečo spomenul," chcel prejsť okolo Liama. Ten si ho však pritaihol k sebe na kolená a usmial sa naňho. Zayn naňho nechápavo pozrel a potiahol nosom. Snažil sa zahnať slzy a tiež sa usmiať. Cítil na sebe Tateov pohľad, preto tam na chvíľu pozrel a naskytol sa mu pohľad na šťastného a nadšeného malého.

"Už je všetko v poriadku?" spýtal sa nádejne Tate a postavil sa na nohy. Zayn chcel niečo povedať, ale Liam si ho pritiahol k sebe a jemne ho pobozkal. Potom sa pozrel na Tatea a prikývol. Ten šťastne vypískol a skočil im do náruče. Zayn ho objal a začal ho jemne hladiť po chrbte. Liam sa naňho zadíval a pohľadom mu naznačil, že má čušať.

"V tom najlepšom," šepol mu do ucha a viac si ho na seba natiskol. Liam ho objímal okolo pása a díval sa na malého, ktorý na nich visel. Dokonalo si nevšímal Zaynov pohľad a len z povinnosti ich stískal k sebe.

"Teraz choď pozerať rozprávku, fajn?" popohnal ho preč Liam a otočil sa na Zayna, ktorý ho neochotne pustil. Natočil si jeho tvár k sebe.

"Môžeš sa presťahovať ku mne do spálne, kvôli malému," zašepkal a keď si všimol ako na nich Tate pozerá naklonil sa k nemu a začal sa s ním bozkávať. Zayn bozky neopätoval, skôr len ponúkal svoje pery na zneužitie. Začal spolupracovať, až keď do neho Liam strčil a pritiahol si ho k sebe bližšie.

Nakoniec sa od neho odtiahol a neisto si položil svoju hlavu na hruď hnedookého. Možno bol k nemu najbližšie za posledné mesiace, ale aj tak sa cítil, akoby si nikdy neboli ďalej.

A večer, keď k nemu uľahol do postele sa cítil ešte horšie. Liam bol k nemu otočený chrbtom a spokojne vydychoval, zatiaľ čo on opatrne vyšiel z izby a prešiel k malému Zacovi do izby. Opatrne mu vrátil cumlík do úst a pousmial sa. Jemne ho pohladil po líčku a sklonil sa k nemu, aby ho pobozkal na čelo.

"Milujem ťa.." pohladil ho po zovretej pästičke a vyšiel von. Hneď oproti bola Tateova izba, tak opatrne otvoril dvere a vošiel dovnútra. Posadil sa k nemu na posteľ a pohladil ho po vláskoch. Tak aby ho nezobudil si k nemu ľahol a pritiahol si ho do náruče.

"Tati?" unavene šepol a pritiskol svoju tvár do jeho krku.

"Ste moje všetko, Tate. Ste môj celý svet, ty aj tvoj brat," pritiskol svoje pery na jeho čelo a začal ho znova uspávať. 

"Ľúbim ťa," zašepkal potichu.

"Aj ja teba, slniečko," začal ho čičíkať a pritiskol si ho k sebe ešte bližšie, "môj život by stál za nič, ak by som vás nemal."

***

"ČOŽE SI JEJ POVEDAL?!" kričal naňho do telefónu Louis.

"Ja som jej to nepovedal, láska. Ona to na mňa proste vybalila, keď sme sa spolu začali rozprávať," šepol a začal odkladať riad do skriniek.

"Od- odkiaľ to má?" trhane sa spýtal Louis. Harry si povzdychol a pretrel si tvár. Prešiel k stolu a zhrútil sa na stoličku, div sa s ním nezvalila na zem.

"Nemohol jej to povedať..Liam?" zašepkal a prehrabol si vlasy. Bol už úplne zúfalý, Joy nevyšla z izby viac ako štyri hodiny.

