14. kapitola

455 46 9
                                    

"Miláčik neplač. My sa s ockom nejak dohodneme dobre?" spýtal sa jemne nižší brunet a pohladil svoje dievčatko po tváričke. Tá zmožene prikývla, chcela zostať hore ale sami sa jej už zatvárali oči, a ona s pocitom, že aspoň o kúsok posunula ich plán konečne zaspala.

"Naozaj?" šepol kučeravec a neveriaco pozrel na svojo bývalého priateľa. Brunet na druhej strane, chvíľku potichu sedel, kým nezdvihol svoj pohľad od svojich kolien.

"Áno, dnes u teba s malou prespím, a zajtra oslávime vianoce podľa jej predstáv. A-ako rodina," šepol porazene a pochvíli sa natiahol ku kreslu, kde bola celá hromada vecí, ktorá sa nezmestila na vešiak v chodbe. Našiel tam bundu malej a hodil ju Harrymu.

"Obleč ju a choď ma počkať s ňou do auta. Vybavím to s Justinom," vysvetlil mu. Dopredu vedel, že toto bude katastrofa. Nechcel však svojej dcérke odoprieť Vianoce po ktorých skutočne túži. Preto sa s povzdychom vybral do obývačky a odtiahol Justina bokom. 

"Idem k Harrymu, budem u neho spať a strávim s ním a malou zajtrašok," šepol na jeden dych. Myslel si, že Justin niečo nestihol, no keď videl jeho naštvaný výraz tak sa vyviedol z omylu.

"Louis, povedal si mi, že už k nemu nič necítiš!" šepol naštvane a nevšímal si Harolda, ktorý niesol spiace telíčko do svojho auta. Louis zasa ignoroval tú vetu, ktorú mu musel povedať, aby s nimi šiel do Anglicka. Jeho city k Harrymu sa nedali odčarovať ako mávnuím čarovného prútika. Predsa len, miloval ho. Sú to síce ž roky, ale láska len tak nemizne.

"Samozrejme, že necítim, ale malá si priala osláviť Vianoce iba v troch. Ja, on a Joy. Prosím nevybuchuj fajn? Zajtra, prídeme k tebe, čo najskôr," sľúbil mu a s jemným bozkom na rozlúčku, rýchlo docupital do chodby, kde si obliekol svoju bundu. Nemal naládu na jeho výčitky. Momentálne ho zaujímalo len jedno, aby jeho dcérka dostala všetko, čo chcela.

Dobehol k naštartovanému autu a posadil sa na predné sedadlá.

"Máš veľký problém?" spýtal sa kučeravec a vyrazil na cestu k jeho domu.

"Nie," už po niekoľké za tento večer zaklamal. Niekedy sa cítil ako srab.

***

"Zayn ďakujeme za všetko, užite si zajtrajšok," potichu sa lúčili ostatný a tiež sa pomaly každý odobral svojou cestou. Zayn sa spokojne oprel o vchodové dvere a blahoželal si, že tento večer prežil.

"Zee, čo tak si otvoriť jeden darček už dnes?" šepol mu do ucha chrapľavý hlas jeho manžela. Cítil pevné ruky, ktoré sa mu obmotávali okolo pása a pery, ktoré skúmali každý jeden centimater jeho pokožky na krku.

"Darčeky sa odbaľujú až zajtra," potichu sa zasmial. Smiech ho však hneď prešiel, keď si ho Liam vyhodil do náruče a niesol k nim do spálne. Tam ho povalil na posteľ a sám sa postavil tak , aby naňho mal Zayn dobrý výhľad.

"Ver mi tento darček by Tate nemal vidieť," šepol a zhodil zo seba košeľu.

"Och ja dostanem na Vianoce striptíz?" potichu sa zasmial a hypnotizoval hruď, ktorá patrila len jemu.

"Nie," pretočil očami a po štyroch sa k nemu dostal na posteľ.

"Tak, potom čo?" nechápal černovlasý. Liam mu bez slova podal tašku a nadšene sa usmieval.

"Čo to asi bude. Žeby ten náhrdelník, čo som chcel?" zdvihol obočie a siahol dovnútra tašky. Zayn pocítil hladký umelý materiál a tak to nechápavo vytiahol.

"Vždy som ťa chcel vidieť v latexe!" šepol nadržane do jeho ucha a objal ho okolo pása. Zayn stále šokovane pozeral na látku a potom na svojho manžela.

"Si idiot Payne!" zavrčal naňho a hodil to po ňom a bez slova sa vydal k dverám.

"Miláčik, nemôžeš sa mi v tom ukázať, keď to tu necháš!" smial sa Liam, až sa chytal za brucho.

"Urg!" 

***

"VIANOCE! VIANOCE! VIANOCE!" zabudil sa Louis na nadšené pokrikovanie Joy a Harryho, ktoré sa ozývalo zdola.  Vydal sa k nim, len v tričku, ktoré mu Harry požičal na spanie. Cítil sa ako niekedy, keď chodili na turné a Louis nemal v čom spávať, lebo si stále zabúdal jeho pyžamo.

"Oci konečne! Môžeme si ísť odbaliť darčeky? Tak môžeme?!"nadšene na spode schodiska poskakovala brunetka. Harry sa s úsmevom opieral o stenu a sledoval ju.

"Samozrejme," jemne sa usmial a pozrel na svoj mobil, kde mal niekoľko ospravedlnených hovorov a esemesiek. Troška sa zamračil, pretože všetky boli  od Justina. Nechal to tak s prísľubom, že mu hneď po rozbaľovaní darčekov zavolá.

***

Keď sa konečne dostali od darčekov a Harry dával pozor, aby Joy nič nerozbila s jej novou loptou tak sa odkradol do kuchyne kde vytočil Justiove číslo.

"Lou! Konečne. Nemám veľa času o chvíľu mi letí lietadlo," šepol Justin a v pozadí bolo počuť veľký hluk.

"Ty niekam ideš? Dohodli sme sa, že tento rok trávime Vianoce v Anglicku!"šepol naštvane.

"Ja viem ale vieš aká je moja mama. Sľubujem, že vám to vynahradím, keď prídete domov!"šepkal prosebne.

"To vážne chceš, aby ti tvoja mama volala aj keď budeme zobratí! Mal by si byť pri nás!" syčal do telefónu a oprel sa smutne o linku.

"Prisahám, že ti to vynahradím fajn? Miláčik, musím ísť, ľúbim ťa," Louis mu išiel odpovedať, no ďalej mu robil spoločnosť len hluchá linka.

"Preklínam ťa," zavrčal a hodil mobil na ostrovček, ktorý bol v strede. takto to dopadalo stále! Aj keď trávili Vianoce v LA, tak Justin musel naliehavo odísť za svojou matkou.

"Lou, si v poriadku?" ozval sa za ním chrapľavý hlas. Brunet neodpovedal a nechal sa otočiť potetovanými rukami k sebe, "hou, hou, hou, zlato. Spravil som niečo zlé?" šepol trocha vystrašene, keď si všimol slzy.

Louis ho nemal náladu ani zhubovať za to ako ho nazval. potreboval proste, aby bol teraz niekto s ním.

A v tedy sa prvý krát po dlhej dobe nechal, utešovať Harrym Stylesom. 

Nová časť!

Dúfam, že sa vám páčila. A ja si tak myslím, že Toyovi aj celkom vychádza ten plán no nie?

Budem rada za každý váš komentár s názorom 💬, vote ⭐, či už len prečítanie, ktoré je pre mňa rovnako dôležité📖.

Vaša,

Ria

Surprise (BOOK2)Where stories live. Discover now