"Chovaj sa dobre," pobozkal ju do vlasov a pousmial sa na ňu. Joy si nervózne potiahla sukňu nadol a prešla ku vchode do školy. Čakal tam na ňu Tate, ktorý ju hneď chytil za ruku a zaviedol ju dovnútra. Louis sa pousmial a prebehol k autu. Harry strážil malého Jamesa a obával sa, že to nezvládnu. James bol v poslednej dobe strašne nervózny a dožadoval sa Louisových bozkov a hladení po brušku.
Bolo preňho prekvapenie, keď vstúpil do tichého domu. Dal zo seba dole bundu a prešiel do obývačky, kde malého s Harry nechával. Usmial sa nad scénou, ktorá pred ním bola. Harry ležal na pohlade a spokojne oddychoval, zatiaľ čo mu James cápal rukou po hrudi.
"Oh, baby," šepol a prešiel k svojmu synovi, ktorého si privinul do náruče. James spokojne zahučal a chytil sa jeho trička. Louis kriticky pozrel na Harryho, ktorý ako na povel zachrápal a otočil sa na bok. Očividne mu nevadilo, že ležal na hračkách ich dieťaťa.
"Tatino mal uspať teba, nie ty jeho," zašepkal do pier malého, keď sa na ne tie detské agresívne nalepil.
"Nechcel spať," ozval sa chrapľavý hlas a upreli sa naňho dve smaragdy. Louis sa uškrnul a ľahol si k nemu na zem. Pritúlil sa k nemu a zaboril si tvár do jeho krku. James zasa položil svoju hlavu na jeho hruď.
"Ja tiež nechcem spať, chcel som robiť.. zaujímavejšie veci," pobozkal ho na krk. Cítil sa, na posunutie ďalej v tejto oblasti. Chcel s ním mať sex už dlho, ale vždy sa zadržal, alebo mu to Liam vyhovoril. Ale dnešok bol iný, cítil to.
"Naozaj?" nadšene šepol Harry. Tie dva mesiace preňho boli priam utrpením. Bol zvyknutý na každodenný sex a zrazu sa mohol spoľahnúť len na svoju ruku.
"Naozaj," odtiahol sa od neho a potom sa sklonil, aby s ním spojil pery. Jemne ich o seba obtieral v provokujúcom tempe než sa odtiahol a položil malého na jeho hruď, "skús to znova a potom príď do spálne."
Šepol a postavil sa. Hojdajúc bokmi do strán sa vybral hore nevšímajúc si Harryho žiadostivého pohľadu. Zelené oči sa presunuli do tých jeho syna a zamračil sa.
"Urobíme dohodu maličký, ty pôjdeš spať a tatko su konečne zašuká, hm?" šepol mu blízko tváre a miesto súhlasu dostal malou rúčkou po tvári.
"Bolo to obojstranne výhodné!" zaprotetoval a postavil sa. Rýchlo ho odniesol do jeho izby, priamo do postielky. Dal mu tam niekoľko hračiek spolu s fľašou čaju, "aspoň buď potichu."
Zašepkal a odbehol do ich spálne. Zalapal po dychu, keď uvidel najviac odhalenej Louisovej pokožky za posledné mesiace. Louis sedel na posteli iba v nohavičkiach. Jeho vlasy boli rozhádzané a on sa na neho usmial.
"Už zasp-!" zasmial sa, keď ho Harry povalil pod seba a začal ho náruživo bozkávať. Zaťahal ho za vlasy a nahlas zavzdychal. Chýbal mu rovnako sex, ako aj kučeravcovi. Pretočil ich a obkročmo si naňho sadol. Prevzal trocha kontroly a nahlas zazvdychal, keď mu začal stláčať zadok. Stonal mu do úst, keď z neho dal dole aj tie nohavičky. Hneď sa vrhol na jeho tričko a tepláky, ktoré skončili na kôpke pri posteli.
Po rýchlej príprave, ktorú ani jeden z nich nechel predlžovať, Louis na svojom vstupe zacítil tlak Harryho pokladu. Jeho ústa sa otvorili a vytvorili perfektné "o", keď v ňom bol celou špičkou. Podľa Harryho vyzeral úplne rozkošne a zároveň tak veľmi hriešne. A všetko by pokračovalo dobrým smerom, keby sa z detskej izby nezval hlasný plač.