"Nie, rozhodne nie. Liam sa o tebe v prítomnosti malej vyjadroval vždy slušne," len z hlasu bolo počuť, ako je Louis z tejto témy nervózny, "zbalím sa a idem domov."

"Nie! Pokoj, bude lepšie, ak si to s ňou vysvetlím sám, áno? Neboj sa, prisahám, že všetko nejako dopadne," zašepkal a pozrel von z okna.

"Nejako?"

"Buď si ma úplne zamiluje, alebo ma bude ešte viac nenávidieť," povzdychol si a pretrel si unavene oči, "neviem ktorej z tých možností fandím viac-"

"Samozrejme, že tej prvej ty idiot!" zakričal naňho do telefónu jeho snúbenec, "nechcem, aby ťa nenávidela."

Ozval sa z telefónu hlasný vzlyk a Harry si povzdychol.

"Láska, to sa nestane áno? Všetko dopadne tak ako má, kým sa vrátiš domov tak budeme v poriadku,"uistil ho a s popriatim dobrej noci a slovami, ktoré mali vyjadrovať to ako ho miloval a zložil.

***

"Oh," naštvane zavrčal a hodila loptu do kopy plyšákov na jej skrini. Mala v slúchadlách hlasne pustenú hudbu, aby nepočula ako sa k nej Harry dobíja. Možno to bolo aj kvôli jej doliezavím myšlienkam a spomienkam, ktoré jej nechceli dať pokoj. Natiahla sa za jednou z učebníc a hodila ju na stenu. Po lícach jej stekali veľké slzy, ale ona si ich zotrela úplne všetky a nivé ignorovala.

Nakoniec sa posadila na posteľ a prezrala si tú spúšť, ktorú urobila. Bolo jej to jedno. Bolo jej jedno, že ešte dnes ráno jej tu otec pomáhal upratovať.

Zadívala sa na svoje prsty a po lícach jej stiekli ďalšie slzy.

"Liam, nezmeníš moje rozhodnutie," pokrútil hlavou menší brunet a jemne vyvliekol svoje ruky z tých väčšieho. Liam si zničene sadol na posteľ a povzdychol si.

"Čo ak ublíže tebe? Alebo Joy, obom vám už predsa niekoľkokrát ublížil!" zúfalo povedal. Joy sa vtedy popravde trocha tešila na to, že sa vrátia domov k ockovi a začnú spolu.. odznova. Budú ako rodina, naozajstná rodina.

"Joy nikdy neublížil! Vieš to a aj ja to viem, tak prestaň," prešiel k nemu a a zdvihol jeho tvár, aby si hľadeli do očí. Tatae stál za ňou a mĺčko ju držal za ruku.

"Ale notak Louis, už si zabudol ako ťa poslielal na potrat? Ako ju chcel zabiť?" nakrčil mladší obočie a pozrel do modrých očí. Tie sa zalialai slzami pod náporom zlých spomienok. Joy sa zamračila a trocha odstúpila odo dverí.

"Nie, uisťujem ťa, že som to na to nezabudol a nikdy ani nezabudnem. Je to pravda Liam, nechcel ju, hnusila sa mu rovnako ako ja, keď som ju čakal a áno, chcel ju zabiť. Ale tentoraz to bude iné. S Jamesom má novú šancu. V Joyinom živote nebol, nechcel byť, ale o život Jamesa stojí. Nemôžem svoje dieťa pripraviť o otca," počula otca povedať. Rýchlo sa odtiahla od dverí a rozutekala sa do Tateovej izby.

"Joy!"

"Nechaj ma, Malik!"

28. februára
Dnes sme sa dozvedeli odkiaľ to Joy zistila. Dokonca aj sme sa trocha posunuli v Ziam vzťahu.
Ako myslíte, že sa zachová Harry?
Budem rada, ak zanecháte komentár, vždy ma to poteší.

Vaša,
Ria

Surprise (BOOK2)Where stories live. Discover now