"Nie!" zahrešil nahlas Harry a porazene zatvoril oči. Sklamane zavrčal, keď necítil okolo seba tú úžasnú úzkosť. Louis na seba rýchlo natiahol župan a prebehol do detskej izby. Pousmial sa, keď našiel malého ako naťahuje ruky za cumlíkom, ktorý potreboval k ďalšiemu nerušenému spánku. Prešiel k nemu a dal mu ho úst. Jemne ho chytil za ruku a upokojujúco ho hladil po brušku, pričom bol nad postielkou naklonený.
Keď už to vyzeralo, že malý tvrdo spí, chcel sa odtiahnuť a vrátiť sa k jeho priateľovi. No malý zakaždým otvoril svoje veľké očí a začal nariekať. Potreboval svoju mamu pri sebe. Preto bol naklonený nad postieľkou už viac ako desať minút. Zľakol sa, keď za sebou zacítil telo kučeravca. Položil svoje veľké dlane na Louisove boky a pohladil ho po nich, než mu trocha vyhrnul župan.
"Harold, čo robíš?!" zasyčal, keď zacítil špičku na svojom vstupe.
"Musíš byť potichu," zašepkal mu do krku a zatlačil na jeho vstup. Louis zaťal zuby a naozaj neveril, že Harry si dovolil niečo také. Brať si ho pred jeho spiacim synom je úplny vrchol.. vzrušujúci vrchol. Panebože, oni boli úchyli. Šukali pred ich vlastným synom.
"Panebože," zašepkal a zaryl voľnú ruku do dreva postieľky. Nahlas zastonal keď v ňom bol Harry celý a začal ho šukať ako stroj. Dokonca, keď bol až veľmi hlučný mu Harry zapchal ústa rukou. Hekal a vychádzal mu bokami napred. Bol neskutočne blízko, keď z neho Harry vyšiel a potiahol ho smerom von z izby. Nechápavo na neho pozrel a vypískol, keď ho priprazil na stenu.
"Čo robíš?" šepol predtým ako bol umlčaný perami kučeravca.
"Nechcem, aby si sa urobil, pred naším dieťaťom," zašepkal mu do úst a znova do neho vošiel. Louisovi sa nechcelo veriť, že vedel Harry prirážať ešte tvrdšie a presnejšie. Ale opak bol pravdou. Ústa mal otvorené dokorán, ale nevychádzal z nich žiaden zvuk, okrem lapania po dychu.
Nevydržal to a urobil sa po pár nekonečných sekundách. Vystrekol na svoj župan a poprvýkrát zavzdychal Harryho meno. To kučeravca tiež dohnalo na vrchol, keď sa urobil hlboko do neho.
"Nemali sme kondóm," zašepkal zmožene Louis a oprel si čelo o jeho plece.
"Berieš antikoncepciu," zamrmlal a pobozkal ho na dokúsané pery. Louis sa pousmial a prikývol na znak súhlasu.
"Milujem ťa," zašepkal mu do brunet, keď bol uložený do posteli.
"Aj ja teba. Skočím po malú, len si pospi," pohladil ho po nahom bruchu a pobozkal ho na nos.
"Malý-"
"Bude so mnou. Oddýchni si, bol si tak veľmi skvelý," obtrel svoje pery o jeho krk a potom odišiel do detskej izby pripraviť malého na odchod pre Joy.
Len dúfal, že tá 15 minútová cesta s jeho dcérou nebude peklo.
23. februára
Síce som porušila sľub, ale nebola to moja vina. Bohužiaľ môj internet štrajkoval a ja som včera nemala ako vydať časť. Dnes tu máte malú dirty Larry chvíľku!Budem rada za každý komentár!
Vaša,
Ria
VOCÊ ESTÁ LENDO
Surprise (BOOK2)
FanficJe to sedem rokov po tom, čo Louis Tomlinson opustil kapelu. Od toho dňa, čo opustil Londýn sa málo kedy kontaktoval s chalanmi, pretože chcel zabudnúť na celú aféru s Harrym. No čo ak sa rozhodne, že strávi Vianoce spolu s sedemročnou Joy v Londýne...